Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מלכת היופי" של carsforum


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית היפה ביותר מבין אלו?  

174 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית היפה ביותר מבין אלו?

    • פז'ו 106 GTI
    • פז'ו 205 GTI
    • פז'ו 206 GTI
    • פז'ו 306 GTI
    • פז'ו 406 COUPE
    • רנו קליאו V6 (או קליאו ספורט 172)
    • רנו מגאן קופה או קבריולט (או המגאן החדשה...)
    • רנו ספורט ספיידר


פוסטים מומלצים

פורסם
האם הסקר הוא של המכונית הכי יפה או המכונית שהכי מושכת ויזואלית, אלו שני דברים שונים.

 

למה חייב להיות הבדל :?:

 

הכי יפה יכול להיות גם הכי מושך ויזואלית, ובכל מקרה מדובר בעניין של טעם.

יש מי שאוהב את העיצוב נקי וזורם, ויש מי שאוהב את העיצוב אגרסיבי ומחודד.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם הסקר הוא של המכונית הכי יפה או המכונית שהכי מושכת ויזואלית, אלו שני דברים שונים.

 

או, כאן זה מסתבך - איך אלו שני דברים שונים? מבחינתי הם היינו הך. המכונית שהכי תמשוך אותי ויזואלית - היא המכונית הכי יפה לדעתי.

 

לכן אני מוכן לקבל שיהיו אנשים שיחשבו שהאימפרזה STI החדשה, נניח, היא הכי יפה. העיצוב האגרסיבי שלה מרשים גם בתמונות ובעיקר במציאות, אם כי היא בהחלט לא הבחירה שלי, אני לא אתפלא על אנשים שיבחרו בה (מצד שני, מי שחושב שהחרק שנקרא עד לא מזמן "אימפרזה" הוא יפה... :wink: )

 

וברצינות - לצורך מטרת הסקר, זה לא משנה איך מבין כל אחד את אופן הבחירה בו - כל עוד אתם בוחרים את המכונית שהמראה החיצוני שלה הכי מושך אתכם, אתם יכולים לקרוא לזה "הכי מושכת ויזואלית", "הכי יפה", "הכי סקסית" או כל מה שתרצו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מוכן לקבל את זה שלבחור את האוטו שהכי מושך אותי.

 

נ.ב.

אם תעבור פונטיאק אזטק ברחוב והיא תמשוך הכי הרבה מבטים וגם את שלך זה הופך אותה ליפה?

פורסם
נ.ב.

אם תעבור פונטיאק אזטק ברחוב והיא תמשוך הכי הרבה מבטים וגם את שלך זה הופך אותה ליפה?

 

נו באמת :lol::lol:

 

היא אולי תמשוך הכי הרבה מבטים, אבל רובם ככולם מבטי גועל שיתחלפו מהר מאוד בהקאות חוזרות ונשנות... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כדרך אגב, צריך לעשות בסוף את סקר הסקרים, המכוניות הכי יפות מכל ארץ ולהגיע למסקנה מי היפה מכולם . (ואני מבקש, לא כולל מכוניות על....אחרת התחרות לא הוגנת כבר עכשיו, בוגאטי ויירון לוקחת בהליכה :lol: )

יניב

פורסם

רוני אני מסכים עם מצמץ...!

 

יש להבדיל בין מושכת לבין יפה. לדעתי המגאן החדשה מאד מושכת אבל אחוז האנשים שיגידו שהיא יפה הוא לא גבוה , אולי ב3 דל'.

 

לדעתי מושך זה מתבלט, מקורי וייחודי.

יפה זה.. יפה :lol:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
כדרך אגב, צריך לעשות בסוף את סקר הסקרים, המכוניות הכי יפות מכל ארץ ולהגיע למסקנה מי היפה מכולם . (ואני מבקש, לא כולל מכוניות על....אחרת התחרות לא הוגנת כבר עכשיו, בוגאטי ויירון לוקחת בהליכה :lol: )

 

אם היית קורא במלואה את הודעתי הראשונה, היית רואה שכבר חשבתי על זה, וגם הסברתי מה יהיה עם מכוניות העל...

