טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,782 נושאים בפורום הזה
-
תוסף לפגוש!
מאת RuDiK-G- 8 תגובות
- 989 צפיות
שלום לכולם! בתמונה שעיינתי בה ראיתי משהו שממש מצא חן בעיני ורציתי לדעת אם זה משהו שבנו לבד מפיבר גלאס או שזה כמו תוסף אוניברסלי לטמבון? ואם כן איפה ניתן לרכושו וכמה זה יעלה לי! בתודה רבה! אתם רואים הדברים האלה שמתחת לטמבון מדובר בסוזוקי יורוסויפט
הודעה אחרונה מאת erez, -
- 3 תגובות
- 962 צפיות
האם מישהו יודע היכן נימצא הצופר בפיזו 205 שנת 94
הודעה אחרונה מאת Saar, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני יש לי לנטרה 98 אני מתכוון לשפר אותה בהתחלה חיצטנית ולאחר כמה זמן פנימית אני מהקריות שמעתי שיש מקום זול בנשר שמשפר את האוטו חיצונית או מקום אחר באיזור חיפה והקריות דבר נוסף האם יספיקו לי 17 אלף בשביל לשפר את האוטו כללי כאילו ספוילר טוב חצאיות טמבונים כונס אוויר ועוד שאלה אני רוצה להשחיר את החלונות באותו האם אני יכול לעשות את זה לבד או צריך ללכת למוסך וכמה זה עולה ואיזה חלונות מותר להשחיר בכללי התכוונתי לעוד כמה דברים אגזוז לחץ זה חוקי או לא אבל אני רוצה לשים ומגנזיום מינימום 17 אינץ' ואני בטוח ש 17 נכנס אז למי שעונה תודה רבה יש פה הרבה שאלות ועוד משהו כמה יעול לי להבות ברמה והאוטו שלי בורדו כהה עכשיו האם כדאי לשנות צבע ואם כן לאיזה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טוב אז החלטתי ללכת על שחור, סתם כי נשאר לי צבע מהחידוש פסי הקישוט על הדלתות.. מה עדיף, המצב הקודם או עכשיו? אהה... אני סתם משתעמם, יש חופש עוד שבועיים אז למה לא לנצל....
הודעה אחרונה מאת RuDiK-G, -
-
- 7 תגובות
- 988 צפיות
שלום, נשרפה לי נורה ראשית באחד הפנסים הקדמיים ואני רוצה להחליפה. אין לי ספר רכב, וכשניסיתי להוציא את הפנס (כדי לנקות מבפנים תוך כדי..) שמתי לב שצריך לפרק הרבה פלסיקים שאי אפשר להגיע אליהם. אולי מישהו מכיר קישור למדריך שמראה איך עושים את זה, או שהחליף כבר בעצמו? תודה מראש... וחג שמח
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מדובר בסוזוקי סוויפט שנת 90, מנוע 1000.
הודעה אחרונה מאת RBRB, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב הוא 106, 96 1.6 אוטו'. הבעיה- באה והולכת, שמתחילים נסיעה מעמידה (רמזור, עצירה) ז"א שעוזבים את הברקס ולוחצים גז הרכב נחנק וכמעט מתכבה- נדרשת לחיצה בריאה על הגז כדי שלא יתכבה.. יש לציין שהבעייה באה בתקופות ויש תקופות שאין אותה כלל.. הרכב עבר טיפול לפני חודש וחצי שכלל פילטר דלק, אוויר, שמן, פלאגים (חוטי הצתה הוחלפו לפני שנה ועברו 14 K) מה יכולה להיות הבעיה? והאם תוסף K44 יעזור? תודה רבה! וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת ROEY B, -
- 5 תגובות
- 989 צפיות
שלום לכולם! בעייה בפונטו 96 כאשר מדליקים את המזגן ברכב הפיוז של המאוור של הרדיאטור נשרף זה קורה רק כאשר המנוע מתחמם והוא צריך להתחיל לפעול. חשבתי שהמאוור מקצר אך ניתקתי אותו ועדיין הפיוז נשרף. יש לציין שהמאוור עובד רגיל בלי להדליק את המזגן. עזרו לי בבקשה תודה
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב וסוף שבוע נעים לכולם ברכב מסוג גולף דגם 4 לאחר ניקוז נוזל הקירור ומילוי נוזל חדש,כיצד מנקזים אוויר שנמצא במערכת ?
