Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניתן להשתמש בקומפוננט מחברה X עם קרוסים מחברה Y ?


דניאל
שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קלריון הגיב על אופן ניסוח תגובתו, ובעצם הגיב על אופן ניסוח דבריו של מיכאל, ולא דבריו של שיבי.

 

"פלא" לא התאפיין פה כ"פליאה" ... אלא כתיאור השינוי עבור אוזניו של מיכאל.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הפלא פה?!

מורל לא נופלים מפוקאל!

אמנם לא הבעתי פליאה. אבל בכל מקרה:

הפלא? הפלא הוא שמורל תיכננו את הקרוס שלהם לסט רמקולים מסויים ופוקל שתיככנו את הקרוס בהתאם לסט שלהם במיוחד והסט של מורל מבצע עבודה טובה יותר, לפחות לדעתם של כמה אנשים ולא רק מיכאל.

 

ומה קשר לטיב החברה????

זה היה יכול להיות קרוס של פאקינג בוס. כל עוד החיתוך והשיפוע מתאים לסט זה ישמע כנראה טוב יותר מקרוס של מורל פוקל דיימונד או אלפיין שלא מתאימים לסט.

 

בעצם מה קיבלנו? שהשימוש בקרוס אקטיבי נותן את היתרונות האלו! בלי לעבור חברות.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השימוש בקרוס אקטיבי יחשוף בפנינו סוגייה לא קטנה של פסיכולוגיה בגרוש.

 

יש אנשים שלא מחפשים את הרצוי, אלא מסתפקים במצוי, ולכן זה נשמע להם טוב יותר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוס טוב יש יותר מ"סתם" קבלים.

 

 

צריכים להיות מעגלים מפצי התנגדות ולעיתים ישנו מנגנון שמבצע השקטה (אטניואציה) של הטוייטר כאשר הניצלות שלו גבוהה יותר מאשר המיד-בס, לא מדובר במעגל ה +-3 ודומיהם אלא על מצב בו הטוייטר בנצילות 95-98 ויש צורך להתאים את התפוקה למיד. לפעמים הטוויטר בעל התנגדות שונה מאשר 4 אום והקרוס לא יתאים לטוויטר אחר.

 

לכל המעגלים בתוך הקרוס יש יכולת מסויימת לעמוד בהספקים, יתכן ותנסה להשתמש בהגברה לפי הדרייברים ותשרוף את הקבלים בקרוס.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי אתה רוצה לעשות עוד מבחן עיוור?

צד אחד אני יחבר לך קרוס של מוראל צד אחד של פוקאל ונראה אם תזהה איזה מהם הוא איזה...

למרות שהפוקאל כבר לא אצלי אני יעשה מאמצים להשיג אותם בשביל המבחן...

זה לא פסיכולוגיה בגרוש שי השינוי הגיע שלומי אמר את זה איציק הרגיש את זה ניאו (אבי) הרגיש את זה אסף ועוד כמה וכמה אנשים קבועים במפגשים שלנו ששמעו את המערכת שלי משינוי לשינוי..

זה עשה באמת פלאים למערכת מקומפוננט מאוד חלש ועמום הסאונד קיבל יותר חיים...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוסים אכן כן עושים שינויים שמיעים. (בהנחה שנקודות התחימה והשיפועים באמת שונים).

 

אם זה נשמע טוב יותר או נשמע טוב פחות רק מבחן עיוור יכול להעיד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי זוג קומפוננטים ללא ההקרוסים (נשארו באוטו הקודם :? ) ניתן לחבר אליהם קרוסים של חברה אחרת.

החברות הן : קומפוננט של MB QUART וקרוסים של INOX PRO.

תודה,

דניאל.

לא מומלץ. למה שלא תפנה ליבואן המקומי או לחברה בגרמניה?

תבדוק אצל מתקינים שמחזיקים MBQ, לפעמים נשארים קרוסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומלץ ?

איך מהתרד הזה הגעת למסקנה החורצת שהדבר איננו מומלץ ?

 

אשמח לקבל הסבר מפורט בנושא.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומלץ. למה שלא תפנה ליבואן המקומי או לחברה בגרמניה?

תבדוק אצל מתקינים שמחזיקים MBQ, לפעמים נשארים קרוסים.

אני גם לא מבין איך הגעת לעובדה שזה לא מומלץ?

מאיזה בחינה?

הרי העלו פה טענות מס' אנשים כולל כאלו שעשו משהו דומה והם מרוצים,אז למה לא?

הרי זה לא יכול לפגוע ברמקולים,אלא אם כן יש התנגדויות לא תואמות,אבל כל עוד החיתוך מחינת תדרים הוא טוב,והאוזן שלנו אוהבת את הצליל,אז זה לא כל כך משנה,נכון?

 

אך במידה והחיתוך לא יהיה מאוזן בהתאם לאלמנטים פשוט ישמעו מחורבן,אז לכן יש ,לחבר-לשמוע ואם אוהבים אז למה לא? .

 

לנסות לא עולה כסף,ויש גם אפשרות שאולי הוא ישמע יותר טוב-מבחינת אוזנו של המאזין.

אומנם יש בעייתיות של התאמה כי זה קרוס פאסיבי ואין עליו שליטה כמו אקטיבי,אבל זה לא ממש משנה-כל עוד זה נשמע טוב.

אני שמעתי את הFNQ של רוקפורד ,מותקנים עם קרוס של סרווין וגה,שהוחלפו בו 2 נגדים שלא קשורים לחברות הנ"ל ושומעים פשוט מעולה,והשוותי את זה לסטים מקורים של FNQ עם קרוס מקורי,ושומעים יותר טוב .נקודה-אבל זה לטעמי(אגב,הרכב המדובר הוא של רונן מאוטופרט).

 

לכן,מומלץ לנסות!

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...