 

ולראלימן - תבחר את המכונית שהכי מושכת אותך מבחינת המראה. זה הכל. פשוט וקל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כדרך אגב, צריך לעשות בסוף את סקר הסקרים, המכוניות הכי יפות מכל ארץ ולהגיע למסקנה מי היפה מכולם . (ואני מבקש, לא כולל מכוניות על....אחרת התחרות לא הוגנת כבר עכשיו, בוגאטי ויירון לוקחת בהליכה :lol: )

 

אם היית קורא במלואה את הודעתי הראשונה, היית רואה שכבר חשבתי על זה, וגם הסברתי מה יהיה עם מכוניות העל...

 

ולראלימן - תבחר את המכונית שהכי מושכת אותך מבחינת המראה. זה הכל. פשוט וקל.

 

רוני

 

צודק, לא שמתי לב....

 

סליחה מראש 8)

יניב

פורסם
כדרך אגב, צריך לעשות בסוף את סקר הסקרים, המכוניות הכי יפות מכל ארץ ולהגיע למסקנה מי היפה מכולם . (ואני מבקש, לא כולל מכוניות על....אחרת התחרות לא הוגנת כבר עכשיו, בוגאטי ויירון לוקחת בהליכה :lol: )

 

אם היית קורא במלואה את הודעתי הראשונה, היית רואה שכבר חשבתי על זה, וגם הסברתי מה יהיה עם מכוניות העל...

 

ולראלימן - תבחר את המכונית שהכי מושכת אותך מבחינת המראה. זה הכל. פשוט וקל.

 

רוני

 

כבר בחרתי..!

 

הקליאו. ללא ספק גם מושכת וגם יפה.

 

עוד עיצוב יפה - הגאלאנט החדשה. פשוט משדרת רוע.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

זה נראה לי מעט לא הוגן להשוות מכוניות שריריות כמו ה-V6 מול ה-GTI הקטנות של פג'ו.

ההתלבטות שלי היתה ביין הספיידר ל-V6 ולמרות שהספיידר יותר מיחדת.

ל-V6 יש יותר סקס אפיל חייתי שאותי מושך יותר.

 

אז רוני אני אתך כי כמו בבחורות מושכת זה יותר חשוב מיפה :lol:

 

לאוהבי הקופה. נכון שעבודת העיצוב פה היא מהמרשימות של עולם הרכב אבל גדולות לא עושות לי את זה. אני גבר של חזה קטו :wink: וחטוב

פורסם
אין ספק שהקליאו v6 הכי יפה אבל לא בחרתי בה כי לפי דעתי אין קשר בין העיצוב של הקליאו ספורט ל-v6 המטורפת!

אגב, יש סיכוי שנראה כזאת בארץ?

 

אז כנראה לא הבנת את הכוונה... הבחירה היא לא ב-V6 וגם בספורט 172, או זו או זו... כלומר אם אתה חושב שה-V6 הכי יפה - בחר בה. מה זה משנה שאין קשר בין העיצוב של שתיהן?

 

(ולא, אין סיכוי שנראה כזאת בארץ, לצערנו...)

 

ולמצמץ - תתפלא אבל אני מעדיף את המראה של ה-V6 על פני זה של ה-406. אני אוהב מראה אגרסיבי ומיוחד. הקופה מאוד יפה וזורמת ומרשימה, אבל ה-V6 פשוט מייצגת כוח ועצבנות והרבה מאוד אופי, ואני אוהב את זה.

 

רוני

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

מסכים אתך ב-100%, גם לפי דעתי הקליאו V6 נראת קרבית וטעימה :yum:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

על טעם וריח אין מה להתווכח? תרשו לי להתווכח על המשפט הזה. :wink:

בתרבות המערבית יש קריטריונים די ברורים לאסתטיקה. אנשים לומדים שלוש וארבע שנים אמנות ועיצוב כדי לקבל מושג על זה.

