Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת עצוב מזה פורד והסוברו יתחרו וברור לדעתי שהסוברו ינצחו למרות שפורד ממש חזקים בראלי הנהגים לא טובים כמו אלה בסוברו..

 

נחייה ונראה מה יהיה...

למכירה porsche boxter s לפרטים

 

 

יניב

פלא: 054-6802690

פורסם

מרקוס גרונהולם לא טוב כמו פטר סולברג? הממ.. מעניין. תזכיר לי למי יש יותר אליפויות/ניצחונות?

 

ואל לכם לשכוח את לואב, שממשיך בקבוצת קרונוס שנתמכת על ידי סיטרואן...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למרות שמבחינה תחרותית כעת כבר אין הצדקה לקיים את מרוצי הWRC, הרי שמבחינת פרסום לעניין אמינות הרכב, פירסומו וכיו"ב כפי שהיה עד עתה, עדין יש מקום (כמובן שאנחנו יודעים שהרכבים שמשתתפים שם הם אינם הרכבים שאנו יכולים לרכוש בסוכנויות). כביכול, חוסר ריבוי המשתתפים לא שינה הרבה מהבחינה פרסומית חוץ מהפן של חשיבות הדירוג ומירוץ של יצרן כנגד יצרן אחר (לא שיש להקל בכך ראש אך לא כל מהות ויתרונות הפירסום של הWRC נעלמו). יתכן שניתן להסתכל על הWRC כעל ה"פריס דאקאר" של איזה יצרן "שרד" אותו ומי לא. אם נשנה את חוקי המשחק והתפיסה של מהות המרוץ, יתכן שהמשך קיומו יהיה אקטואלי בהרכב הנוכחי. השאלה היא איך מביאים את הציבור להכיר בערכים הללו.

פורסם

באמת עצוב.. רק שלוש יצרניות מריצות קבוצות, לפחות עכשיו יהיה יותר סיכוי לסקודה.

יהיה מעניין לראות איך לואב מצליח בקבוצה פרטית! נהג מדהים.

לאן עברו הנהגים של הקבוצות שפרשו?

פורסם
אה, גם סקודה במשחק אגב..

 

ולא זכור לי מי אבל אחד מכוכבי העבר עברו לנהוג בשבילם..

 

לעונת 2006-7 ז"א..

 

אור.

קולין מקריי

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

נו בסדר זה לא עיניין גדול גם בDTM יש שני יצרניות כעת

וגם בWTCC יש מס' מעוט של יצרנים

כניראה שרוב היצרנים מעדיפים לפרסם את עצמם בצורות אחרות

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

לא צריך להיסחף - הקבוצות ה"פרטיות" של היום הן לא בדיוק שלושה חבר'ה שהרכיבו סובארית עם כמה צינורות בבית.

 

אני מניח שסיטרואן ינצלו את השנה הזו לפיתוח מואץ של ה-C4 , ויחזרו בשנה הבאה - בעוד לואב ישמור על הגחלת.

פורסם

זה גם יכול להיות שינוי לטובה. בשנת 1981 זכה ארי ואטנן באליפות הנהגים עם פורד אסקורט RS של קבוצה פרטית.

 

לפחות שתי קבוצות חזקות מריצות מכוניות WRC שנת 2005.

1. קרונוס בתמיכת סיטרואן. וע"פ רמזים גי פראנקלין לא יהיה רחוק מלואב...

2. בוזיאן מריצים שתי 307 WRC ל 12 מירוצים בתמיכה קרובה מאוד לפיג'ו ספורט. בעבר בוזיאן הריצו מכונית נוספת עבור הקבוצה הרשמית עבור פניצי או רובנפרה לחלופין.

 

בקפריסין השנה ראינו את מנפרד סטוהל לוקח מקום שני עם קסארה של קרונוס

53695864.IMG_7617.JPG

כצופים נהנה יותר מנהיגה מרשימה מאשר קבוצות עשירות

שתהיה לכולנו שנת מירוצים טובה (עוד כ 6 שבועות)

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם
קולין מקריי

 

מקריי התחרה עבור סקודה בכמה מרוצים ב-2005 אבל ב-2006 היא לא יתחרה איתם באופן רשמי (ובכלל - גם הם פרשו וכעת רק יעזרו לשתי קבוצות פרטיות באופן רשמי)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
באמת עצוב.. רק שלוש יצרניות מריצות קבוצות, לפחות עכשיו יהיה יותר סיכוי לסקודה.

יהיה מעניין לראות איך לואב מצליח בקבוצה פרטית! נהג מדהים.

לאן עברו הנהגים של הקבוצות שפרשו?

סקודה גם אמרו שהם מתכונים לפרוש!

 

חוץ מזה, אז נכון שיש פחות חברות שמתחרות, עדיין יש מספר לא קטן של קבוצות פרטיות..

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

×
×
  • תוכן חדש...