Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהטסו אפלאוז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים!

יש לי תקציב של 12 אלף שקל לא כולל 4 אלף שאני שם בצד על ביטוחים + טסט

אני צריך מכונית משפחתית אמינה וזולה

 

חבר שלי ראה ליד ביתו דיהטסו אפלאוז אחרי מדינה שנת 93 גיר רגיל עם 250 אלף ק"מ ב 6 אלף שקל...

 

גיסי אשר עובד במוסך אמר לי שיש לעשות בדיקה לאוטו שתכלול גם קומפרסיה למנוע ובדיקה כללית לשאר המכולולים במידה ולאוטו אין יותר מידי בעיות ( אחרי הכל הוא עדין אחרי מדינה + 250 אלף ק"מ) או לחילופין בעיות שעלות תיקונם היא פחות מ 5 /6 אלף שקל יש לעשות ישור קו והאוטו אמור להיות יחסית אמין וזול.... כמובן בהנחה שלא צריך להחליף מנוע אך גיסי ייעץ לי שאם צריך ורוב המכלולים של הרכב תקינים עדין שווה לקחת את האוטו כי בטיפול נכון הוא יחזיק לי שנתיים ומשהו בערך וזה מה שאני מחפש למשפחתי....

אבקש התייחסות לשאר גם למאזדה 323 על אותו בסיס של ישור קן...

 

 

 

אבקש תגובות..

בבקשה זה מאוד חשוב...

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

רציתי לדעת האם נכנס להרפתקאה?

 

או שעדיף לוותר....

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אתה תפוס רק על אפלאוז או שמא רכב אחר?

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

קודם כל תודה על התשובות!

 

א.לא תפוס על האפלאוז ,פשוט ככה אני קונה רכב משפחתי טוב במחיר נמוך,

ב. אני שואל לגביי השיפוץ, היישור קו...

האם זה משתלם??

האם במבחן הזמן האוטו ישרוד...

אני יודע שאתם לא רואים את העתיד אבל לפי הניסיון שלכם מה אתם אומרים?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

מאחר והתקציב דל ואין מקום למשחקים מיותרים (תיקונים), חפש סובארו DL במצב טוב. האפלאוז ממש לא בשבילך אם זה מה שאתה מחפש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה לגביי

לנסר 92-93 גיר רגיל?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הקפצה מקפיץ הקפצתי!!!

 

 

בבקשה לענות...

 

לנסר גיר רגיל 92-93

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

לאקסית שלי יש אחת (שנת 91 יד 1 160 אלף קילומטר ולא לא למכירה) הרכב הוא רכב מצוין לא רואה מוסך ואמין בטרוף..יופי ? ביצועים? חפש רכב אחר... לפי דרישותיך הוא מתאים לך בדיוק..

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

לא יודע אם זה כ"כ קשור, אבל התחלתי לעבוד בעבודה חדשה, ואני יכול להגיד לך שהתא מטען של האפלאוז הוא ענקי ביותר. (סתם אופטופיק).

 

כמו כל רכב, אם היא טופלה כראוי, היא תשרת אותך נאמנה. בפחות מ12 אלף אתה תוכל למצוא גם סובארו לאונה GL אוטומטית במצב לא פחות ממצוין. יש גם את הסובארו לגאסי, אני לא מכיר את הלגאסי מבחינת אחזקה, אבל סובארו לגאסי שנת 90 (אם נכנסת בתקציב) במצב טוב היא איכותית ביותר ומרווח פנים מתקדם ונוח מאוד.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...