אני אישית לא סטודנט לעיצוב (למרות ששם כל הקוסיות ובהנדסת חשמל כל החננות :cry: ), אבל אני חושב שאפשר בשקט לקבוע שהרנו V6 והספיידר לא אסתטיות. העיצוב שלהן אולי אגרסיבי, אבל בהחלט לא אחיד וזורם. הן נראות כמו מכוניות קיט שתוכננו על ידי צוות שבו כל מעצב לא ידע מה עושה חברו עד לשלב ההרכבה הסופי.

זה לא עיצוב ולא יופי - זה פונקציונליות, זה אגרסיביות, זה דאוווין למטרות שווק, אבל יופי ואסתטיקה אין פה.

ה-406 לעומת זאת היא מכונית מעוצבת להפליא - מאוזנת בפרופורציות שלה ומעבירה מסר של אלגנטיות וספורטיביות, ופשוט נעימה לעין.

 

בקשר לכל הפיז'ואים שמשום מה מופיעות בסקר (משום מה, עאלק... כל הפורום הזה פרנקופילי גזעני :wink: ), תסלחו לי - אבל מדובר במכוניות משפחתיות קטנות וחביבות (ה-106 מצויינת בתור רכב שני לאשה, שתסע איתה לקניות בעיר...) שבמקרה פיז'ו הואילו בטובם להעניק להן שלדה מצויינת ולדגם אותן במנועים קרביים. אבל העיצוב שלהן עדיין הוא עיצוב סולידי משפחתי פונקציונלי להמונים. יופיה המהמם המעלף והמזקיף של ה-106 ראלי הוא בדיוק יופיה של 106KID. אז העיצוב של הפיז'ואים הוא בהחלט חביב בדורות האחרונים, ומעביר מסר עיצובי לא רע שמייחד את היצרן בין כל האקסנטים והלאנוסים ושומר על קו המחבר בין כל הדגמים ויוצר זהות. אבל עדיין - לא מדובר ביצירות מופת. זה שאתם נהנים לנהוג עליהן לא עושה את העיצוב שלהן למיוחד באיזו שהיא צורה.

וזו דעתי המנומקת.

 

ויוה איטליה! :twisted::twisted::twisted:

 

יאללה, תתחילו לרגום אותי בצפרדעים...

.

פורסם

לא מצאתי צפרדע אז...

 

נתחיל בעניין העיצוב - נכון, יש בהחלט קריטריונים ברורים לאסתטיקה, אבל מי אמר שאני ואתה צריכים להשמע להם? הסקר הזה במהותו סובייקטיבי לחלוטין ואם אני (או מישהו אחר) חושב שה-V6 יותר יפה - סבבה. עובדה שבאמת רוב האנשים הולכים על האיזון, האלגנטיות, הזרימה והיופי של ה-406. אבל לי (או שוב, למישהו אחר) מותר בהחלט לאהוב יותר את המראה של ה-V6, בלי קשר למי שעיצב אותה...

 

בנוגע לשאר הפז'ואים שמשום מה מופיעות בסקר - הן מתאימות בהחלט. ממלאות אחר כל הקריטריונים (ספורטיביות, נאות למראה, זולות מספיק). ת'אמת, חיכיתי לתגובות בסגנון "כל הפורום הזה פרנקופילי" (וזו בדיוק עוד הוכחה לכך שלא קראת את ההודעה המקורית שלי, שבה הזמנתי כאלו בדיחות). אז אם אתה באמת רוצה - הסקר הבא יהיה האיטלקי (תזכור, הכנתי כבר את כל הסקרים, אין כאן שום פרנקופיליות, תאמין לי שלדעתי רוב הצרפתיות שכאן הרבה פחות יפות מהמכוניות שיהיו בסקרים הבאים...)

 

בכל מקרה, ה-106 בגרסת GTI נראית מצוין. כמו גם ה-206 וה-306. הן בכלל לא נראות כמו הגרסאות הרגילות.

 

אפשר לחשוב שכל מה שיצא מאיטליה הוא הדבר הכי יפה בעולם :p

 

טוב, היום בערב, חובבי האיטלקיות היכונו :D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...