Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הולך ברחוב הסמוך לביתי, ורואה דוח על חלון של מונית. המונית הייתה מאובקת ונראה שעומדת הרבה זמן. היה נראה לי סביר.

אחרי כ-100 מטר, עוד מונית עם דוח, וזו נקיה ומטופחת.

הסתקרנתי, והצצתי בדוח.

"לא יעמיד אדם ולא יחנה, ולא ירשה לאחר להעמיד או להחנות מונית ברחוב...".

בקצה הרחוב, עוד מונית עם דוח על החלון.

מה החוק הזה? חוק עזר עירוני?

איפה בעל מונית אמור להחנות את המונית, אם אין לו חניה פרטית?

זה לא גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה?

 

20260520_212334.thumb.jpg.eb94fbf7d243917b10c54bf47f5cadaa.jpg

פורסם
לפני 32 דקות, pasat04 כתב:

מה החוק הזה? חוק עזר עירוני?

התשובה בגוף הדו"ח. כתוב מטה, "...לחוק עזר" והתמונה נחתכת. 

בחוקי התעבורה סעיף 77 לא מדבר על החניית מונית אלא על דברים אחרים (חניה כללית וכדומה).

לפני 32 דקות, pasat04 כתב:

איפה בעל מונית אמור להחנות את המונית, אם אין לו חניה פרטית?

20260520_212334.thumb.jpg.eb94fbf7d243917b10c54bf47f5cadaa.jpg

בחלק התחתון של הדו"ח מתחילים לראות התניות (אחרי "או"). אולי ההתניה הרלוונטית נמצאת שם.

אם אתה עד כדי כך סקרן, חפש את החוק הרלוונטי שמצויין על הדו"ח ותקרא בעצמך... 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נו, ומה כתוב בחוק העזר הזה? 

 

כבר הסתקרנתי אז בדקתי.

התשובה, והחוק, והסעיף, מופיעים בגוף הדו"ח. 

אם המונית לא סומנה כ"לא פנוי", אסור לה להחנות ברחוב לפי החוק הזה. זה הכל. 

היה שם עליה שלט "לא פנוי", לא היה מקבל דו"ח. מותר להחנות בכל מקום שיחפוץ ברחבי העיר (בהתאם לשאר החוקים).

 

לא שיש לי מושג תלוש איך עובד הסימון הזה על מוניות. שלט? תאורה לכובע? לא יודע. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בירושלים יש את החוקים הכי הזויים בארץ לחניה... אתה יכול לחטוף דו"ח על הליכה ברגל אם בטעות עצרת ליותר מ 30 שניות לקשור שרוך בנעל.

לא רק זה - הם גובים גם תשלום על חניה בכחול לבן על....מכולות לפינוי פסולת (ומי שלא משלם, תוך 3 או 4 ימים העיריה גוררת לו את המכולה ומשיתה קנס על בעלי המכולה).

 

איציק

  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני השארתי רכב במוסך, ובמהלך הטיפול בעל המוסך הניח אותו על המדרכה באיזור תעשייה שומם [עטרות] ובשעה 9.52 בבוקר קיבלתי דוח עם פקח על אופנוע..

ברוך השם הצלחתי להוכיח שלא היה בשליטתי כי היה שבוע במוסך, והעירייה הואילה ל''המיר באזהרה''

משתדל לעזור

פורסם
לפני 17 דקות, איציק נ. כתב:

בירושלים יש את החוקים הכי הזויים בארץ לחניה...

 

לא יודע למה אבל גרמת לי להיזכר בשירשור על תווי החנייה לנכים משום מה.

קודם כל, שמח שאני לא ירושלמי. 

שנית. אני די מסכים עם החוק הספציפי הזה למוניות, בכנות. מקווה שיהיה כזה גם בעירי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מסקרן אותי למה אתה מסכים עם החוק הזה.

 

הרי אין ''עודף'' של מוניות שאנשים קונים ומזניחים. לא ממש תופסים סתם מקומות חנייה. ככה לפחות נראה לי. 

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

אני די מסכים עם החוק הספציפי הזה למוניות, בכנות. מקווה שיהיה כזה גם בעירי.

לגמרי לא ברור החוק ומה עומד מאחוריו.

(נניח ש)גם אני וגם נהג המונית גרים באותו רחוב.

למה אני יכול להחנות את ריכבי ברחוב, והוא לא?

ושוב, איפה מחנה בעל מונית את המונית, אם אין בבעלותו חניה פרטית?

פורסם (נערך)

בעל מונית יכול להחנות ברחוב, רק שיפעיל את האות שמראה שהמונית לא פעילה כרגע במצב של מסיע או ממתין לנוסעים.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
לפני 16 שעות, PYA כתב:

מסקרן אותי למה אתה מסכים עם החוק הזה.

נהגי מוניות, פשוט עושים "מה שב... שלהם" ברחוב. 

זה הכל. 

אני בהחלט יכול לראות נהגי מונית עומדים במקום שפשוט מפריע לכולם ובצורה לא טובה, כך שהחוק הזה מבחינתי הגיוני. 

לפני 15 שעות, pasat04 כתב:

למה אני יכול להחנות את ריכבי ברחוב, והוא לא?

ושוב, איפה מחנה בעל מונית את המונית, אם אין בבעלותו חניה פרטית?

הוא גם יכול. כל עוד הוא עוקב אחרי ההנחיה של "לשים שלט של לא פעיל", הוא יכול להחנות בכל מקום חוקי שיחפוץ.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

נהגי מוניות, פשוט עושים "מה שב... שלהם" ברחוב. 

זה הכל. 

 

 נהגי מוניות שעושים מה שב..שלהם ברחוב. 

ו''אחרים'' עושים מה שב...שלהם במגרשי חנייה בבניין 

אבל הכי כיף סטיגמות .

ואל תטרח לענות לי .סיימתי להתווכח .תודה.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, MOTIOZ כתב:

 נהגי מוניות שעושים מה שב..שלהם ברחוב. 

ו''אחרים'' עושים מה שב...שלהם במגרשי חנייה בבניין 

אבל הכי כיף סטיגמות .

1- לא הבנתי מה הקשר בין נהגי מוניות לבין מגרש החנייה של הבניין. 

2- הייתי מאד עדין בניסוח שלי לגבי נהגי מוניות.  מאד. אם אדבר בכנות אקבל פה התראות.

3- לא מדבר מתוך סטיגמות, אלא נטו! מתוך מה שאני רואה ונתקל בו ביום יום. נטו. מתוך ידע. לא מתוך שום דבר אחר. 

4- אם אתה מצדיק את ה"אחרים" כמו שקראת להם (לא הבנתי את המרכאות שלך בכלל אבל נעזוב גם את זה) ואת נהגי המוניות, משהו אצלך מעוות ואתה חלק מהבעייה. לא משנה אם זה אחד מוצדק מתוך השני או כל אחד לחוד. התנהגות בזוייה ראוייה לכל גינוי. וזה לא משנה מי מבצע אותה. 

סטיגמות. בדיחה יפה זה. זה לא סטיגמה אם זה 100% נכון.

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...