Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין מספר מכוניות 35K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכל מה שרשמת, המגאן היחידה שתתן לך משהו מעניין ...

הדגם" המוצלח "אם אם אפשר לקרוא לו כך, של המאגן הוא בעל מנוע ה2 ליטר.

אם מגאן אז כזאת.

אבל לא הייתי ממליץ על רנו בכלל,אם כי ישלו התנהגות כביש נהדרת, מה גם שהיא בעלת נפח מנוע גדול.

 

ובקשר לחתימה שלך-אני כן עושה אתזה:)

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם
הדגם" המוצלח "אם אם אפשר לקרוא לו כך, של המאגן הוא בעל מנוע ה2 ליטר.

אם מגאן אז כזאת.

אבל לא הייתי ממליץ על רנו בכלל,אם כי ישלו התנהגות כביש נהדרת, מה גם שהיא בעלת נפח מנוע גדול.

 

ובקשר לחתימה שלך-אני כן עושה אתזה:)

גם פרארי זה דגם מוצלח יותר מרנו 1.6 , אבל זה , כמו ה 2.0 , לא בתקציב שלו !

 

ואתה חרא בנאדם שתדע... פלצן.. ;)

פורסם

הפולו לדעתי היא הבחירה הנכונה פה

 

לפני כשנה וחצי, כמעט וקניתי אחת שמצאתי לאחר חיפושים מאוד ממושכים שנת 97

אבל בסוף החלטתי לוותר ולחסוך.... עד היום :roll: ....

ההונדה לדעתי היא לא תהיה בחירה טובה

ייקח שנים למצוא ידנית - האצבק או קופה

ואחרי שתמצא אחת ויבקשו עליה לפחות 6 מעל המחירון, (מנסיון, חיפשתי גם אחת כזאת)

[כאילו היא שווה את זה...:mm_tongue ] תתפלל שהיא נמצאת במצב יותר טוב מההגדרה של מצב נסיעה

בקיצור ההונדה גם יקרה להחזיק (ביטוח) והפולו גם קשה למציאה, אך לדעתי יותר משתלמת

תחפש את שניהם ותשדל לעשות נסיעה על שני המכוניות לפני שאתה מחליט

 

בהצלחה!

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אני גם חושב שמתאים לו 16V . הצריכת דלק לא בשמיים. והאמינות טובה. (אבל כשהיא נכנסת אייי אייי איי)

גם יש לה אופי ספורטיבי. היא נפוצה והיא לא תמיד קרועה.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם
הונדה סיויק האצ' או קופה(אם תמצא...)

הפולו 16V בחירה טובה דווקא ,שוב-רק בגלל שהיא הרבה הרבה הרבה יותר נפוצה ממהונדה.

קח בחשבון שכל החלקים של הפולו מאוד מאוד יקרים,וביחס לצריכת דלק-בנסיעה רגועה הוא חסכוני לחלוטין(מנסיון של חברים) ובנסיעה פרועה שותה יחסית הרבה למנוע הקטן שלו..

 

תעשה את החישובים שלך:הונדה-בין השנים 93-95 יכול להכנס לך לכיס.

פולו16V-שנתונים 97-8 (אם תצמא) יכולים להכנס לך לכיס.

שוב אלו שיקולים שלך-האם לקנות רכב יותר חדש באותו מחיר.

יום טוב.

היית פעם בעלים של כזאת מר לוי?

 

כי לצורך העניין, החלקים שלה יותר זולים מאשר של פיג'ו 306 או 205 לדוגמא שאלו המכוניות שהיה לי נסיון איתן לפני כן, ואני קונה את כל החלקים בדלפק החלפים בצ'מפיון (למעט שמן מנוע).

 

החלקים לא יקרים, העבודה גם לא יקרה, אבל החיבור בין שני הדברים כאשר הוא מתבצע במוסכי צ'מפיון , הוא ככל הנראה הבעיה, אבל עדיין, לא יותר יקר ממוסך לובינסקי או טויוטה לדוגמא.

 

דרך אגב, אני נוסע עם רגל כבדה מאוד על הדוושה, ועם פילטר פתוח פלוס עוד כמה שינויים, ועדיין עושה 1:11 משולב.

