Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מלכת היופי" של carsforum


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית היפה ביותר מבין אלו?  

174 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית היפה ביותר מבין אלו?

    • פז'ו 106 GTI
    • פז'ו 205 GTI
    • פז'ו 206 GTI
    • פז'ו 306 GTI
    • פז'ו 406 COUPE
    • רנו קליאו V6 (או קליאו ספורט 172)
    • רנו מגאן קופה או קבריולט (או המגאן החדשה...)
    • רנו ספורט ספיידר


פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ה-306 בכלל לא נראית כמו הגרסאות הרגילות.

 

 

ללא תגובה... :roll:

 

קודם כל, ערכת את הציטוט שלי - אז אני מכחיש!! (לא יודע מה, העיקר - מכחיש!)

 

וברצינות - אם לדייק - 306GTI6 נראית כמעט בדיוק כמו 306 3 דלתות רגילה. אבל ה-S16 נראית שונה מה-306-ים של אותה התקופה :lol::wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ה-306 בכלל לא נראית כמו הגרסאות הרגילות.

 

 

ללא תגובה... :roll:

 

קודם כל, ערכת את הציטוט שלי - אז אני מכחיש!! (לא יודע מה, העיקר - מכחיש!)

 

וברצינות - אם לדייק - 306GTI6 נראית כמעט בדיוק כמו 306 3 דלתות רגילה. אבל ה-S16 נראית שונה מה-306-ים של אותה התקופה :lol::wink:

 

רוני

 

זה העניין - שגם S16 נראית כמעט כמו 3 דלתות בגרסאות מסויימות...

מה שכן, ב-GTI הם בהחלט לקחו את זה לקיצוניות :p

(לפחות הם הרגו את ה-6 לפני שביצעו את מתיחת הפנים שהשוותה את האבזור בשאר הדגמים :evil: )

פורסם

משדרת עצמה ובעלת נוכחות שאין להרבה מכוניות ...

 

אישית זה מה שמושך אותי בה יותר משאר המתחרות ... ותסלח לי היפהפייה הכחלחלה שלי שממתינה לי למטה :)

 

דרך אגב , את ה-406 קופה הצהובה אני רואה כמעט כל יום חונה בכניסה למסעדה בנס ציונה. לא זכור לי שהיא למכירה . אולי יש עוד אחת באזור ???

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It


×
×
  • תוכן חדש...