Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש ברשותי PIONEER DEH-560 PRIEMIER היום חיברתי בשעה טובה מגבר וסאב ועכשיו יש לי בתפריט של הר"ד שליטה מלאה על הסאב, ויש שם אופציה של לבחור סאב נורמל או REV מה ההבדל בינהם והצעה איך לכוון מבחינת תדרים את הסאב (50-80-125) ?

וישנה עוד אופציה של HPF גם םעם תדרים מה שה ומה שם להשים?

תודה חן

פורסם
שלום יש ברשותי PIONEER DEH-560 PRIEMIER היום חיברתי בשעה טובה מגבר וסאב ועכשיו יש לי בתפריט של הר"ד שליטה מלאה על הסאב, ויש שם אופציה של לבחור סאב נורמל או REV מה ההבדל בינהם והצעה איך לכוון מבחינת תדרים את הסאב (50-80-125) ?

וישנה עוד אופציה של HPF גם םעם תדרים מה שה ומה שם להשים?

תודה חן

אהלן חן.

 

מצב REV (רוורס) הופך את הפאזה החשמלית של הסאב. דהיינו, במקום לרוץ קדימה, הוא ירוץ אחורה.

את התדר הייתי מכוון ל 80 הרץ, תלוי ברכב, בסאב, ובתיבה. ברוב המקרים, זה התדר המתאים.

בזה אין נכון או לא, מכווונים לפי שמיעה.

HPF זה קרוס שמגביל את התדרים הנמוכים לרמקול. ז"א, שאם כיוונת ל50 הרץ, אז הרמקול ינגן 50 הרץ ומעלה.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אוקיי אז הבנתי מה מצב הרוורס בסאב וחיתוך תדרים ברמקולים, אבל מה להשים בסאב נורמל או רוורס?או לפי השמיעה?

×
×
  • תוכן חדש...