Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי ניסן סאני 93 הזרקה שנקנתה לפני מספר ימים,

היו נפילות טורים בעצירה ובסרק,הלכתי למכון שמתעסק עם הזרקות,עברה ניקוי של בית המצערת,מנוע הצעדים,נבדק חיישן חמצן ונמצא תקין,

בעיית הסל"ד נפתרה אבל רמת ה CO עולה ויורדת לסירוגין.

במכון הציעו להביא את הרכב ליום שלם לבדיקה,אבל אין לו קצה חוט,

אין לי תקציב וזמן להתעסק עם החלפות ותיקונים מיותרים.

עיצה למישהו ?

פורסם

צינורות ואקום..משיכת אויר....חיישן חמצן ועוד אופציות.

מומלץ להשאיר את הרכב ליום יומיים לבדיקה יסודית לדעתי!

פורסם

אם אין לך תקציב, מה זאת אומרת אין לך תקציב?

אם מותר לשאול, אין תקציב זה אין 500-1500שח או אין 100 שח?

חוץ מזה?

איך האוטו מזנק, כלומר שאתה עומד , ומתחיל לנסוע, האם האוטו חנוק לשנייה-שתיים ואז מתחיל רגיל, או מהתחלה מתחיל בנסיעה רגילה?

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
ברשותי ניסן סאני 93 הזרקה שנקנתה לפני מספר ימים,

היו נפילות טורים בעצירה ובסרק,הלכתי למכון שמתעסק עם הזרקות,עברה ניקוי של בית המצערת,מנוע הצעדים,נבדק חיישן חמצן ונמצא תקין,

בעיית הסל"ד נפתרה אבל רמת ה CO עולה ויורדת לסירוגין.

במכון הציעו להביא את הרכב ליום שלם לבדיקה,אבל אין לו קצה חוט,

אין לי תקציב וזמן להתעסק עם החלפות ותיקונים מיותרים.

עיצה למישהו ?

אני מבין כי המידע על התנהגות הCO למדת ממדידה באותו מכון מיד אחרי התיקונים?

האם המחשב אופס?

בעבר לבדיקות שאיבת אוויר, כפי וכבר נאמר, אני מציע לך לנהוג מספר ימים ברכב ולמדוד מחדש. יש למדוד גם בסרק וגם ב2000 סל"ד במשך מספר דקות, ע"מ לדעת אם הבעיה קיימת בשני המצבים.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

kdi2 ,הבחור כותב לך ,שחיישן החמצן נבדק ונמצא תקין.שם לב מה כותבים.

נפח מנוע?

איך קבעת שה-CO עולה ויורד? הרי כתבת שהטורים בסדר.

מה? אתה מחבר כל הזמן שעון גזים?

תן פרטים מדוייקים,גם על מה ששאל דני.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לשאלתכם,

האוטו מזנק מצויין וסוחב מצויין,(סאני 1600)

אבל עשן כהה וריח ביצים סרוחות יוצא מהמפלט,וכמובן תצרוכת הדלק בהתאם,

סיבובי המנוע בסרק יציבים עכשיו גם אחרי האצות דבר שלא היה קודם (כל עצירה הסל"ד היה יורד ל 300~400).הרכב חובר לשעון גאזים וה CO פשוט "שיחק",

פעם עלה לרמות של מעל 10 ופעם ירד לרמות של 1 ומשהוא או פחות.

 

דני לשאלתך,מנסיון עבר (וכן אמנם יש לי רקע במכונאות) נתקלתי במוסכים ומכונים ה"מנחשים" את התקלה,(החלפות חיישנים למינהם שלא לצורך שאינם פותרים את התקלה) ועקב כך מאלצים אותך להוציא סכומי עתק שלא התכוונת להוציא.

פורסם
לשאלתכם,

האוטו מזנק מצויין וסוחב מצויין,(סאני 1600)

אבל עשן כהה וריח ביצים סרוחות יוצא מהמפלט,וכמובן תצרוכת הדלק בהתאם,

 

 

מהנתונים אשר אתה מציין עתה, CO בין 1ל10 ,מראים כי המחשב מקבל מידע לא טוב ומשנה את זמני פתיחת המזרקים, לא קל במצב כזה לתת פיתרון "אונלין" אבל במקומך , הרי אמרת כי אתה תפור.., ע"מ לחסוך דלק וכסף , הייתי מתחיל את בדיקת החיישנים מהתחלה, כולל חיישני חום שמן ומים.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

צודק דויד טעות שלי לא ראיתי.

זאת תקלה מסובכת עם הרבה אופציות לכשל לכן המוסכים לא מקצועיים מתייאשים ו" מנחשים "

אני מכיר את הרכב טוב הריח המסריח מהאגזוז הוא אצל כולם!

מעבר למה שהציאו כבר

האם בהנעה קרה יש כמות ממש מסיבית של עשן שחור?

אולי מצביע על מזרק מטפטף!

ואלי סתם מכניסים אותך לסרטים וזה בסה"כ חיישן קטן וחמוד שאמר שלום.

פורסם

"דני לשאלתך,מנסיון עבר (וכן אמנם יש לי רקע במכונאות) נתקלתי במוסכים ומכונים ה"מנחשים" את התקלה,(החלפות חיישנים למינהם שלא לצורך שאינם פותרים את התקלה) ועקב כך מאלצים אותך להוציא סכומי עתק שלא התכוונת להוציא."

