Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם סביר לחייב עבור פרוק והרכבת גלגלים כחצי שעת עבודה, לצורך החלפת רפידות בלמים. או שעבודה זאת היא חלק מהטיפול. (מדובר בטיפול קצר שכלל אך ורק החלפת שמן + מסנן שמן).

פורסם

במוסך מורשה יחייבו אותך על אויר שאתה נושם שם.

למה לא ללכת למקום שמייצר\משפץ\מתקין\מתמחה ברפידות ברקסים בלבד, ישנם מקומות שמתמחים רק בברקסים, לרוב הם לא לוקחים על עבודה וגם אם כן...מדובר בסכומים שווים לכל כיס.

חבל סתאם לזרוק כספים .

פתח דפי זהב או יש עיתון של מוסכים עם כל בעלי המקצוע, תעשה בירור טלפונית, ותיווכח לדעת שההבדלים במחירים בין מקום למקום הינם עצומים , עם ייתרון ברור לטובת המקום שמייצר את אותם הרפידות.

פורסם
במוסך מורשה יחייבו אותך על אויר שאתה נושם שם.

למה לא ללכת למקום שמייצר\משפץ\מתקין\מתמחה ברפידות ברקסים בלבד, ישנם מקומות שמתמחים רק בברקסים, לרוב הם לא לוקחים על עבודה וגם אם כן...מדובר בסכומים שווים לכל כיס.

חבל סתאם לזרוק כספים .

פתח דפי זהב או יש עיתון של מוסכים עם כל בעלי המקצוע, תעשה בירור טלפונית, ותיווכח לדעת שההבדלים במחירים בין מקום למקום הינם עצומים , עם ייתרון ברור לטובת המקום שמייצר את אותם הרפידות.

 

שלום חבר חדש אני מקווה שהכול בסדר ולמה שים לב!!!

 

למה אתה מבלבל את הביצים ? אתה כותב שטויות ומטעה אנשים.

אין מכון להחלפת בלמים זה פרי הדמיון שלך, ולמכון שיפוץ בלמים אסור להחליף או להרכיב בלמים. כמו כן מחיר טיפול לא כולל תיקונים ואו החלפת בלמים.

בנוסף למה מוסך צריך לעבוד בהיתנדבות?

לבעל הרכב זכותו של המוסך לגבות תשלום עבור החלפת הבלמים כי הטיפול ולא משנה טיפול קטן או גדול לא כולל החלפת בלמים או כול תיקון נוסף.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

איזה שטויות!

לדוגמא אני מטופל ב"ארז" והמחיר שאני משלם נמוך ולא בקצת ממחיר שרצו במוסכים אחרים, ואני לא מתייחס בכלל לאמינות וטיב השירות!

לאומת זאת מוסך פרטי שהייתי מטופל בו קודם (לצערי) גבה מחירים גבוהים ועוד סיפר לי סיפורים מפה ועד להודעה חדשה על כמה הוא זול!

 

במוסך מורשה יחייבו אותך על אויר שאתה נושם שם.

למה לא ללכת למקום שמייצר\משפץ\מתקין\מתמחה ברפידות ברקסים בלבד, ישנם מקומות שמתמחים רק בברקסים, לרוב הם לא לוקחים על עבודה וגם אם כן...מדובר בסכומים שווים לכל כיס.

חבל סתאם לזרוק כספים .

פתח דפי זהב או יש עיתון של מוסכים עם כל בעלי המקצוע, תעשה בירור טלפונית, ותיווכח לדעת שההבדלים במחירים בין מקום למקום הינם עצומים , עם ייתרון ברור לטובת המקום שמייצר את אותם הרפידות.

פורסם

לבעל הרכב זכותו של המוסך לגבות תשלום עבור החלפת הבלמים כי הטיפול ולא משנה טיפול קטן או גדול לא כולל החלפת בלמים או כול תיקון נוסף.

 

בברכה בני ל.

 

 

מה אם כך אמור לכלול טיפול קטן חוץ מהחלפת שמן ומסנן שמן?

פורסם
אם הרפידות הוחלפו , חצי שעה זה כלום זמן (וכסף).

 

על הטיפול חויבתי כ-1.1 שעה ובנוסף חצי שעה על פרוק והרכבת גלגלים לצורך החלפת רפידות. בפועל זמן העבודה נמשך רק 45 דקות. ולכן אני שואל שוב מה אמור לכלול טיפול קצר, חוץ מהחלפת שמן ומסנן שמן. (עבודה שכפי שראיתי נמשכת פחות מרבע שעה)?

