Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מאיזור נתניה אני לא יודע. אם אתה עובד או מגיע מידי פעם למרכז אז יש בת"א את הפרסי ברחוב יצחק שדה(נראה לי)

תחכה שצביקה יענה לך, הוא הרי גם קונה לעצמו שמן,הוא בטח מכיר מקומות זולים

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

צביקה שלום!

מזמן לא חלקתי עלייך.

לדעתי הצילצולים לא מחוסר דלק,או פילטר סתום.

ההיפך,אם נכנס פחות דלק לתא השריפה,יהיו פחות צילצולים.

התקלה:

א. חיישן נקישות תקול

ב. מים בדלק

 

(לשלותם היה שפם ארוך כסרט):roll:

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
היי

 

אני שוקל לחזור גם לשמן המנוע הקודם קסטרול מגנטק. היכן הכי זול מישהו יודע?

שבת שלום:)

יובל,

שים לב שקסטרול מגנטק הינו שמן מינרלי, ורכבך דורש שמן חצי סינטטי (לפחות).

אם בחרת בקסטרול, השתמש ב- TXT 10W40, שהוא החצי סינטטי.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

הקסטרול מגנטק 10w40 הוא מינרלי? לפי מה שכתוב על המיכל הוא semi-syntetic

 

ומה בעניין הLM 10w/40 מתוסף שנמצא אצלי במנוע עכשיו גם הוא מינרלי?

לעניין הצלצולים, אם חיישן הנקישות היה תקול מחשב המנוע היה מודיע לי על זה

יש ניטור תמידי על כל 8 החיישנים השונים ברכב.

פורסם

קסטרול מגנטק הינו שמן מינרלי.

 

השמן הסינטטי של חברת קסטרול המשווק בארץ ע"י חברת "פז שמנים" נקרא קסטרול TXT.

 

אני מצרף קישור ל- Data Sheet של היצרן לגבי קסטרול מגנטק.

 

שים לב למה שמצויין במפורש בשורה "Composition / Information on Ingredients" (כלומר מרכיבים), ואני מצטט: "Highly Refined Mineral Oil", כלומר, שמן מינרלי מזוקק.

 

http://amtulld002.bp.com/bpglis/lsdsukf.nsf/0/D5B174F422ACE60680256CD400301590/$file/CHEM010191.PDF

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
צביקה שלום!

מזמן לא חלקתי עלייך.

לדעתי הצילצולים לא מחוסר דלק,או פילטר סתום.

ההיפך,אם נכנס פחות דלק לתא השריפה,יהיו פחות צילצולים.

התקלה:

א. חיישן נקישות תקול

ב. מים בדלק

 

(לשלותם היה שפם ארוך כסרט):roll:

 

דוד

דוד מזר שלום רב!

ברגע שאתה חולק עלי, הכבוד הוא שלי!

יובל טוען שעל פניו הצלצולים נעלמו, או הצטמצמו.. אםך כך בכל זאת יש קשר בין מסנן דלק סתום .

בגלל שימוש תוסף חזק כמו 44K!!

עם מים בדלק הצלצולים לא יעמו פתאום והרכב יזיף הוא לא התלונן על זיוף!

חיישן נקישות תקול, לא יסתדר פתאום, לאחר החלפת מסנן דלק??!!

אינני מומחה לרכב מוזרק, אך את דעתי לגבי השימוש ואופן השימוש שלא לצורך, בתוסף 44K,

חברי הפורום יודעים, אני טוען שבמקרה של חשד לפיח רב , בתא השרפה, בראש הבוכנה, ובראש השסתומים, הדרך היעילה לעשות זאת היא באינפוזייה, שבה התוסף חודר ישירת לסעפת היניקה, ומשם

לתא השרפה בראש, בשסתומים ובבוכנות , מפורר וממיס את הפיח שהצטבר שם, ובכך מקטין או מצמצם למינימום, את האפשרות של"נקודות חמות" שמתלהטות, וגורמות לנקישות= צלצולים!

בהחדרה לטנק הדלק האפקט יורד, ובדרך הוא גורם לנזק לסתימת המסנן, ולהקטנת לחץ הדלק בPSI

אשר גורם בעקיפין לצלצולים!

אין קשר במקרה זה לסוג השמן, והשמן שהוחלך לאחרונה, LM בצמיגות 10/40, הוא תקין בהחלט!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה בוקר טוב!

 

"על פניו נראה שהם נעלמו" זאת אינה אמירה נחרצת שהם אכן נעלמו.

אני חוזר וכותב בנחרצות,אין קשר בין פילטר סתום,לצילצולים.

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

חיישן הנקישות הוא אמצעי לניטור הנקישות ובהתאם שליחת אות חשמלי למחשב ניהול המנוע לצורך התאמת הצתה ביחס לאוויר \דלק למניעת הנקישות עד גבול מסויים.

 

חיישן נקישות אינו הגורם הישיר לנקישות .הזכרתי מס' גורמים היוצרים מצב של בעירה לא תקינה בצילינדרים - כתוצאה מכך חימום יתר והצתה לא סדירה (Detonation,Preignition )הגורמים

למצב של "צלצולים" הנשמעים מהמנוע.

אחד הגורמים לכך, הוא מצב של אי הספקת דלק ביחס הסטויכומטרי הנדרש בהתאם לעומסי מנוע השונים עקב סתימות במערכת הספקת הדלק באחד או יותר מהמכלולים הבאים:

*משאבת דלק לא תקינה

*מזרקים

*ווסת דלק

*מסנן דלק

*צנרת דלק סדוקה

 

יתכן מצב שגם חיישן הנקישות אינו תקין בנוסף לאי תקינות העבודה של אחד או יותר מהמכלולים שהזכרתי - שוב אציין : חיישן הנקישות אינו הגורם הישיר לנקישות.

 

מריוס

פורסם

מריוס קראתי את תגובתך העינינית והמענינת בעיון רב, חן חן , היא בוודאי מחזקת את השערתי ואבחנתי, שיש קשר בין השפקת דלק לקוייה, בגלל משאבת דלק תקולה, או מסנן דלק סתום, לבין צלצולים,

מבלי לשלול כמובן בעיית של חיישן נקישות תקול!

תודה מריוס, וברוך חזרתך לפורום!

המידע שאתה מספק תורם מאד לפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בעבר, טיפלתי במקרה של מכר שהתלונן על צילצולים במנוע.

 

כחצי שנה הוא מסתובב בין מוסכים, מחליף חלקים, דוחף תוספים ומקשיב לעצות 'מומחים'.

 

ביקשתי לעשות נסיעה קצרה בריכבו שישמיע לי את הצילצולים.

 

ואתם יודעים מה צילצל במנוע??? המייסבים. פשוט היה רעש מייסבי מנוע שתוך חלל הרכב נשמעו עמומים והבחור יחס זאת לצילצולים.

 

החלפת מייסבי טלטל- פתרה את התקלה.

 

לשאלתי אם מישהו מבעלי המקצוע ביצע נסיעת מבחן ברכבו- כדי לשמוע מה 'מצלצל' .

תשובתו הייתה כמובן... לא.

פורסם

דניאל הבנו את המסר!

אכן כך, במוסכים רבים נמנעים מנסיעות מבחן, ולכן עלולים להחליף חלפים מיותרים, וזה הקשר

היחיד בין החלפת שמן בצמיגות דלילה, לרעש מיסבים, המיוחס "לצלצולים" !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...