Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני לא מאמין! יצאתי עם 3300 ש"ח מהמוסך!!! זה נורמלי?


Asher_B
שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ללא ספק נשמע כמו מוסך מסודר שעובד לפי הספר...

נשמע יותר כמו מכולת שכונתית שעובד בשיטת "תרשום לי"

 

נ.ב. דפקו אותך ב50 שקל מזומן, שילמת אותם עם תוספת מע"מ :wink:

חחח הצחקת אותי עם הנ.ב.

מה לעשות לא היה עלי שקל :|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז באת לבכות שעלה לך הרבה כסף במוסך.

באמת כולנו משתתפים בצערך.

 

תן גז.

 

דניאל.

הייתי בא לבכות על המחיר לא הייתי מוסיף את הפירוט של הסכום

בכוונה כתבתי פה כמה הוא לקח על כל דבר כדי לדעת איך המחיר

אולי הוא טוחן אותי וכדאי לעבור כמה שיותר מהר מוסך? אז צריך להשוות עם מישהו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם סיכמת איתו הכל, והוא עבד לשביעות רצונך, על מה בדיוק אתה מתלונן ?

החלפת הרבה חלקים, כמה חשבת שיצא ? 200 שקל ?

שמע, אני בן 17 וחצי

לא יודע מה איתך אבל בשבילי 3300 זה ממש הרבה כסף כשזה מהכיס שלי

מתברר שתיקונים עולים הרבה :|

 

חדש בעסק חשבתי שיצא יותר זול...

בכ"א באתי לפה רק כדי לדעת איך המחירים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

290 - 2 רצועות אלטרנטור + הגה כח

הטיימינג כבר בחוץ, מה הבעייה ללכת ולקנות 2 רצועות חדשות = לא יותר מ 50 שקל,עבודה זה אותו דבר...

 

מגבים , 100 שקל, ....לקח ממך כפול.

 

250 - סט דיסקיות קדמי

 

אפשר להשיג ב 150 שקל, 200 כולל עבודה.

 

280 - 2 צינורות בלמים או משהו כזה.....לקח ממך בדיוק כפול או משהו כזה....

220 - 2 גומיות ציריות , כנ"ל.

400 - טיפול ...יקר

 

שמע, אם היה לך כוח לחפש חלקים לבד והיית מביא לו את כל החלקים, היית חוסך לך אלפייה, בולמים היו עולים לך פחות וגם טיימינג.

סה"כ מחיר בסדר הוא לקח לך, קצת יקר, אני חושב ש 3000 ש"ח על הכול כולל עבודה זה מחיר סביר, שילמת 300 ש"ח יותר לא נורא...להבא תלמד.

סוף סוף התגובה שרציתי...

 

תודה רבה לך, הבעיה שאני לא מבין בזה בכלל

אז לא היתה לי אפשרות לקנות לבד את החלקים

לפעם הבאה אני קודם אקח ממנו את הפירוט של מה שצריך

ואני אחפש לבד, נקווה שאתה צודק ויצא לי יותר זול.

 

בקשר למגבים זה 50 ש"ח למגבים ו50 ש"ח שהוא נתן לי לנסיעות שאמרתי שאני אחזיר לו.

ה400 זה בעיקר בגלל השמן, הוא הראה לי שהשמן שחור אז הוא החליף שם 4 ליטר שמן ומים לאנשהו גם עד כמה שאני זוכר...

 

סבבה, תודה על התגובה לפעם הבאה אני באמת אבדוק עוד אופציות לפני

ואני גם אנסה לחפש לבד את החלקים, נקפיד יותר על כל דבר שהוא מחליף שם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע חבוב אני הולך להרצות לך פה:

א. אינך יכול לקנות אוטו בידיעה שיש בו ליקויים ולרצות שהוא יסע טוב בלי לטפל.

ב. אינך יכול לבוא למכונאי בגישה של תעשה מה שצריך כי אם הוא מקצועי הוא יעשה מה שצריך וזה באמת יעלה לך כי הוא לא חאפר

ג.מה אתה מתלונן קנית אוטו טוב בזול ולא שילמת הרבה.

ד. אל תבוא לבכות זה רק אתה שאשם שלא בררת כמה עולה הטיפול "תעשה מה שצריך" כי זה לא אוטו חדש וצריך לעשות דברים.

ה. אני במקומך הייתי מעריך את המכונאי כי הוא לא פסח על שום דבר ועשה לך כמו שצריך ישור קו.

ו. אם אתה לא יודע שלהחזיק אוטו עולה הרבה כסף אל תחזיק אוטו.

 

למצוא יותר זול תמיד אפשר השאלה איזה שירות אתה מקבל. אבל בכללי המחירים סבירים בהנחה שהמוסך לא חאפר.

רק תבדוק מערכת קירור ותרענן נוזלים וסע לשלום.

