Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

קרוב משפחה שלי רכש סובארו 2000 cc gx (זה הדגם עם הנעה ל4 גלגלים)....

בכל מקרה מדובר ברכב חדש והוא עשה עליו עד עכשיו 25k .

בדקנו שמן ביום שישי ולמרבה הזוועה המדיד יבש! היה צרך להוסיף 1 ליטר שמן כדי להגיע למקס.

האם יתכן שמנוע חדש לחלוטין שורף רבע מכמות השמן שבו??????????

לדעתי לא

מה עושים? כלומר ביום א הוא הולך לחברה אבל מה הבעיה לדעתכם?

מה הפיתרון? ואת מי תובעים?:-)

תודה על תשובות מלומדות:)

פורסם

בוקר טוב.

 

שמע, שהאוטו אוכל שמן זה יכול לנבוע מהמון בעיות גדולות וקטנות.

לפי דעתי רוב הסיכויים שזה לא בעיה במנוע או משהו כזה , אלה פגיעה באגן השמן ( אם האוטו חדש אז יש מצב שהאגן חטף מכה מכל הירידות והעליות שהעמיסו אותו על משאיות ) או איזה נזילה...

 

לפי דעתי מאחר ויש לך אחריות גש כמה שיותר מהר למוסך המורשה על מנת שיאתרו ויתקנו את הבעיה.

 

יוגב 205

פורסם

בגלל שזה אוטו חדש יכול להיות שזה איבוד שמן נורמלי להתחלה שלו, בעבר נאמר פה שרכבים מבין VW מאבדים כמה ליטרים של שמן בחודשים הראשונים, יכול להיות שאצלך זה מקרה דומה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אולי מלחתחילה לא היה שמן עד הסוף?

 

זאת הפעם הראשונה שבדקתם שמן??

מלא שמן ובדוק בעוד מספר ימים

באם חסר ישנה תקלה שצריך ליבדוק

 

הרם את הרכב והצץ מלמטה לגילוי נזילות

חפש במקומות הבאים:

אגן שמן מנוע-נזילה מפתח הריקון, מכות או סדקים באגן, מסביב לסתם האגן.

בין המנוע לגיר

באיזור של הפולי -היכן שהרצועה נימצאת

שים יד ביציאה מהאגזוז ושמישהוא ילחץ על דוושת הדלק

בדיקת יציאת שמן מהאגזוז.

 

פתח את פתח מילוי שמן מנוע ובדוק באם המנוע אולי מנפח..???

 

ירון מאיר

פורסם

כל הבדיקות הרגילות לגילוי דליפות נזילות מכות וכיוב נעשו היום בבקר הכל יבש ונקי

 

אני לא מכיר מנועים ששורפים שמן בכמות כזו

יש לי אסטרה שעברה 70k ולא שורפת שמן כלל למעשה אף אחד מהרכבים שהיו לי לא שרפו שמן

לדעתי ולצערי יש פגם במנוע. מחר הוא יגיע למוסך החברה.... נראה מה יש ליפנאוטו להגיד....

פורסם
אולי מלחתחילה לא היה שמן עד הסוף?

 

זאת הפעם הראשונה שבדקתם שמן??

מלא שמן ובדוק בעוד מספר ימים

באם חסר ישנה תקלה שצריך ליבדוק

 

הרם את הרכב והצץ מלמטה לגילוי נזילות

חפש במקומות הבאים:

אגן שמן מנוע-נזילה מפתח הריקון, מכות או סדקים באגן, מסביב לסתם האגן.

בין המנוע לגיר

באיזור של הפולי -היכן שהרצועה נימצאת

שים יד ביציאה מהאגזוז ושמישהוא ילחץ על דוושת הדלק

בדיקת יציאת שמן מהאגזוז.

 

פתח את פתח מילוי שמן מנוע ובדוק באם המנוע אולי מנפח..???

 

ירון מאיר

מה ז"א?
פורסם
שלום חברים

קרוב משפחה שלי רכש סובארו 2000 cc gx (זה הדגם עם הנעה ל4 גלגלים)....

בכל מקרה מדובר ברכב חדש והוא עשה עליו עד עכשיו 25k .

בדקנו שמן ביום שישי ולמרבה הזוועה המדיד יבש! היה צרך להוסיף 1 ליטר שמן כדי להגיע למקס.

האם יתכן שמנוע חדש לחלוטין שורף רבע מכמות השמן שבו??????????

לדעתי לא

מה עושים? כלומר ביום א הוא הולך לחברה אבל מה הבעיה לדעתכם?

מה הפיתרון? ואת מי תובעים?:-)

תודה על תשובות מלומדות:)

תמלא שמן עד הקו של ה "F" ותבצע שוב בדיקה ותראה כמה שמן המנוע צורך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מנפח -כלומר יש לחץ באגן השמן

 

ניתן לראות אם יוצאים אדי שמן מפתח המילוי

מרגישים לחץ החוצה

כלומר- מנוע גמור

 

ירון מאיר

לחץ באגן השמן יש בכל מכונית...

 

המנוע שלך לא גמור אתה סתם פרנואיד בגלל שהוא אוכל קצת שמן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם הוא עשה 25K ושרף רק ליטר זה בסדר גמור,גם אם הוא עשה 10K.

 

תבדוק אצל אחרים עם אותו רכב.

יש יצרנים שרושמים במפורש כמה שמן הרכב צורך למספר קילומטרים .תבדוק בספר רכב ,אצלי זה מופיע שם.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
אם הוא עשה 25K ושרף רק ליטר זה בסדר גמור,גם אם הוא עשה 10K.

 

תבדוק אצל אחרים עם אותו רכב.

יש יצרנים שרושמים במפורש כמה שמן הרכב צורך למספר קילומטרים .תבדוק בספר רכב ,אצלי זה מופיע שם.

אי אפשר לדעת.

 

פותח השירשור לא טען לציין מתי לאחרונה בדק שמן מנוע, מתי לאחרונה בוצע טיפול לרכב (חודשים/קילומטרים), באיזה שמן הוא משתמש, איך ומתי הוא בד"כ בודק שמן (בבוקר לפני נסיעה או בתחנת דלק) וכד'.

כישראלי טיפוסי הוא שואל קודם כל את מי לתבוע :p (אם הוא היה קורא בספר ברכב הוא היה יודע שרכב חדש צורך שמן בכמות מסויימת וזה טבעי, עד שטבעות הבוכנה "מתיישבות" ואוטמות כראוי).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לחץ באגן השמן יש בכל מכונית...

 

המנוע שלך לא גמור אתה סתם פרנואיד בגלל שהוא אוכל קצת שמן.

 

איציק

לחץ באגן שמן יש בכל מכונית

אבל ניפוח -לחץ חזק מעל הממוצע אין בכל מכונית

(רק לאלו שהלך מנוע)

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...