Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי סובארו גסטי שנת 93 אוטמטית שמשרתת אותי נאמנה עד היום, בזמן שנסעתי ללימודים היה מין כל ניתוק(שבר)מאיזור המנוע שהמשיך לעבוד אבל האוטו לא זז הזמנתי לאוטו גרר שאני רוצה לציין בזהדמנות זו את חברת שגריר שהגיע בזמן שיא של 15 דקות ושמתי את האוטו במוסך.

הסיבירות הגבוהה היא שהגיר הלך(אני יודע שיש עם הגסטי האוטומטיות המון בעיות).כמו כן אם מישהו יכול לעזור לי כמה אמור לעלות תיקון,גיר חדש/משופץ כולל הרכבה ו/או המלצות למוסך טוב (לא הכי סומך על המוסך שלי אחרי שלקח לי 350 ש"ח לניקוי אינגקטורים!!).

תגובות יתקבלו בברכה

bufon

פורסם

רק למוסך פיתרונים.

 

אם מדובר במצב שיש צורך להחליף או לשפץ שיפוץ מאסיבי את הגיר לא תצא בפחות משישיה......כואבת.

 

מדובר בתיבה רציפה ECVT.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

1. 350 ש"ח לניקוי מזרקים זה סביר לגמרי. (המחירים שרצו פה בפורום בימים האחרונים דיברו על ניקוי מזרקים מפורקים מהמנוע.

 

2. במקרה של בעיה בגיר רצוי לפנות למכון לגירים אוטומטיים אחרת משלמים בנוסף לתיקון גם תיווך...

 

3. אם אתה יכול לחיות עם גיר ידני - יכול להיות ששוה להחליף לידני כמעט בטוח שזה יהיה יותר זול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

 

3. אם אתה יכול לחיות עם גיר ידני - יכול להיות ששוה להחליף לידני כמעט בטוח שזה יהיה יותר זול.

הסבה לגיר ידני תיהיה יותר זולה מאשר להחליף / לשפץ גיר אוטומט?

 

יוגב

פורסם
הסבה לגיר ידני תיהיה יותר זולה מאשר להחליף / לשפץ גיר אוטומט?

 

יוגב

במקרה של הג'אסטי, כן.

 

בג'אסטי האוטומטיות יש גיר רציף בעייתי שנשחק מהר מאוד (מצמד אלקטרוני ופחמים שלו).

משחק בין DS ל D פשוט גומר אותו.

 

עדיף להחליף לידני, בג'אסטי זה יצא זול בהרבה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...