הקטע של ההלם זה בגלל שפעם ראשונה אני מטפל ברכב בעצמי(ז"א משלם על הטיפול)

להורים שלי בכלל לא היה אכפת איזה רכב יהיה אבל אני רציתי להחליף אז אמרתי להם שזה יהיה עלי

לפני שהכנסתי למוסך, כי הם אמרו לי שאם מחליפים אז הם לא רוצים להשקיע בכל הטיפולים של היישור קו

 

ידעתי שאני אצטרך לשלם אבל לא ידעתי שטיפול ברכב עולה כ"כ הרבה

תבין, אני לא רגיל לסכומים כאלה בתור הוצאות שוטפות

חפיף, הלם ראשוני אבל אני אסתדר יש לי את הסכום...

 

הוא באמת מקצועי, בדקו ממש את כל הרכב לידי וכל שניה קראו לי שאני אראה כל דבר

ועשינו רשימה ביחד כשאני עומד לידו ומאשר כל דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בשוק, אני המום, אני מזועזע... מאזדה מתקלקלת? איפה מצאת מוסך למאזדה? הרי אין כאלה בכלל כי מאזדה זה אוטו שלא נכנס למוסכים.. נכון? טעיתי?!

 

 

טוב, חביבי. מזועזע זה רק מי שבאמת מאמין בשטויות הנ"ל ואתה ככל הנראה האמנת. זה שקנית ממנו את האוטו בטוח האמין - עובדתית, האוטו אצלו "לא ראה מוסך", הרבה זמן.

 

לגוף השאלה - אלה הם מחירי מאזדה. הטיפול במאזדה, כמו ביפאניות אחרות, לא זול משמעותית מהאירופאיות המקבילות, לעיתים אפילו יותר, (מיצובישי במחירי מרצדס!). זה שאתה נדהם מהמחירים מצביע על רמת הבורות ששאבת משך השנים מהסביבה המוטורית שלך.

 

מעתה- טפל באוטו בשגרת הטיפולים הרגילה ולא תיפול על היקף כזה בעתיד בבת אחת.

כמו שכתבתי פה כמה פעמים, אני רק מתחיל בעסק וכנראה שלומדים מטעויות

אני גם ככה הולך לעקוב אחרי מצב הרכב ולטפל בו בקביעות בזמנים שצריך

 

ולא חשבתי שמזדה לא מתקלקלת ולא אמרתי שום דבר בנוגע לזה שזה מזדה חוץ מדגם המכונית

פשוט אני לא רגיל לסכומים כאלה, עד עכשיו לא הייתי משלם על הטיפולים לא ידעתי מה המחירים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשר, פעם הבאה תגיב לכולם בהודעה אחת, עוד מעט המנהלים יעירו לך.

 

מה שכן רוב הדברים שהוא החליף לך אתה יכול לעשות בעצמך, לא בעייה לפרק גלגל כדי להחליף בלמים, או לעשות טיפול 10 לבד.

תקרא בפורום מאמרים טכניים, ואני מאמין שבעתיד תוכל עלשות דברים אלה לבד.

 

אני הייתי במצבך לפני כמה חודשים אחרי שהייתי צריך לעשות ייישור קו של ב5,000 שקלים, כמובן שהטיפול שלי כלל קצת יותר דברים כמו החלפת כל התושבות החלפת גיר ודברים נוספים אבל ב 4 ימים שהאוטו בילה במוסך אני באתי למוסך בבוקר ועזבתי בערב כי אני עמדתי ליד המוסכניק, הסכלתי מה הוא עושה, איך מפרקים כל חלק ואיפה כל דבר נמצא.

ולאחר מכן קראתי מאמרים טכניים רבים בפורום, אני לא מוסכניק מיקצועי עכשיו אבל טיפול 10, החלפת בולמים, החלפת פילטרים וכל הדברים הדומים למדתי לעשות לבד.

 

זה לא בעייה רק לוקח הרבה זמן, התמדה והרבה אהבה לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשר, פעם הבאה תגיב לכולם בהודעה אחת, עוד מעט המנהלים יעירו לך.

 

מה שכן רוב הדברים שהוא החליף לך אתה יכול לעשות בעצמך, לא בעייה לפרק גלגל כדי להחליף בלמים, או לעשות טיפול 10 לבד.

תקרא בפורום מאמרים טכניים, ואני מאמין שבעתיד תוכל עלשות דברים אלה לבד.

 

אני הייתי במצבך לפני כמה חודשים אחרי שהייתי צריך לעשות ייישור קו של ב5,000 שקלים, כמובן שהטיפול שלי כלל קצת יותר דברים כמו החלפת כל התושבות החלפת גיר ודברים נוספים אבל ב 4 ימים שהאוטו בילה במוסך אני באתי למוסך בבוקר ועזבתי בערב כי אני עמדתי ליד המוסכניק, הסכלתי מה הוא עושה, איך מפרקים כל חלק ואיפה כל דבר נמצא.

