Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם.

 

אני רוצה לקנות מצלמה עם זום גדול בזמן הקרוב.

 

ראיתי את הביקורות על המצלמה החדשה של קנון S2 עם זום כפול 12 ו5 מגה פיקסל ועוד.....

 

כיוון שהיא לא מצלמה זולה סביב ה3500 רציתי לדעת לפני שאני קונה אם כדאי לקחת בחשבון מצלמות בקטגוריה שלה שיתנו תוצאות טובות יותר.

 

קישור למצלמה http://www.dpreview.com/reviews/canons2is/

 

אשמח לשמוע מה אתם חושבים:-)

פורסם

עצה אישית:

אם אתה כבר מפליג וקונה מצלמה דיגיטלית רצינית, קנה DSLR עם עדשה מתפרקת, כך שאם תרצה להתמכר לזכוכיות תהיה לך האפשרות...

 

בברכה

אלעד

פורסם

וכמה עולה מצלמה הכי זולה בDSLR? אה נכון מתחיל סביב 5 אלף ש"ח

 

הקנון S2 נמכרת בכ 3 אלף, ובDSLR אם אני לא טועה זה מגיע גוף ללא עדשות וכרטיסים ותוספות שעולות לא מעט.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מומלצת בחום!

 

נרכשה על ידי מכר בסינגפור (מחיר - בגפה 450$, כולל הכל 670$).

 

המצלמה הזו מדהימה ומצדיקה ללא ספק את המחיר שלה.

הזום שלה בהחלט מרהיב והפחד שהיה לי בעבר מצילום עם זום במצלמה דיגיטלית נעלם לחלוטין - צילום אובייקטים ממרחק של כ-15 מטרים נראה ברור וחד ממש כפי שהיה מצולם ללא זום כלל.

 

אם כי לא יצא לי לנצל עדיין אלפית מיכולתה של המצלמה, וככל הנראה יקח לי זמן רב מאוד ללמוד את כל מצביה השונים (וההפעלה הידנית של כל אופציות הצילום), אך נכון לעכשיו צילום במצב AUTO פשוט מושלם.

אני מניח שבעתיד, לכשאדע לנצל את המצב הידני של המצלמה, איכות התמונות אף תעלה.

 

בכל אופן, המצלמה מומלצת, כדאית ומדהימה.

 

אגב, אביע דעתי בנוגע לכל החסרונות שצויינו לגביה:

לגבי המשקל הגבוה יחסית - לא מורגש כלל - המצלמה לא מרגישה כבדה, לפחות לא בפרופורציה לגודל.

צריכת הסוללות - אינה גבוהה כפי שהביעו קוניה - וסבירה לחלוטין.

אמנם מדובר בהתרשמות קצרה ביותר ולא מקיפה בעליל - אולם אני סבור שזה מספיק.

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

אבא שלי קנה.

 

מרוצה ממנה מאוד.

 

חבל לברבר הרבה, ביקורת יותר טובה מזה לא תקבל:

 

 

http://www.dpreview.com/reviews/canons2is/

 

 

בהצלחה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
וכמה עולה מצלמה הכי זולה בDSLR? אה נכון מתחיל סביב 5 אלף ש"ח

 

הקנון S2 נמכרת בכ 3 אלף, ובDSLR אם אני לא טועה זה מגיע גוף ללא עדשות וכרטיסים ותוספות שעולות לא מעט.

יש היום ניקון D50 ,D70 וכו'.

מצלמה + עדשה נמכרים היום בכ-1000 דולר. לא עדשה משהו ,אבל אתה לא מוגבל.אפשר להוסיף אח"כ.

 

אני הייתי שוקל את ה-S1. מחירה היום אמור להיות מצחיק יחסית. 3.2 מגה אמור להספיק כמעט לכל אחד.

 

DSLR זה ליגה אחרת. אם אתם בעניין POINT AND SHOOT , אין שום טעם להיכנס לזה. אם אתם מחפשים ערך מוסף - לא תחשבו בכלל על P&S , טובה ככל שתהיה.

×
×
  • תוכן חדש...