טוב , שמי אמיר גר בראשל"צ והאמת אני כאן בגלל פורום מורי הנהיגה . אני עובד באג"ד וכמובן מן הסתם אני נוהג על אוטובוסים כבר 14 שנה. יש לי תחביב והוא מכוניות על שלט עם מנועי בנזין .אוהב מאוד ספורט מוטורי אתגרי
איזה כבר יש לי ? אז פורד מונדאו אגב אחלה רכב.