Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב אז אני יהיה הראשון שישאל 5 שאלות רלוונטיות :

 

1. מה יהיה בעצם ההבדל בין הPS2 לPS3 חוץ מהאיכות בLCD ?

 

2. האם כדאי באמת לקנות PS2 + GT משומש ?

 

3. עוד כמה זמן יוצא הGT5 ?

 

4. עוד כמה זמן יוצא הPS3 ?

 

5. האם הGT הבא לא יעלה על הPS2 ?

 

תודה

אני אנסה לענות ממה שאני יודע...

 

1.הבדל עצום.....רק תחשוב מה היה ההבדל בין PS1 ל PS2?

חיפוש מהיר באינטרנט יראה לך נתונים ,דיי מדהימים.

לדעתי SONY יכפרו על ה "תקלה" שקרתה עם הביצועים מנגד של ה XBOX,והפעם ישחררו קונסולה

שתחזיק המון זמן (והמון זמן זה מאוד יחסי)

 

2. אם כדי?...לא יודע,סביר להניח שתקח לפחות שנה עד שנתחיל לראות את ה PS3 בכל מקום.

אישית הייתי מחפש דיל טוב ליד שנייה,עכשיו שהמון מוכרים לקראת ה PS3 ו ה PSP.

 

3.עם יציאת PS3 יהיה כותר חדש לבית GT בשם GT VISION,לא ידוע בשלב זה אם זה יהיה

מספר 5,או סתם גרסת ביניים לרעבים כגון גרסת ה CONCEPT,וה PROLOGUE.

מה שבטוח הוא שמשחקי ה GT מיוצרים על ידי חברת פיתוח של SONY בעצמם וזהו המשחק היחד

שהם מפתחים,הם ידועים בכך שהם מנצלים את הקונסולה עד הטיפה האחרונה,והאיכות היא הגבוהה ביותר.....בקיצור....לא לדאוג...יהיה טוב,אני כבר רואה את עצמי קונה את הכיסא המיוחד בבוא הזמן.

 

4.בארצות הברית מדובר רק על אביב 2006,כולם יודעים שזה תמיד אופטימי,ועוד לא דיברנו על כמה זמן יקח לזה להגיע לארץ באופן סדיר...ע"ע PSP....בקיצור.. יש זמן.

 

5.סביר להניח שלא,אבל מה שבטוח לעומת ה XBOX, שכל משחק שיצא אי פעם לכל סוג של PS

כולל 1,ו 2 ...יעבוד ב PS3.

פורסם

OZZY ,

לפחות אל תעשה עוול לישפאר כשהם סוף סוף עושים משהו כמו שצריך.

 

ע"ע הPSP ?

שיעורי בית!

 

הPSP יוצא בראשון לספטמבר בארץ , ונחש מה , זה גם התאריך השקה האירופאי , עד עכשיו כל מה שהביאו זה מכשירים בלי אחריות כלשהי מארה"ב ומהמזרח.

 

לא רק זה , אלא בניגוד למקרי הPS2 שעלה יותר מפי 2 בארץ , ההבדל בין מכשיר עם אחריות בארץ ( 1990 ש"ח - כנראה נשיג כבר בפחות ) לבין מכשיר בלי אחריות מחול מההשקה האירופאית ( אתם רוצים שירותי תוכן ? סרברים אירופאים ? - 275-280 יורו )

 

זה מעט כסף יחסית לשקט נפשי של מכשיר שנחשב מאוד עדין.

 

לא שאני מעודד את ישפאר אבל ככה כבד"א

 

PS3 יתמוך בכל המשחקים של הPS2 נכון למה שידוע היום

 

כמו כן , אמורה לצאת בקרוב גירסאת GT4 לPSP

 

אין עדיין פרטים מדויקים לצערי כבר הרבה זמן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
OZZY ,

לפחות אל תעשה עוול לישפאר כשהם סוף סוף עושים משהו כמו שצריך.

 

ע"ע הPSP ?

שיעורי בית!

 

הPSP יוצא בראשון לספטמבר בארץ , ונחש מה , זה גם התאריך השקה האירופאי , עד עכשיו כל מה שהביאו זה מכשירים בלי אחריות כלשהי מארה"ב ומהמזרח.

 

 

 

ליביו

אתה עובד שם במקרה?...יש הנחות...:-)

 

אותי הם ממש לא מעניינים.....או מי שמביא את המכשיר לארץ לצורך העניין..מצידי משה מהמכולת.

