Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוק הסעת 2 אנשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איקס פלאן אתה אוהב לחוש צודק

 

א. נהג צעיר זה עד 24

ב. החוק מתייחס לנהג חדש שהוא גם מתחת לגיל 21 משמע עשית רישיו בגיל 21 אתה רשאי להסיע ככל שתחפוץ

עשית רישיון בגיל 17 אז בגיל 19 תוכל למלא את האוטו

 

ואני מצטט ממשרד הרישוי

"נהג חדש - הסעת נוסעים נוהג חדש שטרם מלאו לו 21 שנים וחלפה לגביו התקופה שבה חלה עליו חובת הליווי, לא יסיע ברכב מנועי יותר משני נוסעים עד שימלאו לו 21 שנים, אלא אם כן יושב לידו מי שכשיר להיות מלווה."

 

הבנת הנקרא

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

יונתן, אתה בטוח?

עד עכשיו לא התעמקתי בזה כלכך והייתי בטוח שזה עד גיל 21 ולא משנה מה!

עכשיו כשאתה מציג את זה ככה... ואללה איזה כיף!

אם זה נכון כמובן..

(ונראה לי שאתה צודק!!)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טוב אז בתור אחד שיודע!

 

החוק קיים! על כל מי שעבר טסט החל מ1 בנובמבר 2004 (בדוק כי אני עברתי בדצמבר וזה תקף עלי!)

אסור בשום מצב להסיע יותר מ 2 אנשים אלא עם יש באוטו מלווה מעל גיל 24...עד גיל 21 אסור להסיע יותר מ 2 אך בנובמבר 2006 החוק מתבטל אלא עם יחוקקו אותו מחדש (כשהו עבר שלוש קריאות אז זה היה למבחן של שנתיים)

 

עכשיו בקשר ליישום החוק- יש שוטרים שלא שמים על זה...אך יש גם כאלה שמחמירים...אני מכיר מישהו שקיבל שלילה ל 3 שנים.

דין נסיעה עם מעל 2 אנשים זה כדין נסיעה בתקופת המלווה ללא מלווה או לחילופין לינסוע על אוטו ללא רישיון... הכוונה שאתה נוהג בלי רישיון תקף

ומה שיותר בעיה זה הביטוח....כשאתה נוסע עם יותר מ 2 אנשים הביטוח לא תקף מאותה סיבה שהרישיון לא תקף!

 

יונתן אתה טועה ומטעה! זה עד גיל 21 גם עם אתה לא נהג חדש! אני הוצאתי רישיון בגיל 17 וחודש = בגיל 19 וחודש אני לא יהיה נהג חדש...ועדיין יהיה מותר לי להסיע 2 אנשים בלבד...אלא עם החוק התבטל..

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

כמו "אלרו-שחורה" - אני מכיר בןאדם שקיבל שלילה ל3.5 שנים - דהיינו, עד גיל 21.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
טוב אז בתור אחד שיודע!

 

החוק קיים! על כל מי שעבר טסט החל מ1 בנובמבר 2004 (בדוק כי אני עברתי בדצמבר וזה תקף עלי!)

אסור בשום מצב להסיע יותר מ 2 אנשים אלא עם יש באוטו מלווה מעל גיל 24...עד גיל 21 אסור להסיע יותר מ 2 אך בנובמבר 2006 החוק מתבטל אלא עם יחוקקו אותו מחדש (כשהו עבר שלוש קריאות אז זה היה למבחן של שנתיים)

 

עכשיו בקשר ליישום החוק- יש שוטרים שלא שמים על זה...אך יש גם כאלה שמחמירים...אני מכיר מישהו שקיבל שלילה ל 3 שנים.

דין נסיעה עם מעל 2 אנשים זה כדין נסיעה בתקופת המלווה ללא מלווה או לחילופין לינסוע על אוטו ללא רישיון... הכוונה שאתה נוהג בלי רישיון תקף

ומה שיותר בעיה זה הביטוח....כשאתה נוסע עם יותר מ 2 אנשים הביטוח לא תקף מאותה סיבה שהרישיון לא תקף!

