Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW305Cו

 

רציתי לדעת אם זה באמת סאב שכמו שכולם אומרים "שובר תחלונות"..אם מגבר בהתאם..

ומפציץ בצורה לא נורמלית..

וגם לעומת המחיר המצחיק שלו..

 

וגם על הסאב הזה אני רוצה חוות דעת בבקשה..

 

סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW306Cו

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מין הסאתם ה 306C הוא הדגם החדש יותר , הוא גם נישמע קצת יותר טוב , לטעמי הסאבים של פיוניר נשמעים

צעקניים יותר מידי, לא נשמעים טוב , אבל שוב תחפש איפה אתה יכול לשמוע אותו ואם ישמע לך טוב - בכיף שהיה לך

הם גם באמת סאבים במחיר די טוב (אפילו שבמחיר כזה שווה לדעתי להביא Kicker COMP C12)

פורסם

יש לי את הW305C שמוגבר ע"י LIGHTNING AUDIO B.250.1 (מונו)

ת'אמת הוא מפוצץ... ואני מבסוט ממנו.

אבל בהזדמנות ראשונה אני אמכור אותו ואקנה KICKER או

ROCKFORD שדרך אגב לא עולים יותר ממנו.

ואם כבר ננעלת על PIONEER אז תלך על תיבה אטומה.

מקווה שעזרתי.

פורסם

תודה רבה על התגובות תבורכו......

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

תגיד גבר..

הסאב של קיקר שרשמת זה SPL או SQ .?

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

הבנתי תודה רבה לך

ואיזה מגבר מומלץ שיחזיק כזה סאב+קומפוננט?

 

ותייעצו לי לקומפוננט ב 700 שקל בערך בבקשה spl..

 

תודה רבה סוף שבוע רגוע שיהיה לכם

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

pioneer 305 c

חרא של סאב לדעתי, לא תעזור לך שום מגבר בהתאם.

תלך על קיקר CVR 12 במקום השניים של PIONEER ו כמובן מגבר בהתאם.

אם אתה מחפש SPL אז כנרא שאתה צריך תיבה פתוחה ו לבנות אותה לפי נתונים של הסאב. יעזרו לך פה בפורום.

פורסם
סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW305Cו

 

רציתי לדעת אם זה באמת סאב שכמו שכולם אומרים "שובר תחלונות"..אם מגבר בהתאם..

ומפציץ בצורה לא נורמלית..

וגם לעומת המחיר המצחיק שלו..

 

וגם על הסאב הזה אני רוצה חוות דעת בבקשה..

 

סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW306Cו

שלום לך.

היה בבעלותי 2 סאבים של פיוניר 305C.

היו מוגברים על ידי 2 מגברי V12.

אכן סאבים חזקים.

נותנים הרבה ויברציות.

הייתי נהנה מהם אבל הם ממש צעקניים.

הם לא מדוייקים.

אם אתה מחפש משהו מדוייק תלך על רוקפורד לדעתי.

 

אחרי המכירה שלהם התחדשתי בסאב אחד של פיוניר דגם 126C

153020670TS-W126C-DVC_angle.jpg

 

שזה דגם הפריימיר 1000W.

מוגבר על ידי לייטנייג אודיו 900W.

סאב נחמד מאד.

תראה בעיקרון פיוניר חברה טובה והמוצרים שלהםמעולים.

אבל תמיד יש יותר טוב.

לדעתי זה מספיק.

יום טוב.

ROVER=~~

פורסם

בעיקרון פיוניר הוא סאב סביר. נציל, אבל לא מדוייק.

עם אתה מחפש איכות . זה לא זה.

עם אתה מחפש הרבה רעש. ויחסית בזול. זה הסאב.

 

אבל שאלה אחרת.

מה התקציב שלך למגבר לסאב?

והתקציב לסאב?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

היי אחי

היה לי שני סאבים כאלה לפני כמה חודשים שהוגברו ע"י מונו בלוק JL AUDIO 500/1

הבעיה שלהם שווליום גבוה אתה לא יכול לשבת באוטו

הם ממש לא מדויקים וצעקניים

מכרתי אותם וכרגע יש לי L7

האמת שבסאב החדש שמעתי תדרים ואיכות באס שאף פעם לא שמעתי לפני לכן אני מתכוון להביא עוד L7

מקווה שעזרתי

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

שמע אחי אני מחזיק את C306 זה סאב טוב אני מרוצה ממנו אם אתה מחפש באסים זה הסאב הוא מרעיד אצלי את כל האוטו

כמובן שיש יותר טובים ממנו אבל בשביל המחיר שלו הוא טוב

פורסם

אני מתוך שמיעה אהבתי יותר את הlanzar max 12 באמת נותן תמרה טובה למחיר ונשמע לפחות לי הרבה יותר טוב ויותר מדוייק,תצתרך מגבר טיפה חזק יותר ממגבר מינימאלי לפיוניר

אני מציע לך תשמע אותו ותחליט

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

כפי שכולם פה אומרים אני גם מוסיף היה לי את ה-305 מוגבר ע"י jbl gto , חזק , אבל לא מרסן טוב את הממברנה מה שגורם לצליל להיות לא מדויק , עם תיבה סגורה אולי ישמעו יותר טוב , אני מכרתי את הסאב הזה בכל מקרה, מבחינת עלות תועלת ->לנזר מקס שמעתי עליהם דברים טובים פה בפורום

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE


×
×
  • תוכן חדש...