פורסם

מוסך מורשה לעולם לא "יירד" ממחיר שעת עבודה לפי הספר.

 

אם רשום שם שהפעולות שביצע הם שעתיים, ובפועל עבדו רק 1/2 שעה, אתה תשלם על שעתיים.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מרוב עצים, לא רואים את היער!

חברים יקרים, אתם מערבבים מין שאינו במינו.

אני הקובע :roll: :roll:

 

טיפול 10K כולל בתוכו בדיקת ברקסים,ללא הוספת מחיר.

לפי הוראות משרד התחבורה,כדי לבדוק ברקסים חייב המוסך להוריד 4 גלגלים.

במידה שיש צורך להחליף צלחות /דרמים /סנדלים /דיסקיות /משאבות.

ישלם הלקוח על העבודה,והחלקים.

אז שלא יעבדו עלייכם.

 

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
על הטיפול חויבתי כ-1.1 שעה ובנוסף חצי שעה על פרוק והרכבת גלגלים לצורך החלפת רפידות. בפועל זמן העבודה נמשך רק 45 דקות. ולכן אני שואל שוב מה אמור לכלול טיפול קצר, חוץ מהחלפת שמן ומסנן שמן. (עבודה שכפי שראיתי נמשכת פחות מרבע שעה)?
טיפול בקרה קטן או גדול כולל סדרה של בדיקות ופעולות שעל המוסך לבצע. במוסכי רשת צ'מפיון למשל, אתה מקבל לידך בתום הטיפול רשימת תיוג בחתימת המכונאי, כך שתוכל לודא בעצמך, אם אתה מעוניין.

 

בטיפול בקרה קטן מעלים את האוטו על הליפט והמכונאי מבצע סדרת בדיקות כגון בדיקה בעין של מערכת פליטה, בדיקת חופשים במערכת ההיגוי, בדיקה בעין של הדיסקיות (מכאן מצא שהן דקות וצריך להחליף), בדיקת מיסבים בגלגלים, בדיקת חופשים בסרן קדמי ובמתלים, נזילות במכלול ההנעה ובבלמים, פותח בית פילטר אוויר להביט מה מצבו, גם פילטר מזגן אם יש, גובה נוזלים בבלמים, קלאץ, מיכל שטיפת חלונות, מצבר. רק לאחר כל הבדיקות הוא עובר להחלפת שמן ומסנן, אפילו לחץ אוויר בגלגלים. בסוף העבודה יבצע הבוחן נסיעת מבחן. על זה אתה משלם, לא "על אוויר".

 

עלות טיפולי הבקרות היא קבועה ולא נמדדת בזמן עבודה בפועל. עלות ההחלפה של הדסקיות קבועה עפ"י זמני תקן של היצרן כפול עלות שעת עבודה. זמן תקן הוא לא זמן מדוד בשעון סטופר! הוא כולל מנוחות, התאמות, הליכה למחסן וחזרה. אם המכונאי זריז- הביצוע בפועל יהיה קצר יותר. במוסך ברשת היבואן כל עבודה וחלף מכוסים באחריות. 6 חודשים בדלק מוטורס, 24 חודשים בצ'מפיון, למשל.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

בטיפול בקרה קטן מעלים את האוטו על הליפט והמכונאי מבצע סדרת בדיקות כגון בדיקה בעין של מערכת פליטה, בדיקת חופשים במערכת ההיגוי, בדיקה בעין של הדיסקיות (מכאן מצא שהן דקות וצריך להחליף), בדיקת מיסבים בגלגלים, בדיקת חופשים בסרן קדמי ובמתלים, נזילות במכלול ההנעה ובבלמים, פותח בית פילטר אוויר להביט מה מצבו, גם פילטר מזגן אם יש, גובה נוזלים בבלמים, קלאץ, מיכל שטיפת חלונות, מצבר. רק לאחר כל הבדיקות הוא עובר להחלפת שמן ומסנן, אפילו לחץ אוויר בגלגלים. בסוף העבודה יבצע הבוחן נסיעת מבחן. על זה אתה משלם, לא "על אוויר".

 

אני מצטער להגיד שכל מה שרשמת לא נעשה בפועל. וגם לא יכול להעשות בזמן כה קצר. אומנם הבחנתי כי נפתח בית פילטר האויר לבדירת מצבו. אבל בודאות לא נבדק לחץ אויר בגלגלים, לא נפתח המצבר לבדיקת גובה המים, לא נבדקו חופשים במערכת היגוי ובודאות לא בוצעה כל נסיעת מבחן. לגבי שאר הבדיקות שציינת אני לא יכול לקבוע בודאות שהם נעשו, אם כי לא נראה לי שלמכונאי היה מספיק זמן לבצעם.

