Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, גולדן191 כתב:

אם תבדוק עם מכשיר PPM אתה תראה שיש מעל 100 PPM בברז אצלך.

אולי אפילו 200.

מעל 100? אתה נדיב. 

נדיר מאד שנתקלתי במספר קטן מ-300. למעשה, קרה לי רק פעם אחת. 

בדירה שגרתי בה בזמנו, המספר היה 600 בערך. 

 

קוריוז, מים מינרלים (נביעות) הם סביב 300 בעצמם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 2 דקות, ברווז כתב:

נדיר מאד שנתקלתי במספר קטן מ-300. למעשה, קרה לי רק פעם אחת. 

בדירה שלך כרגע איך המצב?

לפני 2 דקות, ברווז כתב:

בדירה שגרתי בה בזמנו, המספר היה 600 בערך. 

כמעט תקין, אבל לא 100%, כמה אחרי בריטה? ידוע לך? צריך לבדוק

 

לפני 3 דקות, ברווז כתב:

קוריוז, מים מינרלים (נביעות) הם סביב 300 בעצמם.

נכון גם יצא לי משהו כזה, 250 ככה

פורסם
לפני 6 דקות, גולדן191 כתב:

בדירה שלך כרגע איך המצב?

אין לי מושג תלוש. לא נגעתי במד TDS כבר מעל עשור. 

לפני 6 דקות, גולדן191 כתב:

כמעט תקין, אבל לא 100%, כמה אחרי בריטה? ידוע לך? צריך לבדוק

????? תקין? לא. 

בסדר? גם לא. 

שמיש? לחלוטין לא. 

שלל צבעי הקשת, ריחות, טעמים וכל אלה. 

אין לי מושג לגבי בריטה; אחרי אוסמוזה זה היה סביב 10 אם אני זוכר נכון.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
Just now, ברווז כתב:

אחרי אוסמוזה זה היה סביב 10 אם אני זוכר נכון.

אתה לא מתכוון לשתות את זה, נכון? זה ממש לא בריא.. זה יגרום לתאים להוציא את המלחים של עצמם..

 

לפני 1 דקה, ברווז כתב:

שמיש? לחלוטין לא. 

צריך לפחות 100.. ומתחת ל 500.. צודק.. 

פורסם

התזונה שלנו כיום כל כך עשירה במלחים כך שגם אם לא יהיה טיפת מלח במים זה עדיין יהיה בסדר.

(אני לא מדבר על מישהו שאוכל נטול נתרן כאידאל. אלא על האדם הממוצע)

  • אהבתי 1

.

פורסם
לפני 16 שעות, גולדן191 כתב:

אתה לא מתכוון לשתות את זה, נכון? זה ממש לא בריא.. זה יגרום לתאים להוציא את המלחים של עצמם..

 

לא בדקתי אחרי המינרליזטור אלא ישירות מהטנק.

רציתי לדעת מה היעילות של הממברנה, בעצמי, ולא להסתמך על "פרסומים זרים". 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

פילטר חדש, טרי, לא הזה בן 7 שנים

(אחרי שסינן 2 ליטר והם הושלכו, כי פילטר חדש לגמרי מסנן פחות טוב)

בדיקת PPM

לפני: 149

אחרי: 111

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
×
×
  • תוכן חדש...