Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבה לסאב....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מגבר הv12 פלטניום אודיו -http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=945&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=399&aff=Zap

 

ואני צריך לבחור לו סאב או 1000 וואט פיוניר

 

או 800 וואט פיוניר ששניהם עולים לי אותו דבר, עם איזה תיבה שאני בוחר.

 

עכשיו השאלה זה האם המגבר יפרק את הסאב טוב , גם את ה1000 וואט

 

ואיזו תיבה לבחור לסאב - פתוחה או אטומה.

פורסם

עדיף לקחת את ה 800

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

בשביל לקבל ממגבר 400WRMS אמיתיים צריכים להשקיע סכום נכבד פי כמה וכמה מערכו של הסאב הזה, בקיצור לא שווה תהשקעה.

אני הגברתי אותו פעם עם 150WRMS בגישור 2 יציאות עם תיבה עם פורט והוא עבד לא רע.

בכללי לא הייתי לוקח פיוניר - הייתי חושב על סאב שינוצל עד הסוף מהמגבר שלך, משהו בסביבות ה200WRMS אולי P1 של רוקפורד, או קיקר קומפ או משהו בסיגנון.

פורסם

אני הייתי מחפש את הפיוניר 1000. בגירסה. של 2 סלילים של 2 אום כל אחד.!

ואז המגבר יחובר יציאה לסליל. והוא יתן הכי הרבה לסאב!

אני חושב שהדגם הוא . 126DVS

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם אתה כבר סגור על הסאבים אז קח את האלף וואט, ושים אותו בתיבה אטומה, לדעתי.

 

אם אתה לא סגור עליו סופית, הייתי מציא לך לבדוק את הקיקר קומפ. סאב הרבה יותר מדוייק מפיונר.

פורסם

חברה לפני שאתם מציעים לו סאב קיקר וכו'

 

תראו איזה מגבר יש לו לא חבל להשקיע?

קודם שישקיע על מגבר יותר טוב הV12 לא מרים שום דבר

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

על המגבר אני כבר סגור כי יש אותו לחבר שלי והוא עובד טוב

 

השאלה זה באיזה תיבה לשים את הסאב ואל תמליצו לי על חברה אחרת כי יש לי אפשרות רק פיוניר 1000 או 800 וואט.

פורסם

תיבה אטומה בעלת נפח של 42.5 ליטר בשביל הפיוניר 800וואט.

אם אתה צריך מידות מדוייקות לבניה אצל נגר אלו המידות :

גובה : 38 ס"מ .

עומק : 27 ס"מ .

רוחב : 40 ס"מ

MDF 19mm

פורסם

סליחה כפיר אבל אני חולק עליך קצת - ה MDF יכול ורצוי שיהיה 17 מ"מ, אין צורך ב 19 מ"מ.

סאבים חזקים יותר ומאסיביים יותר - מילא, אבל לא פיוניר ולא 200 וואט RMS מצריכים 19 מ"מ.

גם חוסך בעלות, חוסך במשקל, חוסך בנפח, וייתן את אותה התמורה בדיוק.

 

בהצלחה

גל

פורסם
אני הייתי מחפש את הפיוניר 1000. בגירסה. של 2 סלילים של 2 אום כל אחד.!

ואז המגבר יחובר יציאה לסליל. והוא יתן הכי הרבה לסאב!

אני חושב שהדגם הוא . 126DVS

טעות גדולה מאוד מה שאתה רושם......

קודם כול...... הוא יעבוד יותר חזק כאשר זה סליל 4 אום אחד של 400W מאשר 2 סלילים של 200

ולחבר סליל אחד.

 

דבר ראשון פיוניר 1000W 306C הוא 83dB נצילות וה305C הוא 89dB לכן ישמע חזק יותר.

 

לא תהייה שום בעיה להפעיל אותו על מגבר שלך...... ותיבה של 17 מ"מ תספיק לגבי מידות מפורט בדף שמקבילים עם הסאב.

 

תמיר

פורסם

אז לא הבנתי, בקיצור אתם ממליצים לקחת את ה1000 וואט ולשים אותו בתיבה אטומה?

 

ויש לי עוד שאלה המגבר שקניתי הוא 5 ערוצים ובנתיים אני לא שם קומפוננטים מקדימה עד שאני יחסוך עוד קצת בשביל זה.

לכן אני השאלה היא האם אני יכול לחבר גם את היציאה של המגבר לרמקולים הקדמיים כביכול למגבר כדי שיקבל יותר כוח?

כאילו שהמגבר יפעיל רק את הסאב והרמקולים האחוריים - 350 וואט פיוניר, אפשר בגשר אם אני לא טועה לא?

פורסם
סליחה כפיר אבל אני חולק עליך קצת - ה MDF יכול ורצוי שיהיה 17 מ"מ, אין צורך ב 19 מ"מ.

סאבים חזקים יותר ומאסיביים יותר - מילא, אבל לא פיוניר ולא 200 וואט RMS מצריכים 19 מ"מ.

גם חוסך בעלות, חוסך במשקל, חוסך בנפח, וייתן את אותה התמורה בדיוק.

 

בהצלחה

גל

המידות האלו היו ברשותי ברגע זה כי בזמנו תכננתי תיבה לסאב שלי התיבה לא נבנתה אבל עדין נשארו המידות .

פשוט עשיתי העתק -הדבק

צודק גל, שחכתי לרגע שהוא עובד בעוצמה נמוכה כך ש17 זה אכן מספיק וזול יותר..תודה על התיקון.

×
×
  • תוכן חדש...