Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נדרש כדי להיות מורה נהיגה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו יודע? גיל מינימום, שנות נסיון בנהיגה, איזה הכשרה, וכל מה שצריך כדי להיות מורה נהיגה.

לא דווקא לעצמי. נניח אם דוד שלי יכול להיות, אולי יהיה כדאי שיעבור את ההכשרה, וללמד את כל המשפחה המורחבת נהיגה, בלי לשלם 120 ש"ח לשעה למורה אחר.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולמה ניראה לך שאחרי שלדוד שלך תיהיה הכשרה לזה הוא יעדיף ללמד את המשפחה שלך בחינם על זמן שהוא יכול להעביר עם תלמידים שישלמו כסף ?

פורסם

יאווו בחיים שלי לא הייתי חושב שזה מה שצריך לעבור בכדי להיות מורה נהיגה...-למרות שזה כסף ממש טוב...

זה לפחות שנה וחצי לימודים לא?

פורסם
יאווו בחיים שלי לא הייתי חושב שזה מה שצריך לעבור בכדי להיות מורה נהיגה...-למרות שזה כסף ממש טוב...

זה לפחות שנה וחצי לימודים לא?

איך הגעת בדיוק לשנה וחצי, לפי מס ' הימים שם מדובר סה"כ בשלושה וחצי חודשים של לימודים.

ואני לא בטוח שגם זה מספיק בשביל להכשיר את אנשים להיות מורי נהיגה...מה ציפית להגיע לקורס של כמה שבועות ולקבל תעודה?

לגבי הכסף זה מאוד תלוי, אל תשכח שיש למורי נהיגה הרבה מאוד הוצאות, בדומה לנהגי מוניות...

פורסם

להיות מורה נהיגה זאת בכלל לא עבודה קלה. הם תקועים 5 ימים בשבוע ברכב מהבוקר עד הלילה ועובדים גם בשישי. יש להם ים הוצאות, הם צריכים לדאוג לתלמידים כל הזמן,פירסום, לא נימצאים בכלל בבית במשך היום, חוזריםרק בלילה>הולכים לישון>קמים מוקדם בבוקר ושוב לעבודה.

 

אם אתה רוצה שמישהו אצלך במשפחה ילמד את כולם אתה לא חייב להיות מורה לנהיגה בשביל זה, אתה אמור לקבל אישור ממשרד הרישוי או משהו כזה שאתה עומד בתנאים(לא זוכר מה התנאים, נראה לי שיש לך רישיון מעל X שנים בלי עבירות) אתה קונה דוושות נוספות כמו למורי נהיגה, שם "ל" ומתחיל ללמד את המשפוחה.

מקווה לא חירטטתי, פעם פתחתי על זה ת'רד אם אני לא טועה, ובאמת יש אפשרות כזאת.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ההכנות לרכב לא מסתכמות בלקנות דוושות ולשים "ל". צריך גם להתקין את הדוושות, שזה לא סיפור של שני שקלים.

גם הרישוי של הרכב צריך להשתנות. אמנם מורה לנהיגה קונה רכב עם פחות מיסים ויכול להזדכות על המע"מ של הרכישה, אבל הרישוי של הרכב הוא לבי"ס לנהיגה וכנ"ל הביטוח (שאני מעריך שהוא גבוה יותר).

ולך תמכור אחר כך רכב שרשום לו ברשיונות שהיה של בי"ס לנהיגה. אף אחד לא רוצה לגעת בו.

 

בקיצור - ממש לא משתלם לפתוח עסק ללימוד נהיגה רק כדי ללמד את האחיינים.

 

ואגב, אם דוד שלך רושם רכב כמשמש ללימוד נהיגה, מס הכנסה ומע"מ מאוד יתפלאו שאין לו הכנסות מכך. במיוחד אם הוא ייצפה מלמד נהיגה ברכב.

פורסם

נכון, הביטוח לרכב ל הוא הרבה יותר יקר, אבל כל זה ברור. אין בפורום מורה נהיגה? כמה שנים צריך בנהיגה ללא עבירות? וצריך לעבור איזו הכשרה רצינית?

פורסם

הרבה מהמוריי נהיגה היו מורי נהיגה בצבא וקיבלו מקצוע לעתיד..

או למשל המורה שלי הייה מורה נהיגה ברוסיה עלה לארץ עשה קורסים מבחנים מה שלקח לו 3 שנים

וכיום עובד כמורה נהיגה וממה שידוע לי עושה כסף לא רע בכלל

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

לפי מה שרשום שם יש "היתר הדרכה פרטי בנהיגה - (לא באמצעות ביה"ס לנהיגה)"

 

-

 

הדרכה בנהיגה מותרת רק לפי היתר מוקדם מרשות הרישוי ובהתאם לתנאי ההיתר תנאים הנדרשים מהמדריך להדרכה

 

  • עומד בתנאים שמפורטים בתקנת תעבורה 15 ב'
  • וותק מעשי של שלוש שנים לסוג הרשיון הנדרש להדרכה
  • הצהרה בכתב כי הוא קרוב משפחה מדרגה ראשונה למודרך
  • ההדרכה תתבצע ללא שכר או תמורה
  • אישור על סיום קורס נהיגה מונעת
  • הצהרה כי במשך שנה לא קיבל כל היתר הדרכה בנהיגה בכל משרד רישוי שהוא

תנאים לרכב בו תתבצע ההדרכה

  • שילוט מתאים
  • נפח מנוע 1150 סמ"ק לפחות
  • אורך כללי לא פחות מ- 385 ס"מ עם מרכב וגג קשיחים
  • מיקום ידית בלם חניה בין שני המושבים הקדמיים
  • דוושת בלם נוספת למדריך (ימציא אישור ממרכיב מורשה /ממעבדה מוסמכת)

היתר ההדרכה לא יאושרו יותר משני היתרי הדרכה לאותו מודרך במשך שנה

פורסם

"אמנם מורה לנהיגה קונה רכב עם פחות מיסים "

 

איפה זה קורה בדיוק?

למורים לנהיגה (בינתיים) אין את ההטבה הזאת (שקיימת לנהגי מוניות), מכונית חדשה נקנית במחיר מלא כמו כל אזרח, למעט תקופות בהן סוכנויות הרכב יוצאות ב"מבצעים מטורפים למורים לנהיגה".

פורסם

מורה נהיגה קונה רכב באותו סכום שאתה קונה בדיוק!!!

 

בנוסף התקנת דוושות נוספות - 3000 ש"ח

בדיקה אצל אחראי מישרד הרישוי וקבלת אישור ללמד ברכב .

 

סתם לידע כללי

 

החל מהבקשה להוראת נהיגה דרך מכון הדסה (שלב א' + ב')

הצגת כל האישורים הנידרשים,מיבחן בנהיגה להיתקבל לקורס, קורס עיוני (שלב א'+ב')

+שלב המתודיקה (מעשי ) , ועד לקבלת הרישיון - 5 שנים!!!

 

ירון מאיר

פורסם

כמו שאמרו כן אתה צריך לעבור את כל המבחנים ומבדקים שהוזכרו

בגיל 21 אתה רשאי להגיש בקשה כדי להיות מורה נהיגה , ובגיל 23 אתה יכול להתחיל להיות מורה נהיגה

ושלא יבלבלו לך את המוח יותר מזה !


×
×
  • תוכן חדש...