Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הסאב שלהם! 12 אינץ' של עונג! אחלה סאב! מוגבר ע"י מגבר סאונד סטורם למקרה ומישהו רוצה לדעת...

 

הדגם שלו הוא OCTANE R12 250 RMS אם אני לא טועה...

 

לי עלה 950 עם תיבה, לפי דעתי שווה כל שקל!

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

ל"בחור נדיר"...

יש כמה דגמים לחברה הזו, יש את ה "R" , "ZR", "XENON", " TITANUM

 

ממה ששמעתי ה ZR נותן SQL דיי טוב, לפי מה שהבנתי טוה יותר מה V-MAX למרות שלא שמעתי אותו בעצמי אני אומר בגלל מה שקראתי בפורומים בארה"ב.

שם שניהם עולים אותו הדבר, בערך 70 דולר, בארץ הפיניקס עולה 600-650 בלי תיבה, לעומת ה1300 ל VMAX עם תיבה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני חושב שסדרת ה xenon נחשבת top of the line שלהם.

אין לי מושג בקשר למחירים בארץ אבל בחו"ל הם מאוד זולים xenon 100.4 עולה בסך הכל 240 דולר והוא נחשב מגבר די פיצוץ.

פורסם

לא, ה XENON זה ה מיד שלהם. יש סדרה טובה יותר, titenium elite.

המגברים מסדרת ה XENON נחשבים מעולים, והסאב נותן SQ טוב מאד בתיבה מתאימה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

וואלה. בדקתי באתר וזה אכן נכון. למרות שאני לא יודע מה בדיוק השוק למגברים מהסדרה הזאת. נשמע לי מעט חזק מידי לsetup קונבנציונלי.

גם ביררתי מחירים בארץ על דגם ספציפי של ה 100.4 עולה יותר מ 2000 שקל. והשאלה היא - מדוע?

פורסם

מדוע?

מדוע סרוון ווגה V-MAX עולה בארה"ב 80$ ובארץ 1350?

מדוע מגבר של קוול אודיו שעולה 100 דולר עולה בארץ 1200?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש ברשותי סאב של pohoenix gold.

לחברה יש כמה סדרות , octane-r,xenon,tantrum,elite.

הסאב שלי הוא OCTANE R10D.

למי שמתכוון לקנות סאב שלהם, אז מה שמוכרים בארץ זה סליל בודד (SVC), הדגמים בארץ הם:

octane r10,octan r12, הD כמו אצלי מייצג סליל כפול (DVC),

והסאבים הסינגלים שלהם הם 200 וואט RMS , ובאשר לכפולים זה 250 וואט RMS.

בסדרות היותר טובות שלהם הם מתייחסית לסאבי כך:

10D2 = אינטש 10 סליל כפול, כל סליל 2 אוהם.

10D4= אותו דבר רק שכל סליל עובד ב 4 אוהם.

וכן הלאה ,

אם מישהו רוצה אני מוכר את שלי(חדש) יש הודעה בפורום קניה\אודיו.

 

ולשאלה של הבחור, לא משתלם לקנות בארץ, כי מוכרים ב 900 ש"ח את הסאב עם הסליל הבודד, מאשר כפול כמו שלי, ועדיף לקנות בחו"ל.

under construction..

פורסם
מדוע?

מדוע סרוון ווגה V-MAX עולה בארה"ב 80$ ובארץ 1350?

מדוע מגבר של קוול אודיו שעולה 100 דולר עולה בארץ 1200?

 

 

ידידי היקר, זה שהוא עולה בארה"ב 80 דולר, זה לא אומר כלום.

אתה שוכח כמה דברים "קטנים" , משלוח,דמי טיפול של חב' שילוח בינלאומי,מכס,יבואן שצריך להרוייח ,חנות שצריכה להרוייח.ולכן המחיר יקפוץ ל 1350.

וזה הגיוני מאוד.

לצערנו זה נראה פתאום יקר, אבל אותו דבר יקרה חמוצר ישראלי שימכר בארה"ב, לדוגמא, מורל פולס 6 קומפוננט שעולה בארץ בערך 700שקל נמכר בחנויות בארה"ב 175-250 דולר. אבסורדי? כנראה שלא.

אגב, הסטים של MACROM נמכרים ב מכירים הללו , והרכיבים בסטים הם של מורל.

under construction..

פורסם

זה העניין, אני מודע לתהליך, פשוט ניסיתי להעביר מסר/נקודה..

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...