Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נדרש כדי להיות מורה נהיגה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק אני לא מבין למה מורה לנהיגה צריך ללמוד מתמטיקה 8 שעות? וגם מבוא לפסיכולוגיה? מה, זה כדי שהוא לא יתעצבן בזמן שהוא "יבלה" בכבישים? :?

פורסם

ככה הוא גם ידע טוב לחשב את זמני השיעורים ע"מ שתלמד הכי פחות והוא יוכל לעשות סידורים הכי הרבה וגם יוכל לעבוד עליך פסיכולוגית שזה בסדר והכל טוב.

פורסם
לפי מה שרשום שם יש "היתר הדרכה פרטי בנהיגה - ....
איפה זה "שם"?

ולמשך כמה זמן אפשר להדריך עם אישור כזה את האדם אותו מדריכים? שיעור אחד?

פורסם
אתם רוצים להגיד לי שמורים לנהיגה משלמים את המע"מ על הרכב שלהם? :shock:

מדינה דפוקה.

כן, משלמים. כשלמדתי נהיגה בגולף דיזל שנת 2002 עם 300 אלף קילומטרים המורה דיבר על זה שלנהגי מוניות יש הנחה ולמורי נהיגה לא, בסוף הוא קנה את הגולף החדשה דיזל במחיר מלא

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

לדעתי כמו כל עסק, המורה נהיגה או בית הספר, מקבלים בחזרה את מע"מ על רכב הלימוד.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
מורי הנהיגה לומדים בקורס הוראת נהיגה, גם מתמטיקה,

על מנת לדעת במדוייק כמה הוא מפסיד כל שנה ושנה.:wink:

 

ירון מאיר

או כמה הוא מרויח כל שנה ושנה:lol:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

"מורי הנהיגה לומדים בקורס הוראת נהיגה, גם מתמטיקה,

על מנת לדעת במדוייק כמה הוא מפסיד כל שנה ושנה.:wink: "

 

מה שעצוב זה שאנשים כאן באמת חושבים שזה נאמר בהומור.

פורסם
"מורי הנהיגה לומדים בקורס הוראת נהיגה, גם מתמטיקה,

על מנת לדעת במדוייק כמה הוא מפסיד כל שנה ושנה.:wink: "

 

מה שעצוב זה שאנשים כאן באמת חושבים שזה נאמר בהומור.

ידידי היקר

אני לא אמרתי את זה בהומור היתכוונתי באמת

אני מורה לנהיגה .

 

ירון מאיר

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה, שאלה: האם יש איזו הגבלה על סוג\גיל הרכב שמורה קונה ללימוד נהיגה?

ומורה חייב להיות שייך לבית ספר לנהיגה? איך הפרוצדורה?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
לדעתי כמו כל עסק, המורה נהיגה או בית הספר, מקבלים בחזרה את מע"מ על רכב הלימוד.

אתה צודק. מקבלים החזר מע"מ. אבל לא הקלות במיסים כמו נהגי מוניות.

פורסם
כמו שאמרו כן אתה צריך לעבור את כל המבחנים ומבדקים שהוזכרו

בגיל 21 אתה רשאי להגיש בקשה כדי להיות מורה נהיגה , ובגיל 23 אתה יכול להתחיל להיות מורה נהיגה

ושלא יבלבלו לך את המוח יותר מזה !

המורה הכי צעירה בארץ !!! (מנתוני משרד הרישוי)

הוציאה את רישיון ההוראה שלה לפני כשנה.

החלה את המיבדקים בגיל 21 ,השלימה את הקורס העיוני והמתודיקה המעשית .

הוציאה רישיון הוראה בגיל 26!!!

 

5 שנים זה זמן מרגע הבקשה עד ל רישיון!!!

לגבי מיבדקי הדסה- החל מה 1 לינואר ישנו רק שלב אחד למיבדקי הקבלה .

 

ירון מאיר

פורסם
סליחה על ההקפצה, שאלה: האם יש איזו הגבלה על סוג\גיל הרכב שמורה קונה ללימוד נהיגה?

ומורה חייב להיות שייך לבית ספר לנהיגה? איך הפרוצדורה?

מורה נהיגה יכול לקנות כל רכב לעבודתו - בתנאי שבוחן מישרד הרישוי יעביר את הרישוי כנדרש.

 

ישנם נהלים של מישרד הרישוי לתת רישוי לרכב להוראה מידת אורך מינימלית (לרכב פרטי).

למשאיות -אורך מינימלי ,מרחק סרנים מינימלי,ויש להעמיס את המשאית ב 60% מהמשקל המותר .

אוטובוס וטריילר - על פי קיטריוני השוק שעל "הכביש " .

(לא לגבי העגלה של הטריילר ).

גיל רכב להוראת נהיגה לא יעלה על 15 שנים.

אוטובוס וטריילר -לא יעלה על 20 שנים.

 

מורה המלמד חייב להיות רשום בביה"ס לנהיגה (דרך הביה"ס המורה מקבל את הקצבת הטסטים)

הפרוצדורה היא שונה מעיר לעיר .

 

ירון מאיר


×
×
  • תוכן חדש...