Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ואיסרו חג נחמד לכולם,

באחרונה שמתי לב שברכב שלי (אסטרה 1600 אוטומט 2001) קיימת תופעת ה"צלצולים"

המעצבנת והמוכרת. מעולם לא היתה לי בעיה כזו באופל (נהג יחיד 75k ק"מ)

הצלצולים מופיעים בהאצה במהירויות נמוכות בלבד אבל מורגשים היטב!

1.לרכב שסתומים הידראוליים ללא יכולת כיוון.

2.למעשה אין שום יכולת לכיוון הצתה או מרווחים ידנית (הכל ממוחשב)

3.בדקתי פלגים-תקין, k44 -בוצע.... תדלוק-שתי תחנות קבועות בדר"כ.

4.הדבר היחידי הוא שהחלפתי שמן מקסטרול 10-40חצי סנתתי לlm מתוסף (אפור)

האם רק מחשב דיאגנוסטיקה במוסך מורשה יכול לתת לי תשובה לבעיה אם בכלל?

מי שיודע בבקשה:)

זה די מעצבן ,

תודה:)

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שתוכל לעלות על הבעיה ללא שום אמצעים. גש למוסך ובצע בדיקת הצתה מקיפה כולל חיישן נקישות

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם
שלום ואיסרו חג נחמד לכולם,

באחרונה שמתי לב שברכב שלי (אסטרה 1600 אוטומט 2001) קיימת תופעת ה"צלצולים"

המעצבנת והמוכרת. מעולם לא היתה לי בעיה כזו באופל (נהג יחיד 75k ק"מ)

הצלצולים מופיעים בהאצה במהירויות נמוכות בלבד אבל מורגשים היטב!

1.לרכב שסתומים הידראוליים ללא יכולת כיוון.

2.למעשה אין שום יכולת לכיוון הצתה או מרווחים ידנית (הכל ממוחשב)

3.בדקתי פלגים-תקין, k44 -בוצע.... תדלוק-שתי תחנות קבועות בדר"כ.

4.הדבר היחידי הוא שהחלפתי שמן מקסטרול 10-40חצי סנתתי לlm מתוסף (אפור)

האם רק מחשב דיאגנוסטיקה במוסך מורשה יכול לתת לי תשובה לבעיה אם בכלל?

מי שיודע בבקשה:)

זה די מעצבן ,

תודה:)

לתופעת הצלצולים יש סיבות -לפעמים קל לאבחן את הסיבה ולפעמים ...

להלן מספר סיבות (פשוטות) למצב:

מערכת ההצתה

*מוליכי המתח הגבוהה מחוברים לא נכון

*לחות או בידוד גרוע מאפשרים קצר

 

מערכת הדלק

*משאבת דלק לא תקינה (משאבה חשמלית) כמות הדלק המסופק לא מתאים לתנאי הנסיעה וביחס לא נכון לאוויר.

*דליפה או בחיבורי הצנרת (סדוקה או חיבורים רופפים)

*מים במערכת הדלק

*שמוש בדלק באוקטאן לא מתאים

מסנן דלק סתום לאחר ניקוי עם תוספים...

 

בעיה מכנית משולבת

*כיוון לא נכון של מרווח המצתים עם עודף פיח

 

*מערכת יניקת האוויר

*דליפות אוויר במערכת היניקה

*מסנן אוויר סתום חלקית

 

בדיקת מוסך רצויה לאיבחון הבעייה.

 

מריוס

פורסם

לאור ריבוי האפשרויות , אני חושב באמת להכין את הארנק ולזחול למוסך umi הקרוב למקום

 

מגורי....:)

 

אולי קודם אנסה להחליף פילטר דלק , למרות שאין לי מושג אם הוא סתום או לא. הוא הוחלף

לפני שנה. את איכות הדלק אין לי דרך לנטר.................

פורסם

לאחר הדיאגנוזה ומתן האפשוריות שמריוס נתן , אני היתי הולך תחילה ,על החלפת מסנן דלק ,שנסתם עקב שימוש בתוסף דלק 44K!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אם הבעיה הופיעה כאשר החלפת שמן - אפשר להבין שהבעיה היא מהשמן, אולי הוא דליל מידי בשביל המנוע?

ומה הקשר בדיוק??

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

יובל שאלה טובה שאלת, ותקבל תשובה טובה בהתאם!

מסנן דלק סתום חלקית, מספק דלק בצורה חלקית, הגורם לחוסר דלק בעומס, הגורם לחוסר דלק בעומס, הגורם לתערובת ענייה. שגם מחשב הרכב אינו מסוגל להעשיר אותה, ותערובת ענייה= צלצולים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה

 

מחרתיים אקנה מסנן חדש ואחליף

ומתוך סקרנות אנסר את המסנן הישן לשניים כדי לראות מה מצבו

תמונות בשבת לכל המעוניין:)

פורסם

שלום

 

היום החלפתיאת מסנן הדלק ברכב... נראה מה זה יתן.

נסרתי את המסנן הקודם ובפנים הוא היה שחור ומטונף לחלוטין!!!!!!! חבל שלא צלמתי.

בספר רכב כתוב להחליף כל 4 שנים וזה מסנן שעשה רק שנה וקצת באוטו מה שמעיד בעליל

על איכות ונקיון הדלק פה בארץ...............

שבת שלום:)

פורסם

יובל השארת אותנו עם פה פעור... נו מה עם הצלצולים, לאחר החלפת מסנן הדלק??!!

זה שהמסנן הישן היה שחור ומטונף, זה בכלל לא מפליא אותי, השאלה מה עם בעיתך העיקרית שבגללה

פתחת את השרשור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי

 

בנתיים מכרתי את האוטו אז אני באמת לא יודע:) סתם נו

על פניו נראה שהם נעלמו, גם תגובת המצערת בסל"ד נמוך יותר אחידה מה שמעיד שאולי

באמת הפילטר הסתום לא איפשר למשאבת הדלק לתת מענה במצבים הנ"ל.

בכל מקרה מחר אעמיס את האישה והילד והמזגן ואדע סופית.

אני שוקל לחזור גם לשמן המנוע הקודם קסטרול מגנטק. היכן הכי זול מישהו יודע?

שבת שלום:)


×
×
  • תוכן חדש...