 

בנוגע לבדיקה בעין של הדסקיות. אני חוזר לשאלתי המקורית.האם הטיפול אמור לכלול בדיקה ללא פרוק גלגלים (כלומר פרוק הגלגלים לשם החלפת הרפידות הוא חלק מעבודה נוספת שעליה חויבתי), או שכפי שנכתב כאן, פרוק הגלגלים הוא חלק מהטיפול?

פורסם
מוסך מורשה לעולם לא "יירד" ממחיר שעת עבודה לפי הספר.

 

אם רשום שם שהפעולות שביצע הם שעתיים, ובפועל עבדו רק 1/2 שעה, אתה תשלם על שעתיים.

 

דני

טעות, מוסך מורשה כן יחייב בעבור הזמן נטו שהוא עבד.

 

שהחלפתי שטנגה העבודה ארכה כחצי שעה, שילמתי על העבודה חצי ממחיר השעתון. מוסך מורשה

 

גם לפני כשבוע שנכנסתי לבדיקת חשמל, חוייבתי ב 20 שקלים בלבד בהתאם לזמן הבדיקה. מוסך מורשה

 

בשני המקרים אני מדבר על אותו מוסך מורשה.

 

לדעתי אם מוסך לוקח לך מחיר לפי שעה ולא משנה כמה זמן הוא עבד על האוטו אז זאת גניבה מבחינתי.

עבדת חצי שעה תחייב חצי שעה.

ולפותח השרשור, אני לא מבין איך לקח להם שעה להחליף שמן מנוע ופילטר? או ש1.1 שעה זה גלובלי כולל הבלמים?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ולפותח השרשור, אני לא מבין איך לקח להם שעה להחליף שמן מנוע ופילטר? או ש1.1 שעה זה גלובלי כולל הבלמים?

זמן החיוב היה 1.1 שעה על הטיפול, ובנוסף, כ - 1/2 שעה על פירוק והרכבת הגלגלים לצורך החלפת רפידות.

זמן העבודה בפועל, היה 3/4 שעה בלבד על כל העבודה ביחד.

:roll:

פורסם
בטיפול בקרה קטן מעלים את האוטו על הליפט והמכונאי מבצע סדרת בדיקות כגון בדיקה בעין של מערכת פליטה, בדיקת חופשים במערכת ההיגוי, בדיקה בעין של הדיסקיות (מכאן מצא שהן דקות וצריך להחליף), בדיקת מיסבים בגלגלים, בדיקת חופשים בסרן קדמי ובמתלים, נזילות במכלול ההנעה ובבלמים, פותח בית פילטר אוויר להביט מה מצבו, גם פילטר מזגן אם יש, גובה נוזלים בבלמים, קלאץ, מיכל שטיפת חלונות, מצבר. רק לאחר כל הבדיקות הוא עובר להחלפת שמן ומסנן, אפילו לחץ אוויר בגלגלים. בסוף העבודה יבצע הבוחן נסיעת מבחן. על זה אתה משלם, לא "על אוויר".

 

אני מצטער להגיד שכל מה שרשמת לא נעשה בפועל. וגם לא יכול להעשות בזמן כה קצר. אומנם הבחנתי כי נפתח בית פילטר האויר לבדירת מצבו. אבל בודאות לא נבדק לחץ אויר בגלגלים, לא נפתח המצבר לבדיקת גובה המים, לא נבדקו חופשים במערכת היגוי ובודאות לא בוצעה כל נסיעת מבחן. לגבי שאר הבדיקות שציינת אני לא יכול לקבוע בודאות שהם נעשו, אם כי לא נראה לי שלמכונאי היה מספיק זמן לבצעם.

 

בנוגע לבדיקה בעין של הדסקיות. אני חוזר לשאלתי המקורית.האם הטיפול אמור לכלול בדיקה ללא פרוק גלגלים (כלומר פרוק הגלגלים לשם החלפת הרפידות הוא חלק מעבודה נוספת שעליה חויבתי), או שכפי שנכתב כאן, פרוק הגלגלים הוא חלק מהטיפול?

בטיפול קטן הבדיקה רק בעין. פירוק והרכבה של הגלגלים זה תוספת.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

×
×
  • תוכן חדש...