Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי זה עתה רוקפורד פאוור 400.4, וואלה אני מרוצה...

רציתי לדעת מה אתם אומרים על איכות ודיוק הקרוס שלו?

בואו נעשה השוואה:

ההבדל באיכות הקרוס בין הרוקפורד לבין AUDISONאו ORION מהסדרות הגבוהות גדול מההבדל בין הקרוס של הרוקפורד לשל REDSOUND או LANZAR?

פורסם

תהיה מרוצה מהקניה שלך.

ההבדל בדיוק בקרוס (למרות שלא אני או מישהו אחר פה בדק את זה) בין הקרוס של רוקפורד לבין אודיסון (בהנחה ומדובר בסדרה הגבוהה) קטן מההבדל בינו לרדסאונד. לדעתי איכות הרכיבים וההרכבה צריכה להיות דומה לשל אוריון.

פורסם

סבבה

מה שנשאר לי זה רק להחליף את האמ.בי.קווארט שלי למורל שלך אלי לקנות סאב 12" ויצאתי לדרך.. :D

פורסם

סבבה

מה שנשאר לי זה רק להחליף את האמ.בי.קווארט שלי למורל שלך אלי לקנות סאב 12" ויצאתי לדרך.. :D

פורסם

ההבדל באיכות הקרוס בין הרוקפורד לבין AUDISONאו ORION מהסדרות הגבוהות גדול מההבדל בין הקרוס של הרוקפורד לשל REDSOUND או LAnzar

 

איך אתה משווה בין LANZAR לבין REDSOUND :?::?::?:

2pac

west side

פורסם
ההבדל באיכות הקרוס בין הרוקפורד לבין AUDISONאו ORION מהסדרות הגבוהות גדול מההבדל בין הקרוס של הרוקפורד לשל REDSOUND או LAnzar

 

איך אתה משווה בין LANZAR לבין REDSOUND :?::?::?:

 

 

לא, וגם אוריון לא ברמה של הVRX של אודיסון.

×
×
  • תוכן חדש...