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לאחרונה קניתי אוטו יד שניה ואני צריך את ספר הטיפולים שלה: לנצי'ה תמה 2000 סמ"ק מי שיוכל לעזור לי אני אודע לו מקרב לב. תודה.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 13 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. יש לי סובארו ג'אסטי מודל 90, ידנית, 1.0 סמ"ק, עם מזגן. לקראת ימי החורף ההולכים וקרבים אני חייב לטפל בבעיה מטרידה שיש לי עם מערכת החימום (אני מתכוון לחימום הנוסעים, ולא חום מנוע). כאשר אני מדליק את החימום, בלי מזגן כמובן, יוצא אויר חם למשך מספר שניות ומיד מתקרר. לאחר שחולפות השניות הללו האויר הופך פושר וקריר - ממש לא עוזר בימי החורף הקרים שלנו. המוסכניק שלי אמר שכנראה יש סתימה איפהשהו, המים לא זורמים טוב או משהו כזה.. לא ממש הבנתי.. ושצריך פשוט לשחרר את הסתימה. מישהו יודע על מה מדובר? אם כן, האם אני יכול לטפל בזה בעצמי (לחסוך קצת כסף)? מישהו נוסף נתקל בבעיה הזאת? אגב, אני יודע שבסובארו ג'אסטי באופן עקרוני אין בעיות עם החימום. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת sorvall, -
שיפצתי מנוע של אופל קדט,1000,65. השיפוץ כלל:רינגים/לגרים/ראש/שרשרת טיימינג/קרבורטור, במכון/פלגים/ פלטינות/קבל/שמן/פ.שמן/ כבלי הצתה,בקיצור חצי אוברול. לאחר ששפכתי פקק דלק לקרבורטור,הניע בנגיעה, עבד חצי דקה ונכבה. שוב הנעתי עם ובלי גז,הניע ונכבה.מי מחברי הפורום, יכול לעזור לי למצוא את הבעיה? האוטו עמד 10 חודשים במגרש מלא קוצים,שהגיעו עד הגג. אני יכול לומר בוודאות,שהסיבה אינה מההצתה,קרבורטור,או טיימינג. תודה לעוזרים דוד
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
פוקוס שננת 2001 אוטומט. במהלך נסיעה איטית, לפעמים, נדלקת נורת מצבר והאוטו כבה. עיינתי בפורום וראיתי שהשאלה חזרה מספר פעמים. ההצעות שהועלו: 1. בעיה בתוכנה וצריך לעדכן במוסך היבואן. 2. בעיה בקודן. 3. מישהו הזכיר חלק שצריך להחליף ב 900 ש"ח אבל אני לא זוכר. בכל אופן, לקחתי את האוטו למוסך סאן מוטורס בהרצליה - מורשה יבואן. האבחנה: קרע בצינור מנשם (אין לי מושג מה זה). המחיר: 260 ש"ח (כולל מע"מ ועבודה) - ברור לי שזו הפקעה מטורפת בעיקר לנוכח העובדה שזה לקח 10 דק', אבל לא היה לי נעים לאבחן את התקלה אצלם ואז ללכת למוסך אחר. אני מקווה שאכן זו הייתה הבעיה. ועכשיו שאלה: האם זה לגיטימי לגשת למוסך היבואן בכדי שיאבחנו את התקלה ואח"כ ללכת למוסך אחר שיטפל בב…
הודעה אחרונה מאת subaru_4_ever, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם ניתן לבטל את כרית האויר ולשים כבא תינוק במאיאטה ? תודה,
הודעה אחרונה מאת שמר, -
בעיה עם הטורים
מאת guy_m- 2 תגובות
- 804 צפיות
שלום לכולם! יש לי פורד פוקוס 2001 ויש לי בעייה ,כאשר אני מניע את הרכב הטורים של הרכב עולים ויורדים עד שהם מתאזנים למצב הרגיל. לפעמים קורה שהרכב נכבה מיד לאחר ההצתה. החלפתי את הפלגים חשבתי שזה יפתור את הבעייה. אנא עזרו לי תודה
הודעה אחרונה מאת davidmzr, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מילות קישור: (פגו, פיגו, פיג'ו, פזו, פז'ו, פיזו, פיז'ו, מאורר, אויר מבחוץ, אויר מבפנים) שלום לכולם, היום שיפצתי את הדשבורד של הפג'ו 205 שלי. בחודשים האחרנים חלק הפלסטיק שמתחת לפנל המאוורר (זה עם הכפתורים למיזוג, משולש אזהרה) התחיל "ליפול" למטה, לרעוד בזמן נסיעה. אז פתחתי את הכל לפני שבועיים, והיום סגרתי. לאחר שחשבתי על הדבקת החלקים השבורים יחדיו, החלטתי שזה לא יעזור, שכן על הדשבורד יש לחץ שהדבקה לא תחזיק מעמד הרבה בו. לכן החלטתי על פתרון באמצעות אזיקונים, שבאמצעותם הצמדתי את חלקי הפלסטיק הפנימיים זה לזה. אין לי תמונה של הדשבורד מפורק לגמרי. אבל יש לי כמעט הנה כך נראה הדשבורד לאחר שחיברתי לפלסטיק מאחורי פנל המאוורר 2 אזיקונים כדי להצמיד אותו למעלה, לפתח …
