Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם....

 

 

 

-קפיצים SKUNK2 לסיויק 92-00 1500 ש"ח

 

-אפקסי SAFC 1500 ש"ח.

 

-צורב אפרומים של ווילמס 1000 ש"ח.

 

-פוד כפול לקורה 52מ"מ 120 ש"ח.

 

-בקלית אחורית שמאלית של סיויק האצ' 150 ש"ח.

 

-מסכה שמאלית לגולף 50 ש"ח.

 

-זוג וויקרים שקופים של גולף 50 ש"ח.

 

-1 מטר צנור אלומיניום 2" 100 ש"ח.

 

-1צנור נירוסטה מעורגל 2" 150 ש"ח.

 

-acdelco שרפרף 200 ש"ח.

 

-דאוונפייפ של IHI RHB5 לטרופר 100 ש"ח.

 

-דאוונפייפ של גארט T3 לוולו וסאב 100 ש"ח.

 

-זוג צמות חוטים לפנסים אחוריים של סיויק 96-98 120 ש"ח.

 

-תאורת גג פנימית של מאזדה 323 100 ש"ח.

 

-מסך לפלייסטיישן ONE 250 ש"ח.

 

-קמשפט מאוזן למנוע D16A7 של סיויק 200 ש"ח.

 

-כיסויי פנסים מושחרים למאזדה 323 (הצורה של 97) 250 ש"ח.

 

-גריל קדמי לסיויק 96-98 200 ש"ח.

 

-ספר CIVICDUTY ש"ח 100.

 

-כיסוי\מגן אחורי למיאטה 300 ש"ח.

 

-ספר רכב מיאטה 100 ש"ח.

 

-רבעיית בוקים 4 טון 200 ש"ח.

 

 

 

 

 

תמונות:

 

http://img178.imageshack.us/img178/6333/img04661tk.jpg

 

 

 

http://img178.imageshack.us/img178/5040/img04673ve.jpg

 

 

 

בברכה מושיק גלימידי

 

 

 

0505606098

 

 

 

או ה"פ smiley18.gif

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...