Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט אונו 92 70S - בעיה עם הדיג'יפלקס


Arilou
שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במסגרת שלל התקלות שתקפו את האונואים של הפורום לאחרונה אונו מס' 2 התחילה לזייף ולהכבות מדי פעם. ואז היא לא מניעה מחדש ואין ניצוץ. (אונו מס' 1 והבראבה תקינות לחלוטין לא צריך לדאוג)

 

בדיקה זריזה העלתה שכשאני לוחץ על הפלאג שמחבר את הדיג'יפלקס אז הרכב שוב מניע.

בדקתי התנגדות מצלעות הדיג'יפלקס למצבר והוא עמד על 100 אוהם. התנגדות בין פין הארקה לצלעות הקירור גם העלו 100 אוהם (זאת אומרת שלא מדובר בחוט הארקה לקוי).

 

ועכשיו לשאלות:

1. אני יודע שזאת קריאה גבוהה יחסית, אבל למה כשאני לוחץ את המולטי-פלאג פנימה היא חוזרת להגיב (ההתנגדות לא יורדת אגב)? האם מדובר בשתי בעיות שונות לגמרי?

2. אם למישהו יש דיג'יפלקס כזה תקין אני אשמח לקנות אותו. (וסופסוף לפתוח אחד תקול ולחפש את התקלה)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית הוצא את המחבר החשמלי מהדיג'יפלקס וראה אם אין מגע כלשהוא פתוח קצת ואז ע"י מברג דק הדק אץ שפתי המגע. כעת קלף קצת את הבידוד מהחוט השחור, שהנו חוט ההארקה, וחבר אליו, בהלחמה, חוט נוסף לגבוי שקצהו השני יתחבר אל בורג כלשהוא בגוף המרכב. חבר בחזרה את המחבר אל הדיג'יפלקס. באותה הזדמנות ראה אם צנורית הואקום מחוברת אל הדיג'יפלקס ואם המסנן הקטן של הצנורית שלם ולא שבור.המשך בדוק את שלמות הצנורית ואקום לכל אורכה ושאינה מנותקת.

ברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשה מה שרפי לין רשם, אם זה לא עוזר היחידה של הדיג'יפלקס תקולה, או שיש בעיות הלחמה בפרינט.

כשאתה לוחץ על התקע ופתאום כאילו הכל בסדר אתה בסהכ מצמיד חיבור רופף, אותו יש למצוא ,כאמור זה יכול להיות בתקע /מגעים בין התקע לשקע/ מגעים בין החוט לתקע עצמו (פחות סביר) מגעים שהתחממו בשקע תקע/ הלחמות פתוחות בפרינט המחשב.

 

בברכה

 

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דני, אם זה בתוך המחשב (הלחמה שנפגמה) זה דיי אבוד מבחינתי. אני אבדוק את כל הקונקטור הזה לעומק.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית הוצא את המחבר החשמלי מהדיג'יפלקס וראה אם אין מגע כלשהוא פתוח קצת ואז ע"י מברג דק הדק אץ שפתי המגע. כעת קלף קצת את הבידוד מהחוט השחור, שהנו חוט ההארקה, וחבר אליו, בהלחמה, חוט נוסף לגבוי שקצהו השני יתחבר אל בורג כלשהוא בגוף המרכב. חבר בחזרה את המחבר אל הדיג'יפלקס. באותה הזדמנות ראה אם צנורית הואקום מחוברת אל הדיג'יפלקס ואם המסנן הקטן של הצנורית שלם ולא שבור.המשך בדוק את שלמות הצנורית ואקום לכל אורכה ושאינה מנותקת.

ברכה - רפי לין :-)

טוב, אז פירקתי את הקונקטור הזה, הידקתי את את המגעים שלו, ואז פניתי לחוט ההארקה. ראיתי שהוא כבר מקולף, ומחובר אליו ההארקה של החיישן סל"ד/נמ"ע בהלחמה. הוספתי חוט הארקה נוסף.

 

הצינוריות וואקום הוחלפה בהזדמנות זו. (קניתי 10 מטר צינור והחלפתי את הכל).

 

בינתיים הרכב כבר כמה ימים נוסע בלי שום בעיות.

 

השאלה שלי היא האם הדרך בה מחובר חיישן הסל"ד/נמ"ע תקינה?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גם המינוס של יח' הדיג'יפלקס (כלומר של החוט מינוס שמתחבר ליחידה וגם הארקה "תוגברו" במינוס נוסף, ושניהם מחוברים כרגע למינוס מתוגבר, זה בסדר, כי מה שחשוב הוא שלא יהיה הפרש פוטנציאלים בינהם (שלא יהיה לכל אחד מינוס אחר ,רצוי כאמור שתיהיה אותה נקודת ייחוס)

כך שאם שיניהם תוגברו במינוס נוסף ואותו אחד זה בסדר גמור. אם ליחידה מינוס נוסף (אני לא זוכר בע"פ, אז גם היא צריכה את אותו נקודת ייחוס)

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...