Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל בעלי הידע.

יש לי איביזה 93 1.5 עשתה 182.000ק"מ רציתי לישאול מה צריכה ליהיות צריכת הדלק שלה בעיר ומחוץ לעיר ובאיזה דלק מומלץ לתדלק 96 או95 פעם אני מתדלק 95 ופעם 96 ביגלל שהמתדלקים כל הזמן אומרים ששניהם מתאימים

 

תודה!

פורסם

תיבדוק אם יש לך קטליזטור

אם יש אז אל תשים 96

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אוקטן 96

אצלי באיביזה(92)

לאחר טיפולים קפדניים, צריכת הדלק מגיעה לכ- 14.5 משולב כולל פקקי בוקר ארוכים.

אוי...אם רק מחירי הדלק היו נורמליים הייתי מאושר.

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

אכן, מומלץ דלק באוקטן 96, אך למיטב ידיעתי אין בעיה לתדלק גם 95.

 

 

צריכת דלק של 1:14 לא ראיתי, אולי בנסיעות ארוכות ורגועות במיוחד, אבל צריכה של 1:12 בבין עירוני כן מתקבלת אצלי, וצריכה משולבת של 1:10 (אחרי ביקור אצל צביקה, כמובן :wink:)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אכן, מומלץ דלק באוקטן 96, אך למיטב ידיעתי אין בעיה לתדלק גם 95.

 

 

צריכת דלק של 1:14 לא ראיתי, אולי בנסיעות ארוכות ורגועות במיוחד, אבל צריכה של 1:12 בבין עירוני כן מתקבלת אצלי, וצריכה משולבת של 1:10 (אחרי ביקור אצל צביקה, כמובן :wink:)

צריכת דלק של 1:16 תמצא אצל אליק בליק מבאר שבע, בנסיעה בין עירונית, לאחר שטיפל אצלי בקרבורטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

באיביזה יש לתדלק רק בדלק 96 .

 

דלק נטול עופרת עלול לפגוע בתושבות שסתומים ולגרום נזק . (לא סגור ב100 אחוז עם זה תקף גם בדגם הזה , אבל נדמה לי שכן) , נחכה למישהו שמבין באיביזה שיאשר את דבריי .

JDM :twisted:

פורסם

ניתן להשתמש בשני האוקטנים הבאים לסרוגין, בלי לעשות שום נזק לשסתומים: אוקטן 95 ואוקטן 96,

עם עדיפות ותדירות גבוהה יותר לאוקטן 96!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש לי גם איביזה ואני ממלא רק 96 מכיוון ששמעתי ממומחים שאמרו שזה יותר בריא

אבל זריכת הדלק שלי מאוד גבוהה יחסית למה שאמרתם פה בהודעות הקודמות

הלוואי והייתי מגיע ל-1:16 או 14

מישהו יכול לומר לי איפה אני יכול לסדר את זה??

פורסם

מהי צריכת הדלק כרגע במכוניתך?

ערוך חיפוש בנושא "צביקה קרבורטורים", ובדבר פרטים לשפור, ללא שום התחייבות,

פנה אלי בה.פ ו/או בטלפון הרשום בפרופיל או בסמלון!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לאחר טיפולים קפדניים, צריכת הדלק מגיעה לכ- 14.5 משולב כולל פקקי בוקר ארוכים.

אוי...אם רק מחירי הדלק היו נורמליים הייתי מאושר.

 

פלויד.

מה שיפה פה שזה חישוב של ממוצע נסיעה משולבת.

 

אולי זה מושג עקב משקל נמוך....חוסר בחלקי פלסטיק שעפו בדרך:shock:

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם
אני עושה 300 - 280 ק"מ בפול רק בתוך העיר

מיכל דלק של 40 ליטר מוצהר, אבל בפועל כשמגיעים כאשר נורת הדלק דולקת נכנס גם 43 ליטר

בממוצע של 40 ליטר, הרכב שלך עושה

1:7.5

זה לא משהו... אבל גם לא גרוע כל-כך...

 

----------------------------------------

 

מאשר את צריכת הדלק 1:15-1:16 בינעירונית (בלבד) רגועה - 90-100 קמ"ש קבוע. (עם מזגן 1:13)

משולב (60% עירוני, 40% בינעירוני) 1:13 (עם מזגן 1:11)

עירוני 1:8.75 (עם מזגן 1:8-1:7.5)

 

בעזרתו של צביקה כמובן :wink:

 

----------------------------------------

 

גילוי נאות: הדלק מהול ב-5% מתאנול

שנתיים רצוף, ללא תקלות

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

×
×
  • תוכן חדש...