Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה לאגרים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי את כל הפורומים ולא מצאתי תשובה לשאלתי הפשוטה ..... מה זה לאגרים ? מהם עושים ? לאחר ששמעתי רעש חזק מגלגל קדמי ימני הלכתי למוסך והתבשר לי .... הלכו לאגרים קדמיים וההצעה שהוצעה לי הייתה 580 שח (כולל עבודה ומע"מ).

מה אתם אומרים חברים ?

אמשח לשמוע את דעתכם !

פורסם

לאגר /מייסב תפקידו להפריד בין החלק המסתובב - גלגל ,נבה וצלחת ברקס לבין החלק הקבוע : קליפר מתלה וכד' .

 

הלאגר נמצא במרכז הנבה והוא בנוי מסליל עגול שמסתובב בעזרת גולות קטנות שנמצאות בתוכו .

 

עוד דומא : שהציריה מסובבת את הגלגל הרי יש חלק שמסתובב וחלק שלא מסתובב וכדי שלא יהיה חיכוך בין מתכות בא הלאגר לסובב את הגלגל ללא בלאי לחלקים הקבועים .

JDM :twisted:

פורסם
תבדוק שזהו מיסב איכותי של חברה כגון:NSK או SKF. ראה קישור:

http://www.gg.co.il/content/NSK/MeysavHome.asp.htm

הקישור אכן מעניין מאד אבל כדי שלא תהיה טעות -

קיימים יצרני מיסבים עולמיים מובילים כמו FAG, KOYO, INA, DODGE, NTN וודאי עוד רבים וטובים שחמקו ממני הפעם. לא שהתוצרות שהוזכרו הן רעות, אבל בוודאי שאינן טובות מאחרות.

לא פחות חשוב מיצרן המיסב הוא גירוז ראשוני שלו (אם הוא לא מגיע מיצרן הרכב כמכלול סגור) - אין להפריז במילוי המיסב בגריז. יש תמיד לאפשר לעודף להידחף החוצה. גירוז עודף גורם לחימום יתר של המיסב ומקצר את חייו.

אם בגלגל מורכבים זוג מיסבים קוניים נגדיים יש חשיבות עליונה לכוון העומס הראשוני שלהם - עומס לא מספיק או גבוה מדי יהרוס את המיסבים תוך זמן קצר.

 

יוסי

פורסם

בהנחה שהמיסב או המיסבים (יש מבנים שונים) הם מיסבים פתוחים כלומר לא בעלי מכסים:

החדר גריז לחללים שבין גופי הגלגול (כדורים או גלילים קוניים). השתמש בכף היד כדי ללחוץ על הגריז פעמים אחדות בכל גזרה של המיסב כך שהמיסב יתמלא כולו. במיסב בעל שתי שורות של כדורים יש לבצע זאת בקפדנות משני הצדדים.

יש גם להוסיף מעט גריז לבית בו המיסב מותקן אבל יש להבטיח שנניח 25% מחלל הבית ישאר פנוי, כדי לאפשר לעודף הגריז לצאת מתוך המיסב. בשום אופן אין לדחוס לתוך בית המיסב גריז.

בטנקים ישנים למשל היה הגירוז מתבצע ע"י החדרת גריז בלחץ לבית המיסבים, אבל אז היה מחזיר השמן בקצה הבית מורכב כך שעודף גריז יכול היה לברוח החוצה בקלות רבה.

 

יוסי

פורסם

נשמע יקר.

 

מיסב גלגל קדמי באיכות טובה (מהנ"ל) נעים במחיר 120 ש"ח בערך. עבודה בערך 100שח לגלגל אני חושב.

פורסם

יש לציין גם שמעט גריז גורם לחימום יתר הרבה יותר קיצוני! מעבר לבלאי גבוהה במיסבים

 

ולהשתמש רק בגריז טוב של חברה מוכרת עדייף להביא למוסך כי אם לא הם שמים גריז תוצרת מוץמוץ ב2.5 שקל לשפורפרת!

ובסוף מסתבר שזה מיוצר מגללים של עיזים!

ואחרי זה לא ברור למה יש פה בערך 20 שאלות בשבוע בנושא ציריות ומיסבים!

×
×
  • תוכן חדש...