Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון קופצות לי פרסומות בפייסבוק..

האם זה באמת נוח/מנדף זיעה וכו' כמו שטוענים? או שמא בזבוז כסף? 

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מה ההבדל במחיר? אם זכור לי נכון, כי רכשתי פעם בוקסרים מבמבו מאמזון, המחיר יקר משמעותית ולכן נדיר שתמצא מישהו עם חולצות כאלה,

 או כאלה שאין להם בעיה לבזבז

פורסם

נהיה טרנד כזה, גם במצעי מיטה וזה באמת עולה יותר. 

התלבטתי ובסוף קניתי כותנה. 

מישהו פה רכש ויכול לתת עדות מגוף ראשון (תרתי משמע)? 

  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

קניתי בסין כמה בוקסרים לאחד הבנים - בין הזוגות האהובים עליו. אבל התקשיתי למצוא במרשתת.

 

עוד מוצר במבוק מומלץ - רטיות חימום לכאב גב וכד׳ לאישתי רטיה כזו לצואר ומצטערת שלא קנתה לגבב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוקסרים מבמבו אתה תמצא באמזון בכיף, זה 92% במבו 8% ספנדקס בדרך כלל

מבחינתי אותה נוחות גם עם בוקסרים 85% ניילון של Hanes מאמזון, יותר זול קצת

פורסם (נערך)

בן אדם פתח דיון על חולצות, ואתם מבלבלים שכל על תחתונים. 

 

ובקשר לבד מסיבי במבוק.

אני לא הולך לחו"ל.

בכל מה שקשור לטכנולוגיות טקסטיל חדשות.

מקובלת עלי הסמכות הגבוהה בישראל.

חברת ההלבשה (התחתונה?) דלתא-גליל.

 

BAMBOO -

בד טבעי המופק מצמח הבמבוק, בעל יכולת הגנה מקרינת UV 
ומבנה סיבים ייחודי, המנדף זיעה ומתפקד כשכבה מבודדת מפני חום וקור. 
הבד היפואלרגני ומתאים לבעלי עור רגיש ובעל תכונות אנטיבקטריאליות למניעת התפתחות בקטריות וריחות לא נעימים.

 

 

קניתי פעם T שירט כזה. סה"כ נוח.

מנדף?

לא יודע לומר בוודאות. לא מאמין בדבר הזה. (אני מאמין בזיעה ועבודה קשה)

 

לגבי עמידות?

שנים יגידו.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, IsraCar כתב:

בן אדם פתח דיון על חולצות, ואתם מבלבלים שכל על תחתונים. 

 

לא מבלבלים שום דבר. שניהם בגדים הנלבשים ישירות על העור, לכן התגובה עניינית.

לפני 3 שעות, IsraCar כתב:

 

אני לא הולך לחו"ל.

 

לא הכרתי את זה עד שהגעתי לשוק כלשהו בסין. זה היה לפני 9 שנים. כנראה שלקח לזה זמן לחלחל למערב, כי בשנים הראשונות אחרי אותה קניה התקשיתי למצוא את המוצרים בבמרשתת.

לפני 3 שעות, IsraCar כתב:

 

לגבי עמידות?

 

שנים יגידו.

 

הניסיון המצומצם בממשפחתי מראה עמידות מעולה.

לפני 3 שעות, IsraCar כתב:

מנדף?

לא יודע לומר בוודאות. לא מאמין בדבר הזה. (אני מאמין בזיעה ועבודה קשה).

 

עקרון הפעולה של זיעה הוא נידוף. זיעה שלא מתנדפת הופכת דביקה ומסריחה, ואינה ממלאת את ייעודה, שהוא צינון הגוף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי גרביים מבד במבוק שנקנו באנגליה (חנות TK Maxx - למי שמכיר ולמי שלא - מומלץ להכיר) לפני כשנתיים - גורב רק אותן מאז (ליום יום). 

 

הגרביים נהדרות, מאד נוחות, מרגישות אווריריות ועד עכשיו ללא חורים בקצה האצבע (מחלה בשאר הגרביים שהיו לי)

פורסם

לא יודע למה כשהם אמרו תחתונים זה עלה לי בראש ביחד עם הבדים

And you want to be my latex salesman. : r/seinfeld

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אליה,

אם אתה רוצה חולצות מעולות, 

תקנה INTO THE AM באמזון

קופון 15OFFITAM 

איכות מובטחת

יש לי חולצות 3 שנים שעברו כביסות המון פעמים, נראות סבבה עדיין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 7.5.2026 בשעה 03:05, IsraCar כתב:

לא יודע לומר בוודאות. לא מאמין בדבר הזה. (אני מאמין בזיעה ועבודה קשה)

 

 

תעבוד קשה, אבל מנדפת טובה נשארת יבשה ואפילו מקררת אותך כשהרוח נושבת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...