 

מה רע במכשיר האמריקאי?...הציעו לי אחד כזה בסכום של בערך 200 דולר לפני יותר מ 5 חודשים

ואם אני רוצה משהו,אני אנסה להשיג אותו ולא לחכות ליבואן כזה או אחר "שיחוס" על רצוני

ותמורת אחריותו הנכבדה אשלם כפליים....מן הסתם אין לי צורך בסוג מכשיר שכזה.

 

אתה צודק לגבי האחריות,אין ספק שיש דברים שחייבים לקנות בארץ....גם אם לפעמים משלמים פעמיים.

יש לציין שרק במקרים כאלו...כשמדובר במכשיר אלקטרוני מועד לפורענות.

פורסם

וזה מכשיר שמהיום הראשון שלו היה מיועד לפורענות ( בעיה בכונניום שלא נסגרו ונפתחו באמצע , והבעיה הידועה של מסכים רגישים שדווקא מחליפים באחריות מעל מספר פיקסלים מסוים ).

 

OZZY - 200 ש"ח לפני מיסים על הגירסה הערומה.

אני מדבר על הVALUE PACK מיני תופינים.

אתה מוזמן לחפש לדוגמא באתר של מושי - למרות שזו הגירסא האמריקאית - יש שם את ההבדלים בין מה מקבלים עם הגירסאה הבסיסית ( רק מכשיר ) לVALUE.

 

לא עובד שם , עובד במקום יותר טוב :) , יש לי מכרים בחנויות שונות בארץ , ככה שיש סיכוי טוב להנחה נחמדה מהמחיר של ישפאר ( לא משהו GRANDE , איזה מאה +- כנראה יותר )

בסוף השבוע אני אוכל לעדכן אם משהו יהיה מעונין באיזה מחיר למכשיר

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בסוף השבוע אני אוכל לעדכן אם משהו יהיה מעונין באיזה מחיר למכשיר

 

ליביו

תודה על ההצעה....אבל אני כל כך רוצה PS3......:-D

לא מהפסיכים שיעמדו כל הלילה בתור,אבל כמעט בטוח פסיכי מספיק לשים 3999 (מחיר משוער)

לישפאר על השולחן.

האמת היא LIVIUR ..שמי כמוך יודע,שלא קונים את הBATCH הראשון או גם השני.

ע"ע דגמי ה PS2 הראשונים....או בוא ונצא בהנחה ש ה PSP בבציר הבא שלו עוד חצי שנה

יהיה אמין יותר.

שנים שהייתי משדרג את המחשב,חוסך לכרטיס גרפי טוב כל כמה שנים.

הגעתי למסקנה שהיתרון של המחשב בגראפיקה מתבטל בנוחות של הקונסולה.

ובכלל היה כיף לפני 6-7 שנים שהיה יוצא איזה VOODOO פעם בשנתיים ולא איזה GRFORCE

חדש כל שבועיים....למי יש כסף לזה?

 

מוטי..

ניסיתי וניסיתי...הצורה היחידה בה אני יכול לצלם רכב....זה כשהוא חונה...מקסימום

אפשר לסובב את הגלגלים.

 

איך מצלמים בתנועה?...אני רק מנחש שצילמת תוך כדי REPLAY נכון?

 

העם דורש עוד איזה מדריכון מוטי קטן....:-)

פורסם
הרבה דיבורים על פלייסטיישן, מעט מאוד תמונות :???:...

 

מוטי.

הייתי מעלה תמונות רק שאני תקוע במירוץ ה-24 שעות בנרברגרינג.. טוב לפחות זה על b spec (המבין יבין)

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

נכון הGT זאת הסדרה הטובה ביותר והריאלסטית ביותר שיש בהישג יד, בפרולוג' לדוגמא שיחקתי ולא אהבתי כמו את הGT3, אני מאוד אוהב את הPS2 ליביו כבר מכיר את אחד החברים שלי שמוחבר עם כבל לסוני שלו ווברגע שהמשחק הזה יגיע לידיו תנו לו פחות מכמה ימים והוא יסיים אותו, מי חשב שאפשר לסיים את הסן-אנדרס כ"כ מהר...., או את GOD OF WAR בפחות מ9 שעות....

בקיצר אם אתה פריק של PS2 אז אתה חייב את הGT4 ואם אתה פריק של מכוניות אז אתה חייב את הPS2 עם הGT4 .....

ליביו תעלה תמונות י'חנטריש......

