Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב הבנתי עובר קרוב לחצי שנה לפחות...

 

כשקנינו את האיביזה הקודמת, שהיתה שנת 2000, בתא הכפפות ראיתי מדבקה של בדיקת איכות (או פלסטיקים שמוטבע עליהם תאריך) של 5 חודשים אחורה לפחות.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

במצב עניינים אופטימלי, גם פחות מחודשיים.

 

 

אם היבואן קונה סטוק שעומד בנמל כמה חודשים, מביא אותו לארץ ונתקע איתו, גם שנתיים זה מספר סביר...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

ולמה אני שואל...

כי שמעתי פה ילד אחד שרוצה לקנות איביזה 2007.

אז, או שהזמן רץ ממש מהר ואני לא שם לב, או שבעצם יכול להיות מצב שבו אתה קונה רכב לדוגמא שנת 2007 שבעצם יוצר ב2005.

וכל פעם מרגיז אותי מחדש לשמוע שמישהו בתחילת 2005 מפרסם מודעה או מספר שיש לו מזדה 3 2007.

פורסם
ולמה אני שואל...

כי שמעתי פה ילד אחד שרוצה לקנות איביזה 2007.

אז, או שהזמן רץ ממש מהר ואני לא שם לב, או שבעצם יכול להיות מצב שבו אתה קונה רכב לדוגמא שנת 2007 שבעצם יוצר ב2005.

וכל פעם מרגיז אותי מחדש לשמוע שמישהו בתחילת 2005 מפרסם מודעה או מספר שיש לו מזדה 3 2007.

אבא שלי הזמין מאזדה 6 באמצע אוגוסט, קיבל אותה בסוף אוגוסט. לא נראה לי שיש סיכוי שייקח להם שנתיים.
פורסם
המאזדה פשוט חיכתה לקונה בנמל באילת...:wink:

המאזדות שאתה רואה באילת לא נועדו לארץ...

פשוט אנחנו משמשים כמין קיצור דרך, במקום להקיף חצי עולם, הן לא הולכות לארץ בכל מקרה.

פורסם
אבא שלי הזמין מאזדה 6 באמצע אוגוסט, קיבל אותה בסוף אוגוסט. לא נראה לי שיש סיכוי שייקח להם שנתיים.
כאשר אביך הזמין את הרכב באוגוסט, לא רצו וייצרו אותו במיוחד בשבילו, אלה יש ליבואן מלאי קיים בארץ או בדרך לארץ ..
פורסם

הזמן לא קבוע חלק מהמכוניות מגיעות דרך הים,בעיקר מכוניות זולות יחסית. בדר"כ במקרה כזה מיבאים כמות גדולה של דגמים שצופים שימכרו עוד לפני שמוכרים אותן. במקרה של הזמנה מיוחדת, למשל רמת איבזור גבוהה או נמוכה מהסטנדרט כמובן שההספקה תיקח זמן ארוך יותר כי הרכב נשלח מהמפעל עם המשלוח הבא.

רכבים יקרים יותר מובאים לארץ רק לאחר שיש קונה בדר"כ באוויר זמן ההספקה תלוי האם יש ליצרן את האוטו מוכן או שצריך לבנות אותו במיוחד.

פורסם

מרצדס נותנים ללקוח מספר VIN ברגע ההזמנה וניתן לעקוב אחר תהליך ההרכבה.

זמן ההרכבה של הרכב שלי היה שלושה שבועות. לאחר מכן הוא חיכה 8 ימים באזור שילוח לטיסה.

בארץ הוא שוחרר 5 ימים אחרי שנחת.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
רגע, האם בארץ לא קיימת כלל שיטת PAY & DRIVE כמו בארה"ב או אירופה, שמאפשרת להכנס לחנות, לשלם ולנסוע?

לרכב משומש זה אפשרי.

לרכב חדש ממש לא. - הדבר הכי קרוב לזה לפי דעתי זה ה"מבצע" של קרסו עכשיו "מגאן חדשה ב-4 ימי עבודה"...

פשוט הרכבים לא משוחררים מהמכס ולא מקבלים רישוי עד שלא קונים אותם...

×
×
  • תוכן חדש...