Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת אומרת, לקדם או לאחר......

 

ב 1986 הגיעו האונו טורבו הראשונים לארץ, הם היו ממוחשבים עם חיישני נקישה, חיישן קראנק , קאמ, טמפ' ועוד ועוד,,,

כבר אז קידום ואיחור הצתה היה נתון משתנה בבקרה מתמדת, ולא לכיוון של מוסך או הנהג....

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

קבלת תשובה.

 

בכל אופן

על פי התיאוריה , הצתה מאוחרת מביאה לשריפת דלק טובה יותר, על חשבון ה"סחיבה".

כאן גם, תופעת הנקישות (צלצולים) גם אם אינם נשמעים, מתמעטת כמו כן עדיפה לטמפ' המנוע.

כאמור בתשובה שקבלת, צויין שאין שחור ולבן, ולכן יש מערכת ניהול מנוע שניזונה גם מנתוני חיישן נקישות, חיישן חמצן, תקלות MISFIRE פר צילנדר, כמות אוויר, טמפ' אוויר, לחץ ברומטרי אוויר, לחץ גדישה ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד וע"פ זה בין היתר מתזמנת את ההצתה.

בברכה

דני ממצת אור חיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תן לי להבין משהו .

 

במנוע אטמוספרי נהוג לתת ניצוץ בסביבות 18 מעלות לפני נ.מ.ע כדי שיהיה מספיק זמן לתערובת להשרף ,ואפילו ניתן להקדים הצתה כדי לתת יותר זמן לתערובת להשרף ובכך לנצל אותה טוב יותר .

 

עכשיו , באותו מנוע נרכיב טורבו ונכניס יותר תערובת - למה צריך לאחר את הניצוץ ? האם יהיה זמן לכל התערובת להשרף ?

JDM :twisted:

פורסם

עקרונית במנוע טורבו עירבוב התערובת טוב יותר ממנוע רגיל אבל קשה יותר להוציא ניצוץ בלחץ גבוהה, גם בשביל יעלות שריפה יותר גבוהה כי בכל זאת מנועי טורבו הם מנועים ספורטיביים ובנויים להספק גבוהה ולא לעבודה יום יומית.

הסל"ד הגבוה שלהם ( לרוב ) לא מאפשר להם פעולה טובה בלי קידום הצתה גבוה מאוד!

פורסם

איפה שמעת שצריך לאחר?

בחיים לא שמעתי על זה..השאיפה היא לתת קידום!

אמנם בטורבו לא צריך להגזים כדי לא להגיע למצב של צילצולים אבל בכל זאת השאיפה היא להקדים!

פורסם

מאחרים הצתה ובצדק!

 

כי בסל"ד יותר גבוה גודשים יותר גבוה ואסור בתכלית האיסור שיהיה קידום גבוה אבל אני עוד פעם אומר השאלה היא.....מה זה גבוה?

 

ההצתה צריכה להיות בקידום אבל לא אגרסיבי מידי משום שהלחץ רק עולה ועולה!

פורסם

לא יודע למה פתחת את התרד הזה... אמרתי לך כבר את התשובה...אם אין נקישות\דטונציה\צילצולים אין צורך בפיגור הצתה.

קו---------------------------------------

פורסם
מאחרים הצתה ובצדק!

 

כי בסל"ד יותר גבוה גודשים יותר גבוה ואסור בתכלית האיסור שיהיה קידום גבוה אבל אני עוד פעם אומר השאלה היא.....מה זה גבוה?

 

ההצתה צריכה להיות בקידום אבל לא אגרסיבי מידי משום שהלחץ רק עולה ועולה!

הלחץ לאו דווקה עולה ועולה, אלא כמות האוויר הזורמת במגדש. בסל"ד גבוה, במנוע עם טורבינה בגודל סביר עבורו (לא ענקית) מתישהו בסל"ד גבוה הגדישה תתחיל לרדת כי המגדש כבר לא מצליח להוסיף "דחיפה" לאוויר שגם ככה זורם דרכו מאוד מהר בסל"ד גבוה.
×
×
  • תוכן חדש...