Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ידית ההילוכים החדשה שלי :P


David A
שימו לב! השרשור הזה בן 8005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך QuickShift

 

זה אמור להיות [glow=yellow:d8613e6bd7] מדהים [/glow:d8613e6bd7]

זה באמת יקצר את הידית, אבל עדיין לא ברמות אורך של ידית במיאטה או בימר.

מה שחשוב שמהלך הידית יקוצר באופן משמעותי ! , ניסיתי את הי-quickshift אצל תומר והשיפור הוא מ-ד-ה-י-ם !!

 

מה שמפריע לי התקנה של quickshift בראלי הוא הצורך להעביר את מתגי החלונות וויתור על הקונסול מפלסטיק שמעוגן לידית ההילוכים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם החלפת גם את מוט הפלסטיק שמחבר לידית ?

מהתמונות היא נראית לי קצרה משמעותית מהידית המקורית של ה 106. לא מפריע?

 

המוט עשוי ממתכת, ולא קיצרתי אותו ...

אין סיכוי שהייתי עושה את זה, זה אכן יכול להפריע.

יצא לי לראות נסיונות של קיצור מוט ידית ההילוכים בנסיון להפוך אותו לכזה של מיאטה נניח...

לדעתי זה נראה קצר יותר בגלל זווית הצילום :wink:

 

פוקו - זרקת משהו על סופר מוטארד, זה נראה לי much more fun מכל רכב פרויקט.

גם הרבה יותר זול. רוצה את ה-XR שלי כבסיס ? :wink:

קרבורטור משופר, יחסי העברה קצרים, פילטר אוויר פתוח, מערכת פליטה של סופרטראפ

ועוד.. בקיצור חרגול רציני ...

 

אני מת כבר המון זמן לסופר מוטו אך השאלה היא תקציבית נטו. אם אני אצליח לשכנע את חברתי היקרה שידני זה גם בסדר אז רכב הפאן שלי יהיה הרכב הבא שלה (היא ביום יום אני בבסוף השבוע) ועל כן יהיה משהו מתון יחסית כמו 306XSI או דומה.

 

במידה והיא תסרב אז אני אנסה למצוא פרוייקט זול יחסית. עלות קניית האופנוע ממך + הפיכתו לסופרמוטו כולל החלפת מזלג, גאנטים וצמיגים ושינויים ביחסי ההעברה יעמיד את העלות על אזור ה 40K (ניחוש שכן אין לי מושג כמה עולה היום XR). סכום כסף שאני לא יכול להקדיש היום לרכב פאן נטו.

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך QuickShift

 

זה אמור להיות [glow=yellow:4cdcfe6f1f] מדהים [/glow:4cdcfe6f1f]

זה באמת יקצר את הידית, אבל עדיין לא ברמות אורך של ידית במיאטה או בימר.

מה שחשוב שמהלך הידית יקוצר באופן משמעותי ! , ניסיתי את הי-quickshift אצל תומר והשיפור הוא מ-ד-ה-י-ם !!

 

מה שמפריע לי התקנה של quickshift בראלי הוא הצורך להעביר את מתגי החלונות וויתור על הקונסול מפלסטיק שמעוגן לידית ההילוכים.

הקטע ש QUICKSHIFT לא מקצר את הידית עצמה (אולי קצת) אלה את האורך שלוקח לך לדחוף הילוך, זה מעין מוט כזה שמחליף מוט אחר במערכת וניתן לכוון אותו לשלוש אורכים שונים, מדובר על ge QUICK SHIFT , בעלי 206 GTI סיפרו לי שזה מוריד את אורך הדרך שאתה צריך לעשות עם ההילוך לשליש מהמקורי, זה [glow=#fc0d34:4cdcfe6f1f] המון [/glow:4cdcfe6f1f] .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך QuickShift

 

זה אמור להיות [glow=yellow:827a285121] מדהים [/glow:827a285121]

זה באמת יקצר את הידית, אבל עדיין לא ברמות אורך של ידית במיאטה או בימר.

מה שחשוב שמהלך הידית יקוצר באופן משמעותי ! , ניסיתי את הי-quickshift אצל תומר והשיפור הוא מ-ד-ה-י-ם !!

 

מה שמפריע לי התקנה של quickshift בראלי הוא הצורך להעביר את מתגי החלונות וויתור על הקונסול מפלסטיק שמעוגן לידית ההילוכים.

הקטע ש QUICKSHIFT לא מקצר את הידית עצמה (אולי קצת) אלה את האורך שלוקח לך לדחוף הילוך, זה מעין מוט כזה שמחליף מוט אחר במערכת וניתן לכוון אותו לשלוש אורכים שונים, מדובר על ge QUICK SHIFT , בעלי 206 GTI סיפרו לי שזה מוריד את אורך הדרך שאתה צריך לעשות עם ההילוך לשליש מהמקורי, זה [glow=#fc0d34:827a285121] המון [/glow:827a285121] .

