Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב מסוג מיציבושי סופר לנסר שנת 95.

גיליתי שיש נזילה ( לא רטיבות ) בין הראש מנוע לבלוק- בצד שמאל מתחת ל- UNIT חום.

(הנזילה לא מה- UNIT)

האם ניתן לסתום את נזילת השמן? ובאיזה חומר כדאי להשתמש?

או האם נדרש להחליף את האטם ?.

ניתן לציין שהמנוע עובד מצויין.

 

נ.ב:

האם בשביל להחליף אטם ראש עלי להוריד את הראש מנוע --- לפרק שסתומים ---לפתוח את הברגים עם מד מומנט של הראש מנוע ---> להוציא את הבוכנות ----> ואז אני צריך להחליף את האטם ?

שאגב ממה הוא עשוי ? ---> כלומר אם אני הולך לנות לחלקי חילוף מה עלי לבקש מהם , כלומר איזה אטם ?

אטם סיליקוני או איזה אטם בדיוק ?

ואגב אם כבר באטם עסקינן אז אטם זה הדבר שאוטם בין תא השרפה לבין מעברי מים ושמן במנוע ???

כביכול שלא יחדרו מים ושמן לתא שרפה ואז הניצולת של המנוע תהיה חלשה בהרבה (בריחת קומפרסיה וכו וכו כל התסמינים הרגילים ) ?

 

 

 

 

3-מה ההבדל בין נזליה מהדיסטרבוטור לבין נזליה מהראש עצמו ?

 

תודה מרא שושו .

פורסם

Hold Your horses!

 

יכול להיות שאיזה פקק מים נרקב - אל תרוץ כל כך מהר לאטם ראש...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי מה שהבנתי מהודעתך, הנזילה איננה מהראש.

יעזור מאוד עם תצלם את הנזילה ותעלה אותה לפה.

בכל מקרה אם בא לך לעשות ראש, הסדר הוא כזה:

1.מורידים ראש

2.מפרקים שסתומים

3.מיישרים ראש

4.מרכיבים שסתומים

5.מניחים אטם ראש מקורי בלבד חדש

6.סוגרים ראש בעזרת מד מומנט

 

כמובן שיש עוד בערך 847 דברים נילווים נוספים שצריך לעשות כשעושים ראש, אך זהו הרעיון הכללי.

ושוב אני מציע, שים תמונה של הנזילה.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
×
×
  • תוכן חדש...