הודעה אחרונה מאת gardenofwine, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכם ! יש לי מאוד הרבה שאלות, בנוגע למכונאות בכללי ולרכב שבו אני מעוניין לטפל ספציפית (פיאט אונו 45, שנת 92) אני אשתדל לנסח בצורה הכי ברורה וקריאה שאוכל, מצטער מראש על טעויות אפשריות ! 1. אולי זה רק אני, אבל אני מרגיש שהארם-ברייק (או שזה הנד-ברייק?) בפיאט שלנו חלש מידי. עם המוט מורם עד הסוף האוטו יכול לעבור מרחק מכובד ביותר בהילוך ראשון או רוורס (גיליתי את זה בטעות) .. וזה טיפה מדאיג אותי. האם זה נורמלי, או שכדאי לטפל בזה ? לפי ספר ההיינס של פיאט אונו, אמור להיות נאט בתחתית המכונית שאפשר למתוח איתו את המערכת. יכול להיות שעקב גילה של המכונית כל העסק פשוט התשחרר וכל מה שצריך זה למתוח אותו או שהבעיה יכולה להיות עמוקה יותר - או שלהפך אני פשוט דואג יותר מידי…
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר החלפת נוזל בלמים, ישנן שתי אסכולות בסוגיית ניקוז האוויר. האסכולה הראשונה (נכנה אותה "האירופאית") גורסת שיש להשתמש בערכה יעודית לניקוז האוויר. האסכולה השניה, המיושמת ברובם המכריע של מוסכי ישראל, גורסת שמומחה הבלמים של המוסך מבקש משולייתו להיכנס לתוך המכונית ולבעוט בדוושת הבלמים פעמים מספר בעוד המומחה מנקז את האוויר. אנשי האסכולה הראשונה גורסים ששיטה זו מקצרת משמעותית את חייה של משאבת הבלם, שמכלליה הפנימיים לא מגיבים טוב לאופי הישראלי הישיר. אשמח לקבל פרטים על המקום המומלץ לרכישת ערכת הניקוז המשמשת את האירופאים ימ"ש, על עלותה וכן דעות שונות לגבי מידת הצורך (או אי הצורך) בשימוש בה.
הודעה אחרונה מאת katlani, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, האם מישהו מכיר היכן ניתן להשיג את מערכת נסיעה על גז להתקנה עצמית ? העניין הוא שיש על פי חוק יש לי רכה מתחת לשנתון 95' ולכן אסור לי להתקין, האם מישהו ביצע זאת עצמאית ? כמו כן האם יש למישהו רשימת תחנות דלק שיש בהן גם גז?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מיתכוון לבצע החלפת משולש בפיאט אונו 45 השאלש שלי היא לגבי מיתלה מקפרסון לאחר ההחלפה האם ניתן כיוון פרונט לאחר מכן קראתי שירשורים קודמים ולא נירא לי כל הסיפור של לעקם את המשולש החדש אם מישהו יכול לשפוך קצת אור בנושא ??? תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת זאהר, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עשיתי טיפול לפיאט פונטו שלי במוסך של פיאט האם המחיר 525 שקל לכל הטיפול ,החלקים+העבודה סביר?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי אלטרנטור רזרבי שהוצאתי מסטיישן 80 במקום זה שקניתי בישראל-יפן. האלטרנטור שהוצאתי מהסטיישן 80 (וגם זה ששמתי ב-80) מתאים גם לסטיישן 92. מכיוון ויש לי אלטרנטור רזרבי, אני רוצה לשפץ אותו בכדי שיהיה לי רזרבה במקרה וזה שב-92 יגמור את חייו. השאלה שלי היא, האם יש קיט לשיפוץ של אלטרנטור? או שהדרך היחידה להחזיר אותו למצב תקין יהיה לתת אותו למי שמתקן ולקנות אחד חדש במקומו?