 

יונתן אתה טועה ומטעה! זה עד גיל 21 גם עם אתה לא נהג חדש! אני הוצאתי רישיון בגיל 17 וחודש = בגיל 19 וחודש אני לא יהיה נהג חדש...ועדיין יהיה מותר לי להסיע 2 אנשים בלבד...אלא עם החוק התבטל..

לפי דעתי דווקא יונתן צודק.

 

אבל חכו לנובמבר 2006 אז בטח יבהירו את זה.

פורסם
איקס פלאן אתה אוהב לחוש צודק

 

א. נהג צעיר זה עד 24

ב. החוק מתייחס לנהג חדש שהוא גם מתחת לגיל 21 משמע עשית רישיו בגיל 21 אתה רשאי להסיע ככל שתחפוץ

עשית רישיון בגיל 17 אז בגיל 19 תוכל למלא את האוטו

 

ואני מצטט ממשרד הרישוי

"נהג חדש - הסעת נוסעים נוהג חדש שטרם מלאו לו 21 שנים וחלפה לגביו התקופה שבה חלה עליו חובת הליווי, לא יסיע ברכב מנועי יותר משני נוסעים עד שימלאו לו 21 שנים, אלא אם כן יושב לידו מי שכשיר להיות מלווה."

 

הבנת הנקרא

 

ואתה אפילו לחוש לא מסוגל...

מה גם שאין לך מושג על מה אתה מדבר... מי שבן 19 לא יכול להסיע יותר מ2 אנשים. רק מגיל 21. לא משנה מתי הוציא ת'רישיון.

ובקשר לציטוט שלך ממשרד הרישוי, זה נכון, וזה ממש לא מה שאתה אומר. אז אולי זה אתה שצריך להבין יותר את הנקרא.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אולי אתה לא מבין את הנקרא



 

רשום שם "נהג חדש" שטרם מלאו לו 21"

כלומר, אם הוצאת רישיון בגיל 17, בגיל 19 אתה כבר לא נהג חדש, אז מותר לך!

 

בטוח?? אתה ערב לכך ? :-D
:smilecolr
פורסם

כל מי שמתלהם ומדבר באויר יכול להיכנס בעצמו למשרד התחבורה

 

ההגבלה הזו חלה רק על נהג חדש שהוא מתחת ל21

 

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CT/.p/5_0_9F/.d/0?PC_7_0_CT_subject=index.jsp?subject=HE_RISHUI_211#7_0_CT

 

יותר מזה אני לא יכול לעשות מי שלא מבין שיפנה לעו"ד או למורה ללשון שתסביר לו הבנת הנקרא!

 

מי ששאל למה עשו כזה חוק דפוק אז אענה לו, גם אני לא כזה זקן אבל זה ידוע שהצעירים לא שולטים ברכב עושים עיקולים במהירויות שנהג ותיק לא היה עושה עם אוטו מצוקמק מתרסקים על עמוד/קיר/עץ או מה שתחפצו ואז הלכו לעולמם 5 צעירים, אם אפשר שילכו 3 אז למה לא

אל תגידו שאתם לא זוכרים את התקופה של שבת בבוקר יום יפה פותחים טלויזה 4 מכוניות התרסקו בשישי אז עשו משהו לזה. לדעתי גם 3 זה יותר מידי שימותו ולכן זה חוק דפוק מהיסוד.

לדעתי יש לשים יותר ניידות ולהחמיר עם הנהגים המשתוללים, אי אפשר להכלל על כל הצעירים למרות שרובם אם כי לא כולם משתוללים- גם אני משתולל קצת פה ושם אבל השאלה איפה למה וכמה, כאן נכנס שיקול הדעת שאין לצעירים או לפחות לרובם!

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

בטוח?? אתה ערב לכך ? :-D
אין בעיה, ולא רק אהיה ערב לכך אלא גם מוטוקאר:

כאמור, מדובר בתקופה שאחרי שלושת החודשים הראשונים בהם מחויב נהג חדש במלווה צמוד, ועד לסיום תקופה של שנתיים מיום קבלת הרישיון (בהם הוא רשאי להסיע שנים מרעיו ללא השגחת מלווה).
נלקח מכאן

×
×
  • תוכן חדש...