Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן בשבוע-שבועיים הקרובים להביא מערכת לאוטו שתכלול:

מגבר של גי בי אל המפורסם

קומפוננט מורל דוטק בדלתות קדמיות

וסאב של פיניקס גולד 250 RMS

עכשיו באפשרותי להביא מגבר מונו בלוק וכך אני יחבר את הסאב למונו בלוק

השאלה היא האם כדאי לי להשקיע לדוגמא ולהביא עוד סט של מורל דוטק ולשים אותו בדלתות האחוריות או שסט אחד כזה מספיק?

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם

מניסיון אחריי יומיים אתה תעיף את הקרוסים והטוויטרים האחוריים אלה אם יש לך די וי די

בעיקרון בבמה האחורית לא צריך טוויטרים הם רק צורמים לך מאחור ומשגעים אותך ולא משנה כמה תכוון אותם אצלי השארתי רק את המידים וחתכתי אותם דרך המגבר

וכן מידים מאחורה מוסיפים דיי הרבה לשמיעה הכללית ברכב מקדימה הם בקושי משפיעים

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

פורסם

עדיין כשיש רק רמקולים רק מקדימה גם אם הוא חזק זה לא משפיע על הבמה האחורית?

נגיד מי שיושב מאחורה ויש רק מקדימה קומפוננט חזק האם הוא ישמע מספיק טוב או שהשמיעה לא תהיה בשבילו משהו בכלל?

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם
מניסיון אחריי יומיים אתה תעיף את הקרוסים והטוויטרים האחוריים אלה אם יש לך די וי די

בעיקרון בבמה האחורית לא צריך טוויטרים הם רק צורמים לך מאחור ומשגעים אותך ולא משנה כמה תכוון אותם אצלי השארתי רק את המידים וחתכתי אותם דרך המגבר

וכן מידים מאחורה מוסיפים דיי הרבה לשמיעה הכללית ברכב מקדימה הם בקושי משפיעים

KOBI צודק אני חושב.

1 אתה תבזבז כסף למי שיושב מאחורה פעם בשבוע.

2 תארוס את הבמה הקדמית לעצמך

3 ביזבוז כסף על מונו כי הסאב יכול לשבת על הערוצים הנישארים ב JBL

4 אתה כבר יכול להביא סט של מורל הייבריד נגיד במקום הדוטק כמו שאמר GRIBER שאפשר לבזבז כסף על קומפוננט יותר טוב.

אתה חושב על אלה שישבו מאחורה?

אכפת להם מאיכות המוסיקה ברכב שלך? שתיבזבז עליה אלפי שקלים.

תשים רמקולים פשוטים של פיונייר מאחורה תחבר אותם ל רדיו דיסק ו זהו מספיק לאנשים שישבו מאחורה ש לא ישמוע רק באסים של סאב.

אבל תעשה כך שלא תישמה את הרמקולים אחוריים.

פורסם

טוב תודה על התגובות הבנתי שעדיף לי להשקיע עוד יותר על קומפוננט אחד ולהביא יותר איכותי מאשר לקנות את אותו קומפוננט עוד פעם ולשים מאחורה

ובקשר לשים רמקולים לא משהו מאחורה לא נראה לי שאני יעשה את זה כי זה רק יפגע באיכות אז נראה לי אני ישאר עם קומפוננט אחד מקדימה וזהו תודה

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם

עצה שלי כמו שקודמיי אמרו תשקיע בסט קידמי מצויין ומאחורה תקנה רק מידים אפילו יד שניה ותשים אותם בלי הקרוסים תראה את ההבדל בסאונד

 

אני מאמין שאני יגיע למפגש לראושנה!! ואם תיהיה שם אני יראה לך את ההבדל איך שומעים עם האחוריים ובלי האחוריים....

בבמה הקדמית זה כמעט לא מורגש

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

פורסם

סבבה ואני מאמין שאני גם יהיה במפגש ביום שבת נבוא ונשמע

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם
עצה שלי כמו שקודמיי אמרו תשקיע בסט קידמי מצויין ומאחורה תקנה רק מידים אפילו יד שניה ותשים אותם בלי הקרוסים תראה את ההבדל בסאונד

 

אני מאמין שאני יגיע למפגש לראושנה!! ואם תיהיה שם אני יראה לך את ההבדל איך שומעים עם האחוריים ובלי האחוריים....

בבמה הקדמית זה כמעט לא מורגש

קובי יש לך מאחורה מידים? הם במגש?

אם איזה אוטו אתה בא?

תודה

פורסם

בבירור מוחלט הייתי הולך על הייבריד במקום שתי סטים של דוטק...

הדוטק סט עייף מאוד לדעתי מיד באס נכה ברמה מוחלטת טוויטר וקרוס מעולים אבל מיד באס בהחלט נכה...

המלצה שלי כמו קודמיי לך על סט אחד קדימה אומנם למי שישב מאחורה זה קצת יבאס אבל עדיין ישמעו סבבה לא קריטי בכלל...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
מיד באס נכה ברמה מוחלטת טוויטר וקרוס מעולים אבל מיד באס בהחלט נכה...

סלח לי על הבוטות , אבל להגיד שהמיד-באס של הדוטק הוא "נכה ברמה מוחלטת" זה שטות ממדרגה ראשונה. זה שיצא לך אולי לשמוע דוטק שהמידבאס שלו היה לא טוב , זה בודאות אומר שיש בעיה כל שהיא בהתקנה או בכיוונים או באחד הרכיבים במערכת.

יצא לי לשמוע כמה וכמה דוטקים , ברכיבים שונים וברמות התקנה שונות. המיד0-באס בפירוש לא נכה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
סלח לי על הבוטות , אבל להגיד שהמיד-באס של הדוטק הוא "נכה ברמה מוחלטת" זה שטות ממדרגה ראשונה. זה שיצא לך אולי לשמוע דוטק שהמידבאס שלו היה לא טוב , זה בודאות אומר שיש בעיה כל שהיא בהתקנה או בכיוונים או באחד הרכיבים במערכת.

יצא לי לשמוע כמה וכמה דוטקים , ברכיבים שונים וברמות התקנה שונות. המיד0-באס בפירוש לא נכה.

אני חושב שאתה לא צודק.

כי לכל אחד יש דעה שלו הוא אמר את שלו ו שכח להגדיש את זה שזה דעה שלו.

זה רק תלוי בעדפות המוסיקה שבן אדם שומע.

כל מי שפגשתי והוא שומע קלסיקה ו בסיגנון הוא אומר שמורל זה הכי טוב.

כל מי שאהב מה שהוא אחר אומר אחרת.

לפי דעתי מיד באסים של מורל אין מה להשוות ל מיד באסים של פוקל.

פורסם

לא אמרתי לרגע שהמידבאסים של מורל טובים יותר מפוקל . יצא לי לשמוע הרבה דוטקים , ואני יכול להגיד בודאות שכאשר הם מותקנים נכון הם מפיקים מיד באס הגון. אם הוא יותר טוב או פחות טוב זה באמת נתון לדיון וכל אחד בדעתו , אבל אין ספק שהוא לא נכה לחלוטין. זאת כוונתי.

מה שכן שאמרתי שלהגיד שהמיד באס נכה לחלוטין זה הגזמה פרועה , ואם זו דעתו , אז היא נובעת מכשל בתתקנה כיוונים וכו ( לכן כתבתי זאת ).

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...