Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב - בערך 15K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה הורדת את הפיאסטה? ולמה השארת את ה306?

 

בתקציב שלך למצוא 306 במצב טוב יהיה קשה ושלא נדבר על הכסף שתיצטרך להשקיע בה אחרי הקניה.

תוריד אותה מהרשימה, כנ"ל 323.

 

אני חושב שבתקציב הזה הפיאסטה הכי מתאימה, שנתון גבוה אמינות טובה חסכונית מתנהגת טוב אומנם קצת חלשה אבל אפשר להסתדר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

שלום

 

אני גם הייתי ממצליץ על הפיאסטה למרות שהאחזקה לא הכי זולה (דלק וכו) (מה עם אסקורט? :roll:)

 

יש עוד רכבים שלא נגעת בהם - שרייד. לגאסי. 205 משנתון גבוה .קורולה שנתון 92 בערך.. ועוד

תחפור קצת ותנסה למצוא תמורה הולמת לכספך.. במחיר הזה דברים לפעמים באים אחד על חשבון השני ...

תנסה להחליט מה חשוב יותר ועל מה אפשר לותר... ו-- בהצלחה..!

פורסם

בקיצור...

אני ממש מבולבל ואין לי מושג מה לחפש...

הציעו לי לחפש פיאט פונטו...

הבנתי שזהו אוטו זול לאחזקה...

בלי בעיות מיוחדות חוץ מהתחממות שבד"כ נפתרת בגרושים...

האם כדאי לחשוב בכיוון של של 1100???? הוא יחזיק נסיעות כמו חדרה - ת"א פעם פעמיים בשבוע?

מה אתם אומרים?

פורסם

המליצו לך פה כבר מספר אנשים על פיאסטה? למה אתה נרתע ממנה?

 

הפיאט פונטו בגרסה הזו מאוד חסכונית, אמינה למדי אם טופלה כראוי. תחזיק נסיעה? כן!

פורסם
לגבי ה - ZX, מדובר ברכב ספורטיבי מהנה מאוד לנהיגה בייחוד בגרסת ה -וולקן 2.0 ישנן משופרות בשוק, אך גם ה - 1.4 ו - 1.6 מצוינות, בכל הקשור להנאה מנהיגה,.

בפעם ה100- ZX הוא לא רכב ספורטיבי. אלא משפחתית לכל דבר! בדיוק כמו הונדה סיוויק על שלל גרסאותיה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

×
×
  • תוכן חדש...