Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מלכת היופי" של carsforum


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית היפה ביותר מבין אלו?  

174 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית היפה ביותר מבין אלו?

    • פז'ו 106 GTI
    • פז'ו 205 GTI
    • פז'ו 206 GTI
    • פז'ו 306 GTI
    • פז'ו 406 COUPE
    • רנו קליאו V6 (או קליאו ספורט 172)
    • רנו מגאן קופה או קבריולט (או המגאן החדשה...)
    • רנו ספורט ספיידר


פוסטים מומלצים

פורסם
רוני ... חכה חכה...

איפה ה 106 דור ראשון , הראלי כמובן , אחד העיצובים היפים ביותר של פיז"ו

והרבה יסכימו איתי שמרובע = יפה יותר...

אז להוסיף את הראלי MK 1 לסקר!

 

:shock::lol::lol::lol:

 

זה היה אחד טוב (לירן U ARE THE BEST)[לא נציין את זה שהיא דומה לקופסת גפרורים מרוב הריבועים]

 

מעניין למה עשו לה מתיחת פנים (יותר נכון מתיחת גוף)

 

ועכשיו קצת חזרה לנושא שלנו...

 

אין כמו ה 406 (סקס אפיל בחליפה אלגנטית - פשוט הביטוי "ספורט אלגנט")

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני בחרתי ב406 קופה.

עיצוב חלק, נעים לעין, ספורטיבי ועם זאת מאוד אלגנטי ומשדר יוקרה.

הפרונט קצת דורש שיפור אבל הסה"כ מדהים.

הבחירה באה בגלל התמונה של ה406 קופה הצהובה שמסתובבת לה באזור המרכז ו"תקועה" אצלי בראש. (השבוע ראיתי אותה ונדמה לי שראיתי שלט קטן למכירה מאחורה... אבל אל תתפסו אותי במילה)

 

ה406 הזאת הייתה חונה יום יום באיזור הבית שלי.

יפייפיה אמיתית 8)

 

רגע, אז היא למכירה או לא?!

פורסם
אני בחרתי ב406 קופה.

עיצוב חלק, נעים לעין, ספורטיבי ועם זאת מאוד אלגנטי ומשדר יוקרה.

הפרונט קצת דורש שיפור אבל הסה"כ מדהים.

הבחירה באה בגלל התמונה של ה406 קופה הצהובה שמסתובבת לה באזור המרכז ו"תקועה" אצלי בראש. (השבוע ראיתי אותה ונדמה לי שראיתי שלט קטן למכירה מאחורה... אבל אל תתפסו אותי במילה)

 

ה406 הזאת הייתה חונה יום יום באיזור הבית שלי.

יפייפיה אמיתית 8)

 

רגע, אז היא למכירה או לא?!

 

לא יודע, פשוט לפני כמה חודשים היא נעלמה... :(

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

המ... מתי נסגר הסקר ?

 

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בנוגע לפיניפארינה.

אם אני לא טועה, גם ה-106 וגם ה-306 עוצבו אצלו.

אך ה-406 קופה וה-306 קבריו הורכבו אצלו, לכן יש להם את החתימה שלו על המרכב.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
בנוגע לפיניפארינה.

אם אני לא טועה, גם ה-106 וגם ה-306 עוצבו אצלו.

אך ה-406 קופה וה-306 קבריו הורכבו אצלו, לכן יש להם את החתימה שלו על המרכב.

 

להנאתכם...

 

http://www.pininfarina.it/eng/history/history/86_00.html

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני יכול לקבל את העובדה שהאחור של הקליאו V6 יפה אבל חוץ מזה היא לא ממש יפה (גם הקליאו ספורט והקליאו הרגילות) נראה לי שאנשים מצביעים עם התשוקה כלפי מה שהם היו רוצים ולא לגבי מה יפה....

פורסם

אין ספק שהקליאו v6 הכי יפה אבל לא בחרתי בה כי לפי דעתי אין קשר בין העיצוב של הקליאו ספורט ל-v6 המטורפת!

אגב, יש סיכוי שנראה כזאת בארץ?

תודה מראש.

פורסם
אין ספק שהקליאו v6 הכי יפה אבל לא בחרתי בה כי לפי דעתי אין קשר בין העיצוב של הקליאו ספורט ל-v6 המטורפת!

אגב, יש סיכוי שנראה כזאת בארץ?