מנסיון, בתקופות הרגועות שלי, אפשר להגיע גם ל 1:13-1:14 שזה אמנם לא מה שמקבלים במנוע TU, אבל מכובד בהחלט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עדיין הפ'גו תהיה זולה יותר מהפולו. לדוגמא עלות של מנוע לחלון לפולו היא אסטרונומית לחלוטין במוסכי היבואן. כמובן שמי שלא חמור לא יתקן שם, אבל זה דוגמא לא רעה למחירים. מצד שני יש לא מעט דברים אחרים במחירים שפויים לגמרי, לא כל דבר יקר פחד.

 

(מניסיון של 7 שנים עם פאסאט, ושנתיים עם גולף).

 

גיא

פורסם

הפולו 16V באמת חסכונית בדלק, תלוי איך נוהגים.

יש מלא חלפים לא מקוריים שעולים הרבה פחות.

אמינות טובה מאוד יחסית לרכבים האחרים שהועלו בת'רד.

מעבר לזה שהפולו יפה מאוד (לדעתי כמובן), ומהנה לנהיגה.

ויש סיכוי למצוא אחת שלא עברה התעללות קשה (כמו האצ'בק למשל)

אני ממליץ.

עכשיו כל מה שנשאר זה למצוא אחת.

 

אגב, רק שנת 97 נכנס בתקציב.

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם
היית פעם בעלים של כזאת מר לוי?

 

את האמת לא, לא הייתי בעלים של מכונית כזו.

אבל מה שכן 2 חברים טובים שלי הם בעלים שלמכוניות כאלו ומנסיון אני יכול לומר לך שהחלקים מאוד יקרים!

לדוגמא:חבר שלי רצה לקנות אטם ראש-מכסה שסת'.

בחברה אמרו לו שהוא לא י יכול לקנות רק אטם אלא הוא צריך לקנות את כל הראש!:?

עוד גוגמא היא שהרבה חלקים אין למצוא תחליפיים אלא קר מקוריים..

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

קודם כל ----רובר לא,החברה פשטה רגל ונקנתה ע"י חברה יפנית כלשהיא, והיות והאמינות של חלק מהרכבים היתה מוטלת בספק תהיה לך גם בעיה עם חלפים די יקרים.

מניסיון של מישהו שחיפש רכב לאחרונה, אני יכול להגיד לך שבראבו אין למצוא (במיוחד אם אתה מחפש רכב שיהיה שמור ואמין ) וגם המוצאות למכירה מצבן רעה, (יד רביעית 170K למשל). גם הפולו די נדירה אבל שווה כל שקל,אתה יכול למצוא 1600 שנת 96 ב27000 והאוטו יהיה מהנה לנסיעה.

מכל האפשרויות קח קולט, רכב זריז, מהנה לנהיגה ואמין לחלוטין.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

היי!

 

הייתי מוריד את הפיאט ואת הרובר מכיוון שאלו לא מכוניות אמינות, ואני לא מאמין שאתה מעוניין לנסוע פעמים רבות למוסך...

 

בין המגאן קופה למצובישי קולט הבחירה יותר קשה, אבל הייתי הולך על המגאן, כיוון שהקולט יותר יקרה מהמגאן וזה אומר שכדי לקחת קולט אתה צריך לרדת בשנתון...

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
היית פעם בעלים של כזאת מר לוי?

 

את האמת לא, לא הייתי בעלים של מכונית כזו.

אבל מה שכן 2 חברים טובים שלי הם בעלים שלמכוניות כאלו ומנסיון אני יכול לומר לך שהחלקים מאוד יקרים!

לדוגמא:חבר שלי רצה לקנות אטם ראש-מכסה שסת'.

בחברה אמרו לו שהוא לא י יכול לקנות רק אטם אלא הוא צריך לקנות את כל הראש!:?

עוד גוגמא היא שהרבה חלקים אין למצוא תחליפיים אלא קר מקוריים..

אתה צודק. מדובר בחלק ספציפי שעלותו מטורפת.

אם יש לך נזילת שמן ממכסה שסתומים אי אפשר לקנות רק אטם, אלא צריך לקנות את כל החתיכה.

העלות? משהו כמו 2300 ש"ח. (כך סיפר לי חבר פורום שנאלץ להחליף)

 

בקשר לחלקים, כמעט על כל חלק, אתה יכול לקנות בצ'מפיון עצמם תחליפי. הם מחזיקים גם תחליפי וגם מקורי משום מה.

 

לדוגמא : קניתי פילטר אוויר השבוע: מחיר מקורי : 150 ש"ח , מחיר תחליפי 42 ש"ח...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...