 

ואני שאלתי:

"מה זאת אומרת אין לך תקציב? אם מותר לשאול, אין תקציב זה אין 500-1500שח או אין 100 שח?"

 

אז מה הקשר בין מה ששאלתי ומה שענית?

 

אם לא הסברתי עצמי כראוי, אני מתנצל ומנסה שוב:

 

חיבור סקנר לרכב 150-250 שח.

אני מניח שלא תמצא מכון / מומחה שיחבר לך סקנר שעולה עשרות אלפי שקלים בחינם.

ובנוסף:

שעת עבודה 150-200 שח,

גם כאן ,אני לא מאמין שמומחה יגבה פחות מכך, בטח לא יעבוד בחינם

 

מכאן מסתמן :

כבר אתה נמצא ב250-450 שח, וזה לפי שמחליפים אפילו חלק אחד ויחיד עליו יצביע מומחה המומחים, זה שלא יחליף שום חלק שאין צורך בהחלפתו.

את הרכב צריך להביא למכון/ למוסך, ולקחתו חזרה, לא יעזור לך, אתה תקדיש/תבזבז על זה זמן, או שיבואו ויאספו אותו ממך ויחזירו אותו אליך, זה לא יהיה ממש ממש חינם..

 

ובינתיים שלדעתך תיקון ב500-1500 שח זה ניחושים אתה שורף דלק (מעבר לזיהום אוויר) ואתה משלם על כך , כמה עולה מיכל דלק למלא?

חשוב לזכור כי במחירי הדלק של היום והמצב הקיצוני בצריכת הדלק ברכב שלך (שאתה ממש מריח אותו ויודע גם מה הראה על מכשיר הCO ) אז פשוט אתה בשבוע עד שבועיים נסיעה אולי כבר משלם דלק כמו מחיר התיקון, ונשאר עם מערכת תקולה?

 

חשוב לציין כי יתכן ואכן קיימת תקלה "טיפשית" ברכב ,

בכל אופן אני אישית לא מאמין שזה יסתיים במשהו כמו 100-200 שח, במיוחד לאור שטיפול קטן ראשוני ביצעו וחלק מהתקלה ובאופן חמור נשאר.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אצלי היתה בעיה דומה

אמנם הרכב שונה והמנוע לא דומה - אבל אולי זה גם כוון

לי היתה בעיה עם אחד השסתומים (פליטה)* שנפתח כשבא לו (הקפיץ היה עקום.)

פורסם

דני ,

מתנצל אם הובנתי לא כהלכה,

הכוונה היתה שהחלפת חיישנים שלא לצורך בודאי שבודאי גומרת לי את התקציב...:x

וכל חיישן שכזה שעולה מאות שקלים בודאי שלא עוזרים...

 

והעיקר הכל בחברות...ותודה על העיצות.:ok:

פורסם

איך האוטו מזנק, כלומר שאתה עומד , ומתחיל לנסוע, האם האוטו חנוק לשנייה-שתיים ואז מתחיל רגיל, או מהתחלה מתחיל בנסיעה רגילה?

דני

 

אם האוטו חנוק על מה זה מעיד?

 

והאם רמת CO גבוהה אומרת שנכנס יותר מידי דלק ביחס לכמות אויר או ההפך?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הבעיה בכל מקרה לא מפחידה כי:

למזלך היא קיימת כל הזמן!! (אמנם עדיף שלא תהיה קיימת בכלל ככלל, אבל אם קיימת כל הזמן , האיתור לאיש מקצועי לא ארוך ולא קשה.)

יש רכבים שהתקלה מופיע בפעם בשבוע עד 10 ימים ל 5 דקות.... עכשיו חפש...

 

ניתן לבצע בדיקת עם סקנר כשלב ראשון לבדיקת הגיון נתוני החיישנים, הרי לא תחליף יוניט מיד טמפ' למחשב אם היא מראה טמפ סבירה, מצד שני לא תשאיר כזו יוניט אם היא מראה 20 מעלות והאוטו ב80-95 מעלות..

כאמור שלב ראשון סקנר, קודי תקלה, >> ומשם לנתונים חיישנים ומידע קיימים עכשווים.

ואם אין נתון חריג להתחיל בדיקות עם סקופ מעבדה, מגלים דברים יפים איתו.

 

ושוב , אם בעיה אז שתהיה כל הזמן!! וזה עושה את העניין פשוט

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הייתי היום במכון מהבוקר,

הרכב חובר לסקנר שהראה שחיישן החמצן לא עובד בתנאים נורמליים,ושיש איזשהי בעיה במפלג.

החיישן הוחלף והבעיה נמשכה.

הרכב חובר למחשב ונבדקו כל החיישנים שנמצאו תקינים.

המפלג הראה שהוא כל הזמן במצב של -10 מעלות (איחור),כנראה שאיזשהו חיישן מדווח לו לעשות כך.

יש לציין שמעל 2000 סל"ד רמת ה CO מגיעה לנורמה.

הבעיה נמצאת במצב סרק ובטורים נמוכים.

במכון הרימו ידיים והתנצלו שלא הצליחו לפתור את הבעיה (כמובן שיש לציין לזכותם שלא לקחו אגורה למרות שהשקיע 4 שעות על הרכב ).

רפי ? צביקה ? למישהו יש רעיון ?

פורסם

טוב עשית ולמרות הכשלון כל הכבוד למכון על היושר. צריך להמשיך הלאה. איני מומחה למכוניות אלו ואעקוב בשמחה אחרי פיתרון.

 

בהצלחה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...