הודעה אחרונה מאת זאהר, -
ה"פרסי"-לא מה שחשבתם. 1 2
מאת Sago-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ביקשתי ממנו שמן ליקווי מולי, אמר שאין לו וייתן לי משהו אחר יותר טוב ("אמריקאי")בתוספת של 20 שקל-הביא לי אמריקן איגל... ביקשתי ממנו יוניט חום לרדיאטור שלי,הלך לבעל מוסך ואמר לי :"זה יוניט מקורי"-הבאתי את היוניט הזה למוסך שיתקין לי אותו ומסתבר שזה יוניט חליפי הכי זול שיש ועוד שרפתי עליו 50 שקל,שלא נדבר על זה שהוא רצה 70. ממש לא מה שחשבתי. **אין לי גישה לפורום אוף טופיק והפורום הזה היה הכי מתאים**
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
-
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש עזרה בשיפורים לטויוטה קורולה 2003 צבע כסף..הייתי מעוניין לשים בה ג'אנטים ספוילר וטמבונים... ועם מישהו יכול "לעצב" לי אותה ולשים בה טמבונים חצאיות צד ספוילר ספולר ג'אנטים חלונות שחורים(רק מאחורה) וגם אשמח ל "יד חופשית" תשימו מה שבא לכם
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
באיזה חוצר מנקים קרבורטור לאחר שפירקו אותו מהרכב??
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצאתי בחנות את הנוזל של חברת HEPU. שאלה, האם הנוזל הנוזל אינו אמור להיות "חתום" ע"י מכסה מנייר אלומיניום מתחת למכסה פלסטיק? כמו בבקבוקי שמן רכב למשל. חשוב לי הנושא לפני הרכישה. תודה וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת GUY007, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, בית פילטר אוויר באונו שלי (70SL שנת 89' 1300 סמ"ק) מלא בחורים ופערים בחומר, הבנתי שזה לא כל כך בריא, גם צינור הדלק שלי בחלק הקרוב לפית התדלוק קצת יבש ויש חורים קטנים שבתדלוק מלא נשפך קצת החוצה. רציתי לדעת,באיזה חומר כדאי להשתמש כדי לאטום את החורים האלה? נ.ב חיפשתי בפירוקיות את החלקים האלה ולא מצאתי ועל חדשים ביקשו מחיר שערורייתי ממש תודה מראש נאגא
הודעה אחרונה מאת zvir, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים, האם ניתן לפרק את הפלסטיק השקוף המורכב בחלקו הקדמי של הפנס הקדמי? או שמא הפלסטיק דבוק / מותך לשאר הפנס? אפי.
הודעה אחרונה מאת punto_S, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן לחברי הפורום , המנוע ברכבי הוא לא מקורי אלא מיבוא . בראש מנוע שבצד של הנוסע ישנם שני פקקים כלומר צינור מתכת באורך של 2-3 ס"מ שהקצה לחוץ ומקופף ב90 מעלות . כאמור ישנם שניים כאלה אחד מלמעלה והשני בדופן שלכיוון קיר האש . המנוע בנפח 1600 והרכב בעל גיר ידני.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם לאחי ניגמר המלווה אז אבא שלי עשה לו הפתעה פיאט אונו 92 2 דלתות. היום עשיתי טיפול שכולל : פילטר שמן ,שמן ,פלגים וחוטי הצתה. הרכב בהילוך ריאשון לאחר שעוזבים את הקלץ ככה ב 20 קמש אפילו 15 קמש ונותנים אפילו חצי גז הרכב מתחיל להאיץ ואז ניתקע לשניה ושוב מאיץ. זה לא קורה בהילוכים האחרים רק בריאשון. דרך אגב עשינו ניקויי קרבורטור. מה יכולה להיות הבעיה ? מדובר בפיאט אונו 92 דגם 45 מנוע 1000 סמק. תודה רז...
הודעה אחרונה מאת רז לוי,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 488 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- בודק עובדות
- gollu
- BoazB11
- hans
- avargel
- stx
- mikk
- שחר 1
- om2
- Liviur
- Derish
- asmily
- asix
- Vorlorg
- Gosser1860
- Liel Baruch
- לירון .ה.
- קורן בן אשר
- fatboy1340
- thebaron
- Itzik-b
- איציק נ.
- TZR84
- Stav132
- carsgo
- llaavvii
- stas12
- stum
- blackice
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- לב טוב
- EliC25
- `Infinity
- jpex
- BarryG
- dani666
- michaelbe6
- natco
- ליסינג בצער
- טרבלסקי
- Shaike.Zam
- erezroz24
- yd b-4
- MARSIT
- דוב המערות
- Shay Shd Dave
- דני 9999
- פינדר
- mikyl
- גור אדם
- חיים יוד
- VikingV
- זה עולם מסובך
- gpro