Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

היום לפני שיצאנו לארוחה.. אבי התניע את המכונית (פורד פוקוס 2001)

ולאחר נסיעה של כמה דקות נלדקה מנורה המראה צורה של בטריה עפ + ו- (מצבר?)

זה קרה היום פעם ראשונה.

השאלה שלי היא מה הבעייה... האם זה המצבר או האלטרנטור? איך אפשר לבדוק.

ומה מחירי התיקונים.

 

כמו כך לאחר הנסיעה. ניסינו להתניע את האוטו וזה לא נדלק בשנייה,והיה רעש קצת מוזר לפני

ההתנעה.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

הנורה כנראה מראה על בעיית טעינה - אלטרנטור.

 

מה זה רעש מוזר? יש צליל של משאבת הדלק ששומעים אם מעבירים למצב מצבר לפני ההתנעה(ומשאירים במצב מצבר לכמה שניות - אני אישית מבצע את הפעולה לפני כל התנעה בכדי לקצר את זמן ההתנעה).

מדובר בצליל בתדר גבוה במקצת וקצת קשה לשמוע אותו(חלש במקצת).

 

אנא פרט! ופרט מהיכן אתה בארץ ונוכל לתת לך ייעוץ והכוונה לגבי מוסכים.

(אדמונד טיפל בפוקוס שלי יפה מאוד!!)

פורסם

תבדוק אם הרצועה ישנה , יתכן ונקרעה .

 

אם הרצועה ישנה והאלטרנטור מסתובב והמנורה דלוקה קבוע , יש לגשת לחשמלאי כדי לאתר את מקור הבעיה .

JDM :twisted:

פורסם
שלום.

היום לפני שיצאנו לארוחה.. אבי התניע את המכונית (פורד פוקוס 2001)

ולאחר נסיעה של כמה דקות נלדקה מנורה המראה צורה של בטריה עפ + ו- (מצבר?)

זה קרה היום פעם ראשונה.

השאלה שלי היא מה הבעייה... האם זה המצבר או האלטרנטור? איך אפשר לבדוק.

ומה מחירי התיקונים.

 

כמו כך לאחר הנסיעה. ניסינו להתניע את האוטו וזה לא נדלק בשנייה,והיה רעש קצת מוזר לפני

ההתנעה.

חג שמח!

התקלה היא באלטרנטור שכנראה לא הטעין את המצבר,עוד מנסיעה לפני ערב החג.

הרעש בעת הנעה נשמע, מהסטרטר שלא מקבל מספיק זרם.והוא מקרטע.

(בנוסף יכול להיות שגם המצבר "מבקש" החלפה.)

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...