 

האמת היא שב-206 המהלך בידית לא כזה נורא...

אני הייתי משקיע את הכסף בקיט הנמכה+בולמים ייעודי ל-206 של קוני למשל.

לא קפיצי OMP ובולמי קוני - אלא קיט ייעודי. השינוי צפוי להיות מ-ד-ה-י-ם !

 

 

ל-gmcmotorsport מערכת quickshift טובה (כמו של תומר)

מדובר בהחלפה של כמה מוטות שבסיכומו של דבר גם מנמיכות את ציר הידית בכמה ס"מ.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי ישנה משהו במתלים, רק אחרי שמוחמד יעופף לו בשמי עזה עם החמור הלבן שלו.

 

:lol:

 

לא כולם אוהבים לשנות את "[glow=red:2b848ae193]מה שהיצרן חושב שזה הכי טוב[/glow:2b848ae193]"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שיש קיטים ל 206 GTI

 

הדבר המומלץ הוא לקחת קפיצים ובולמים מאותה חברה, אם אפשר אז בעלי אפשרות כיוונון

 

ואם ממש יש לך מזומנים עודפים אז סט של קוילאוברים יעשה נפלאות ל206 שלך

 

להמון חברות שוות יש קיטים ברמות שונות ל206 GTI

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סער, מאיפה הבאת את זה ?

יש ייםםםם של דברים שהייתי מחליף באוטו שלי, ממש לא בטוח שמה שהיצרן שם זה הכי טוב, בקשר לבולמים זה אולי נכון, כי הם מספקים נוחות טובה והתנהגות טובה אז למה להחליף ?

 

הייתי מחליף :

מושבים, צ'יפ, QuickShift וקפיצי הנמכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קפיצי הנמכה בלבד? אתה מאבד את הכיול הטוב של הבולמים , אז למה לא להחליף כבר אותם?

 

והמלצה לפורום - פורום שיפורים....

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סער, מאיפה הבאת את זה ?

יש ייםםםם של דברים שהייתי מחליף באוטו שלי, ממש לא בטוח שמה שהיצרן שם זה הכי טוב, בקשר לבולמים זה אולי נכון, כי הם מספקים נוחות טובה והתנהגות טובה אז למה להחליף ?

 

הייתי מחליף :

מושבים, צ'יפ, QuickShift וקפיצי הנמכה.

 

מאיפה הבאתי ? ממך.

במו פיך הרצת לי הרצאות שלמות על כך שפיז'ו יודעים מה הם עושים, וזה הכי טוב.

ושייעברו שנות אור עד שתמצה את המגבלות שלה כסטנדרטית.

 

בקשר להנמכה - קצת צולע לשים קפיצים קצרים ולא להחליף לבולמים "קצרים".

הרבה צולע בעצם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא על כל הרכב.

 

אני מבין שאתה חוזה עתידות מעולה, אתה כבר יודע איך האוטו שלי יתנהג רק עם קפיצים, כל הכבוד.

 

מדיונים עם אנשים באירופה, הנמכה של ה אוטו עם הבולמים המקוריים עובדת יופי, אבל מה הם מבינים, הם בסך הכל עשו את זה וניסו, אתה יש לך כדור בדולח, זה עדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני בטח לא צריך להסביר לך...אבל בכל זאת

 

אם אתה מחליף רק קפיצים, חוץ מההשלכות של התאמות וכ"ו אתה מבטל לגמרי את אזור הנוחות של הבולמים, נכון שיצרנים מבטיחים הרים וגבעות בפרסומים שלהם, כמו שהקפיצים נועדו לשימוש עם בולמים מקוריים,אבל זה לא נכון. להזכירך אני כן נסעתי ככה !

חויה לא מומלצת, כל עוד לא היו שינויי גובה ובורות קטנים הכל היה סבבה, והקפיצים המחוזקים אכן עשו את עבודתם, אבל בהעדר כוח ריסון מתאים מהבולמים האוטו היה פשוט מתרסק לתוך בורות, ומה שיותר מדאיג הוא שהאוטו היה פשוט קופץ בחזרה בפתיחה של מהלך הבולם.

 

עכשיו שאני על בילשטיין גז מקוצרים החיים פשוט נהדרים :inlove:

 

אל תשכח שלא כל מה שמתאים לאירופה עובד גם פה, ראה מקרה זרזיר

 

הבולמים והקפיצים עובדים מעולה, רק מהווים בעיה מאוד גדולה על כבישי מעצ

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 8005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...