Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת שלי באוטו היא

רדיו דיסק PIONEER DEH-3100 45x4

רמקולים קידמיים PIONEER 50W "4

רמקוליים אחוריים PIONEER 6X9 250W

מה יש לשפר ?

פורסם
המערכת שלי באוטו היא

רדיו דיסק PIONEER DEH-3100 45x4

רמקולים קידמיים PIONEER 50W "4

רמקוליים אחוריים PIONEER 6X9 250W

מה יש לשפר ?

 

 

יתאים איזה סאב ומגבר נחמד..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

מגבר אחד לרמקולים הקיימים פלוס מגבר נוסף לסאב וכמובן סאב

 

או! לשפר ולהחליף את מה שיש לך בדברים יותר טובים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

המערכת משמיע מצויין דרך אגב

לפעמים צריך לעשות קצת כיוון דרך הרדיו דיסק

אבל סך הכל זה מערכת טובה

פורסם
המערכת שלי באוטו היא

רדיו דיסק PIONEER DEH-3100 45x4

רמקולים קידמיים PIONEER 50W "4

רמקוליים אחוריים PIONEER 6X9 250W

מה יש לשפר ?

 

נתחיל מזה שתמיד יש מה לשפר. ואצלך יש הרבה מה לשפר.

 

תחליף רמקולים, זרוק מקדימה קומפ' מאחורה אם אתה רוצה תשאיר ת6 על 9 אבל טובים יותר וזרוק פנימה מגבר. בבוא העת תעיף ת6 על 9 תכניס עוד מגבר וסאב.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אתה שאלת מה יש לשפר,

פעם הבאה תדע להוסיף משהו כדלקמן

 

"מה יש לשפר?" (אני יודע שיש המון, אני לא רוטשילד, תנו לי מחמאות על מה שיש וזהו :)

פורסם

אז בוא נישאל אחרת

 

"מה יש לשפר?" (אני יודע שיש המון, אני לא רוטשילד, תנו לי מחמאות על מה שיש וזהו)

×
×
  • תוכן חדש...