Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

01.jpg

ראו נא כמה C-Class בשורה אחת.

 

02.jpg

נוסיף כמה S-Class ו-M-Class למשוואה.

 

03.jpg

נקנח במנת C230 קופה בצבעים גרמנים קרים.

לא ראיתי מרצדס אדומה או צהובה במגרש...:hihi:

 

לגנבי הרכב מרוחה ההבעה :shock2: על הפנים.

:yum: תנו לי אחת, רק אחת מהמגרש ואני אהיה בנאדם מאושר:

למכור את ה-Merc ולקנות משהו שווה. :wink:

MCS 2008

פורסם

זה תמונה מהארץ?

כל כך הרבה מרצדסים?

 

מילא הם היו לבן - מונית,

אבל פרייבט, בכזאת כמות :oops:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

:yum: תנו לי אחת, רק אחת מהמגרש ואני אהיה בנאדם מאושר:

למכור את ה-Merc ולקנות משהו שווה. :wink:

 

מגיע למגרש המרצדס

מקבל C קלאס כרצוני

הולך הביתה

מוכר את ה-C קלאס

קונה A4 3.0

מרגיש שעשיתי מצווה

 

8)

 

וברצינות,

אני יכול לחשוב על זה שבעלי המגרש ייבאו כמה גרמנים או יפאנים כדי לסדר את המכוניות

בצורה כזו מושלמת. מנסיון אני מתערב שישראלים לא עשו את זה :wink:

172

פורסם

מגיע למגרש המרצדס

מקבל C קלאס כרצוני

הולך הביתה

מוכר את ה-C קלאס

קונה A4 3.0

מרגיש שעשיתי מצווה

מגיע למגרש המרצדס

מקבל C קלאס כרצוני

הולך הביתה

מוכר את ה-C קלאס

קונה A4 3.0

מרגיש שעשיתי טעות.

מוכר את ה-A4 וקונה אוטו לחובבי הגה ולא לזקנים בני 64:

בוקסטר משומשת, מיאטה, STI, EVO, GTA.

סתם אפשרויות מקומיות (מיצוב בקרוב) שעלו לי תוך 3 שניות בראש (ללא קשר

למחירים או כל פרמטר היגיוני אחר...).

אני מצטער שאני חובב נהיגה ולא חובב התנהלות במושב האחורי של A4. :lol:

 

מה יהיה, veyron :?::wink:

MCS 2008

פורסם

זה די ברור שזה לא צולם באשדוד, קודם כל פלי הכמות ודבר שני לפי מחזירי האור הכתומים בפגושים הקדמיים שהם חובה בשוק האמריקאי ורכבים שמיובאים לארץ מגיעים בלעדיהם.

פורסם
זה די ברור שזה לא צולם באשדוד, קודם כל פלי הכמות ודבר שני לפי מחזירי האור הכתומים בפגושים הקדמיים שהם חובה בשוק האמריקאי ורכבים שמיובאים לארץ מגיעים בלעדיהם.

 

אכן זה לא נראה כאילו שזה צולם בארץ גם בגלל הרכבים האמריקאים ששם.

פורסם

מגיע למגרש המרצדס

מקבל C קלאס כרצוני

הולך הביתה

מוכר את ה-C קלאס

קונה A4 3.0

מרגיש שעשיתי מצווה

מגיע למגרש המרצדס

מקבל C קלאס כרצוני

הולך הביתה

מוכר את ה-C קלאס

קונה A4 3.0

מרגיש שעשיתי טעות.

מוכר את ה-A4 וקונה אוטו לחובבי הגה ולא לזקנים בני 64:

בוקסטר משומשת, מיאטה, STI, EVO, GTA.

סתם אפשרויות מקומיות (מיצוב בקרוב) שעלו לי תוך 3 שניות בראש (ללא קשר

למחירים או כל פרמטר היגיוני אחר...).

אני מצטער שאני חובב נהיגה ולא חובב התנהלות במושב האחורי של A4. :lol:

 

מה יהיה, veyron :?::wink:

 

חנות סמים, אני רק צוחק.

הייתי עושה משהו דומה, אבל מה רע ב-A4 220 כ"ס, מושבי עור, 19", + כל האיבזורים האפשריים?

תן לי אאודי אחת שהייתי קונה בסכום של ה-C CLASS, אוקי?

172

פורסם
חנות סמים, אני רק צוחק.

I know, I know... :wink:

אבל לפעמים אני באמת תוהה... :roll:

 

 

:D

דניאל

 

לא ענית לשאלה האחרונה שלי,

נמשיך דיון זה בה"פ על מנת לא לקשקש כאן סתם.

:wink:

172

פורסם
הייתי עושה משהו דומה, אבל מה רע ב-A4 220 כ"ס, מושבי עור, 19", + כל האיבזורים האפשריים?

תן לי אאודי אחת שהייתי קונה בסכום של ה-C CLASS, אוקי?

הבעיה היא שהאודי הזו היא אוטו מהיר מאוד אבל הספורטיביות ממנו והלאה.

C'est tout.

(פרנקופיל, או מה? :wink: )

MCS 2008

פורסם
זה די ברור שזה לא צולם באשדוד, קודם כל פלי הכמות ודבר שני לפי מחזירי האור הכתומים בפגושים הקדמיים שהם חובה בשוק האמריקאי ורכבים שמיובאים לארץ מגיעים בלעדיהם.

 

אכן זה לא נראה כאילו שזה צולם בארץ גם בגלל הרכבים האמריקאים ששם.

 

ממש לא צולם בארץ...

לארץ המכוניות מגיעות מלוכלכות מאוד - עם שכבה של ציפוי הגנה - והשכבה הזו יורדת רק אצל היבואן לפני שהוא מעביר אותה טסט ולא בנמל...

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

×
×
  • תוכן חדש...