Jump to content

amir1z

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של amir1z

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אתה הולך ללמוד הוראת נהיגה? ואם כן איפה ומתי ?
  2. מהו השלב שאתה מדבר עליו ומה היה לפני זה?
  3. לא רק ללמוד מתמטיקה אלא עוד לפני זה גם להבחן בה
  4. אם ישנם חברים שבזמן הקרוב הולכים להבחן נשמח מאוד לשמוע על התרשמותכם מהמבחן ואיך הלך לכם שם ואולי תוכלו לשים לאנשים שבעתיד הולכים להבחן על מה לשים דגשים מה צריך לדעת יותר או בכלל להאיר את ענינו תודה על תשומת הלב.
  5. טוב , שמי אמיר גר בראשל"צ והאמת אני כאן בגלל פורום מורי הנהיגה . אני עובד באג"ד וכמובן מן הסתם אני נוהג על אוטובוסים כבר 14 שנה. יש לי תחביב והוא מכוניות על שלט עם מנועי בנזין .אוהב מאוד ספורט מוטורי אתגרי איזה כבר יש לי ? אז פורד מונדאו אגב אחלה רכב.
×
×
  • תוכן חדש...