Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חברה אתמול והיום התחלתי לעבוד על הפלסטיקים החיצוניים של הגולף שלי ולצבוע אותם קצת, שהאוטו יקבל מראה קצת יותר חדש מהפלסטיקים האפורים שהיו אמורים להיות שחורים.

מה שנצבע עד כה זה הטמבון האחורי, הכנף, והפסי קישוט מעל הגלגלים.

שבוע הבא לאחר המבול שהולך לרדת ביום ראשון, אני יצבע את הפסי קישוט מעל הגלגלים הקדמיים את הטמבון הקידמי ואת הפסי קישוט של הדלתות.

 

ד"א לאנשים שגם רוצים לצבוע ולשפץ את הרכב החומרים הדרושים:

נייר שיוף מספר 400 (20 שקל 10 חתיכות)

מגבונים לחים (יש בבית)

צבע קריילון מיוחד לפלסטיק (30 שקל)

עיתונים (גונבים לאמא)

ודבק מסקנטייפ לבן (לאדע את המחיר)

 

אז הנה 2 תמונות להתחלה:

שימו לב להבדל של הטמבון האחורי ושל הפס קישוט, איזה צבע!

http://img268.imageshack.us/my.php?image=dscf44835ug.jpg

http://img268.imageshack.us/my.php?image=dscf44844mm.jpg

 

והנה תמונה של הרכב היפיוף שלי:

http://img268.imageshack.us/my.php?image=dscf44904qi.jpg

זה רק סתם תמונות בקרוב עוד תמונות!

  • 9 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...