ולאחר מכן קראתי מאמרים טכניים רבים בפורום, אני לא מוסכניק מיקצועי עכשיו אבל טיפול 10, החלפת בולמים, החלפת פילטרים וכל הדברים הדומים למדתי לעשות לבד.

 

זה לא בעייה רק לוקח הרבה זמן, התמדה והרבה אהבה לרכב.

חחח אוקי, נאמץ את זה להבא...

 

לא מסוכן להחליף בלמים בלי ידע מוקדם?

נשמע ליקצת מפחיד הקטע...

לא צריך איזה כלים מיוחדים של מוסכניקים? איך אני ארים את הרכב?

 

אני מת לדעת לעשות דברים לבד, אהבה לרכב יש, תאמין לי P:

 

יש לך רעיונות על איזה מילים לחפש כדי ללמוד קצת יותר להסתדר ולסדר לבד?

אני עובר פה כמעט כל יום על הרבה אשכולות כבר למדתי הרבה מניסיון של אחרים

אבל לא משהו שימושי כמו לדעת לעשות טיפול 10 לרכב בעצמי, בא לך לעזור קצת בנושא? :]

 

בהתחלה עמדתי לידו והסתכלתי לא היה אכפת לו להסביר קצת תוך כדי פה ושם

אבל זה לקח כל היום אז אחרי 3-4 שעות שם במוסך הלכתי כבר, הוא אמר לי שזה יקח כל היום

ואין טעם שאני אשאר שם כי תוך כדי הוא עובד על עוד רכבים ולהגיע מחר(היום) בבוקר לקחת את הרכב...

 

בקיצור, אם יש לך משהו שתוכל להסביר לי בפרטי אני אשמח

באמת, כל דבר אפילו הכי קטן שתוכל להסביר לי יעזור לי ואני אשמח ללמוד :]

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי לכך שלאחר שתסתכל איך המוסניק עושה את זה, ותעשה את זה לבד, תוכל בחנייה של הבית להחליף רפיקודת ודיסקים.

אתה לא צריך ציוד מוסכנקיים כדי להוריד גלגל, בסך הכל אתה צריך ערכת פנצ'ר שיש לך בבגאז, ובעזרתה אתה מעלה את הצד של האוטו ומוריד את הגלגל, כדי לפרק את הקאליפר כן אתה צריך לקנות כלים אשר לא נמצאים בערכת הפנצ'ר.

 

לגבי השירשורים הטכניים, קודם כל יש לך בפורום הטכני למעלה הרבה שירשורים עם תמונות, לי אישית הם עזרו מאוד, למרות שמדובר ברכבים אחרים, זה לא בעייה לימצוא את הפילטר או בורג מסויים אם הוא נמצא 10 ס"מ ימינה או שמאלה.

 

בחיפוש תוכל להריץ, החלפת רפידות בלם, החלפת פילטר דלק, החלפת צלחות בילום, החלפת פילטר אוויר, החלפת שמן ודברים כאלה.

טיפול 10 אלף הוא פשוט מאוד בהנחה שלא נשבר משהו מיוחד, ולדעתי כל אחד אחרי שלמד קצת יכל עלשות זאת בעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילה אחת, כל הכבוד לך שאתה צעיר שלא מתקמצן, זה ישתלם לך מי שמחפש לחסוך בסוף אוכל אותה. יפה שאכפת לך ממצב הרכב ואתה לא רק נוסע ונוסע וחשוב שאתה מטפל במוסך מקצועי לא חאפר כרבים לצערי.

ועדיין אני מזכיר לך כדאי לך לבדוק את מערכת הקירור ומומלץ לרענן נוזלים.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילה אחת, כל הכבוד לך שאתה צעיר שלא מתקמצן, זה ישתלם לך מי שמחפש לחסוך בסוף אוכל אותה. יפה שאכפת לך ממצב הרכב ואתה לא רק נוסע ונוסע וחשוב שאתה מטפל במוסך מקצועי לא חאפר כרבים לצערי.

ועדיין אני מזכיר לך כדאי לך לבדוק את מערכת הקירור ומומלץ לרענן נוזלים.

תודה :]

 

והחליפו גם נוזלים כחלק מהטיפול 10K...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

כמו שאמרו לך , המחירים (שכוללים עבודה -הלו !!!!) סבירים לגמרי.

המוסך לא קרע אותך ולא נעליים. בוצעה אצלך עבודה לא קטנה ,כוללת הח' לא מעט חלקים. ,ועל זה יש לשלם. אין מה לעשות.

 

רוצה לחסוך ? אל תלך גם אתה למוסך , תמשיך לנסוע ככה , ובסוף יגיע נזק שמישהו (אתה או הבעלים הבאים) תשלמו , עם ריבית.

 

ברור שלעשות את העבודה לבד יהיה יותר זול.גם לבנות בית לבד יותר זול - לא גילית את אמריקה.

 

אם יש מה להוסיף בויכוח העקר הזה- תפאדל , אם לא - השרשור יינעל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...