ואם לא של התמונות אז לפחות של הגבה שלך, אני סקרן בעניין ההחלמה....

haters will hate

פורסם

חברה - מי שרוצה GTA במציאות - לקרא לחברים של בנצי!

משקוף של דלת מובטחת :)

 

לגבה שלום ( חוץ מ1000 שאלות ביום הראשון בעבודה )

 

וכדי שהמיאטאמן לא ידאג :)

מחר אני מבטיח תמונות ( ככה זה כשעובדים כל היום :( )

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
מוטי..

ניסיתי וניסיתי...הצורה היחידה בה אני יכול לצלם רכב....זה כשהוא חונה...מקסימום

אפשר לסובב את הגלגלים.

 

איך מצלמים בתנועה?...אני רק מנחש שצילמת תוך כדי REPLAY נכון?

 

העם דורש עוד איזה מדריכון מוטי קטן....:-)

לא מסובך במיוחד -

  • בוחר את הקורבן מהגראז' שלך.
  • הולך לאחד מארבעת הלינקים - World circuit, City course, Original course או Driving park
  • בוחר את המסלול הנבחר, למטרות דריפטינג אני בד"כ לוקח אחד מהמסלולים הבאים - El capitan, Trial mountain, Seattle, Motorland, 'Ring או Deep forest.
  • בוחר בין ארבעת האופציות את Photo drive.
  • אם אתה מתכנן לצלם בדריפט לך ל-Settings משם ל-Driving aids ותכבה את כולם ל-0.
  • לך תרביץ כמה הקפות.
  • בזמן צפיה ב-Replay אחרי שנהגת לחץ על כפתור ה-Select, פה בעצם הטריק כי אתה עוצר את ה-Replay במאית השניה הכי פוטוגנית וזה דורש קצת ניחוש, קצת מזל והרבה אימון.
  • איך שלחצת על Select ייפתח לך החלון אל כל המצלמות... בכל רגע נתון מכוונות 64 מצלמות על הרכב מכל זווית אפשרית כמעט וסוגים שונים של עדשות, פה אתה משתמש באופציות השונות (אני אתן לך לחקור אותן לבד) עד שהגעת לתמונה שמוצאת חן בעיניך.
  • יש לך תמונה שאתה אוהב? לחץ על X. התמונה תפתח בחלון של מסך מלא ותינתן לך האופציה לשמור אותה על כרטיס הזכרון בלחיצה על כפתור Start או לחזור אחורה אם אתה רוצה לתקן דברים כמו תאורה, פוקוס, מהירות חשיפה ועוד..
  • אחרי ששמרת את התמונות שאתה אוהב חזור לתפריט Home ולך ל-Photo Lab, כאן אתה יכול לבחור את התמונות ולהעביר אותן לשקע ה-USB שלך.

תהנה ויאללה לעבודה, בואו נראה את התמונות שלכם! :-D

 

מוטי.

פורסם

טוב זה לקח זמן אבל הנה התמונות הנבחרות שלי:



 

סוזוקי אסקודו במפגן אווירי (בכוונה לא בפוקוס)

img0006new3en.jpg

 

מכונית הפורמולה 1 שקיבלתי ממש הבוקר

 

img0001new8qc.jpg

 

img0002new6xn.jpg

 

התמונה האהובה עליי. bmw m3 gtr ב- nurburgring.

 

img0003new2la.jpg

 

בקפייר חביב בפיג'ו 205 טורבו 16 איבו2.. לקח לי בערך יומיים עד שתפסתי אחד במצלמה

 

img0004new7zo.jpg

 

img0005new3gr.jpg

 

 

(אולי) עוד בהמשך..

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
אני לדוגמה מריץ את המשחקים מדיסק קשיח,(אפשר גם חיצוני),יש לי חיבור רשת.

ואני רואה סרטי DIVX דרך המכשיר,כמובן שישנם עוד מלא דברים שאפשר לעשות,שהרי ה PS2

מבוסס LINUX...בקיצור..לא רק למשחקים.

 

עוד סיבה לא לקנות XBOX.

עד כמה שאני יודע הם מריצים מער' שלהם, ניתן להתקין לינוקס על ה PS די בקלות בגלל שיתוף פעולה של SONY עם קהילת הלינוקס...

למה לא לקנות XBOX? הרי זה מחשב חזק ובזול... במיוחד אם אתה מתכוון להתקין עליו לינוקס :twisted:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...