Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גולש לי בוואלה, ורואה כתובית :" שטיחי אלומניום לרכב! כמו בסרטים!!! "

טוב אני נכנס ומה אני רואה את התמונות של השטיחים שלי!!!!!!!!!

WTF??????

מה זה צריך להיות?!?!?

מי זה? זה מהפורום הזה? :evil:

 

http://buy.walla.co.il/ts.cgi?path=553&id=146690

http://buy.walla.co.il/ts.cgi?path=554&id=146691

פורסם
אני גולש לי בוואלה, ורואה כתובית :" שטיחי אלומניום לרכב! כמו בסרטים!!! "

טוב אני נכנס ומה אני רואה את התמונות של השטיחים שלי!!!!!!!!!

WTF??????

מה זה צריך להיות?!?!?

מי זה? זה מהפורום הזה? :evil:

 

http://buy.walla.co.il/ts.cgi?path=553&id=146690

http://buy.walla.co.il/ts.cgi?path=554&id=146691

 

אז מה , מה הלחץ , אפשר לחשוב פגעו בציפור הנפש שלך

להפך זה צריך להחמיא לך...

אני ממש לא מבין , תכתוב על כל הודעה שלך שהזכויות שמורות ושאסור אפילו לצוטט אותה..

פורסם

האמת היא שכן זה דיי מצחיק

וכולנו נשמח אם תערוך את ההודעה שלך ותעיף את הגועל ואת ההשמצות ממנה

אחרי הכל תמיד אפשר לברר ולהעיר בשפה יפה ומכובדת.

 

לא לעניין :!:

פורסם
האמת היא שכן זה דיי מצחיק

וכולנו נשמח אם תערוך את ההודעה שלך ותעיף את הגועל ואת ההשמצות ממנה

אחרי הכל תמיד אפשר לברר ולהעיר בשפה יפה ומכובדת.

 

לא לעניין :!:

 

לגבי השפה, צודק! היתי ממש עצבני... היתי משנה את ההודעה אבל רק עכשיו חזרתי מעבודה וכבר שינו לי אותה.

 

לDAVIX רשמתי לך ה"פ.

פורסם

מה אתה מתרגש כאילו שמו תמונה שלך ערום...

אולי הוא היה צריך לבקש רשות אבל זה לא כזה דרמה...

פורסם
מה אתה מתרגש כאילו שמו תמונה שלך ערום...

אולי הוא היה צריך לבקש רשות אבל זה לא כזה דרמה...

 

 

בסדר סגרנו את העניין!

 

פג תוקף !

×
×
  • תוכן חדש...