 

אז כנראה לא הבנת את הכוונה... הבחירה היא לא ב-V6 וגם בספורט 172, או זו או זו... כלומר אם אתה חושב שה-V6 הכי יפה - בחר בה. מה זה משנה שאין קשר בין העיצוב של שתיהן?

 

(ולא, אין סיכוי שנראה כזאת בארץ, לצערנו...)

 

ולמצמץ - תתפלא אבל אני מעדיף את המראה של ה-V6 על פני זה של ה-406. אני אוהב מראה אגרסיבי ומיוחד. הקופה מאוד יפה וזורמת ומרשימה, אבל ה-V6 פשוט מייצגת כוח ועצבנות והרבה מאוד אופי, ואני אוהב את זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין ספק שהקליאו v6 הכי יפה אבל לא בחרתי בה כי לפי דעתי אין קשר בין העיצוב של הקליאו ספורט ל-v6 המטורפת!

אגב, יש סיכוי שנראה כזאת בארץ?

 

אז כנראה לא הבנת את הכוונה... הבחירה היא לא ב-V6 וגם בספורט 172, או זו או זו... כלומר אם אתה חושב שה-V6 הכי יפה - בחר בה. מה זה משנה שאין קשר בין העיצוב של שתיהן?

 

(ולא, אין סיכוי שנראה כזאת בארץ, לצערנו...)

 

ולמצמץ - תתפלא אבל אני מעדיף את המראה של ה-V6 על פני זה של ה-406. אני אוהב מראה אגרסיבי ומיוחד. הקופה מאוד יפה וזורמת ומרשימה, אבל ה-V6 פשוט מייצגת כוח ועצבנות והרבה מאוד אופי, ואני אוהב את זה.

 

רוני

 

זה בדיוק זה:

"היא מייצגת כח ועצבנות והרבה מאוד אופי". היא מאד מושכת ונחשקת אבל היא לא ממש יפה. אתה מבחין בהבדל?

מה שכתבת בדיוק מוכיח את מה שאני אומר. אנשים כאן הצביעו ע"פ תשוקה ולא ע"פ יופי.

כמו לבחור בבחורה סקסית על פני בחורה יפה.

פורסם
אין ספק שהקליאו v6 הכי יפה אבל לא בחרתי בה כי לפי דעתי אין קשר בין העיצוב של הקליאו ספורט ל-v6 המטורפת!

אגב, יש סיכוי שנראה כזאת בארץ?

 

אז כנראה לא הבנת את הכוונה... הבחירה היא לא ב-V6 וגם בספורט 172, או זו או זו... כלומר אם אתה חושב שה-V6 הכי יפה - בחר בה. מה זה משנה שאין קשר בין העיצוב של שתיהן?

 

(ולא, אין סיכוי שנראה כזאת בארץ, לצערנו...)

 

ולמצמץ - תתפלא אבל אני מעדיף את המראה של ה-V6 על פני זה של ה-406. אני אוהב מראה אגרסיבי ומיוחד. הקופה מאוד יפה וזורמת ומרשימה, אבל ה-V6 פשוט מייצגת כוח ועצבנות והרבה מאוד אופי, ואני אוהב את זה.

 

רוני

 

זה בדיוק זה:

"היא מייצגת כח ועצבנות והרבה מאוד אופי". היא מאד מושכת ונחשקת אבל היא לא ממש יפה. אתה מבחין בהבדל?

מה שכתבת בדיוק מוכיח את מה שאני אומר. אנשים כאן הצביעו ע"פ תשוקה ולא ע"פ יופי.

כמו לבחור בבחורה סקסית על פני בחורה יפה.

 

הוא מגדיר יופי כך, ואתה מגדיר זאת אחרת.

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, עזבו אתכם משטויות.

172

פורסם

זה בדיוק זה:

"היא מייצגת כח ועצבנות והרבה מאוד אופי". היא מאד מושכת ונחשקת אבל היא לא ממש יפה. אתה מבחין בהבדל?

מה שכתבת בדיוק מוכיח את מה שאני אומר. אנשים כאן הצביעו ע"פ תשוקה ולא ע"פ יופי.

כמו לבחור בבחורה סקסית על פני בחורה יפה.

 

ומה רע בלבחור בבחורה סקסית על פני בחורה יפה? מבחינתי הסקר הזה צריך לשקף את המכונית שהכי מושכת אותך. המכונית שהכי תתרשם ממנה כשתראה אותה ברחוב. אם אני הייתי רואה V6 ו-406 קופה אחת ליד השניה - ה-V6 הייתה מושכת את רוב המבטים שלי, ובגלל זה בחרתי בה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...