Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עקרונית אני חושב שיש לזה תוקף ובטח מצוין עליו תאריך. 

 

That said, לדעתי אם אתה פותח אותו, מנער ושומע את האבקה זזה בחופשיות אז כנראה שהכל יבש בפנים ולכן גם בסדר.

אם לא - יש מצב שהוא ספח לחות ואז אין לדעת ולא שווה לקחת סיכון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

יש תוקף מודפס על הפילטר. עד כמה הוא משמעותי בפועל ולא סתם קטע צרכנושיווקי - לא יודע.

בלי קשר - מערכת מיותרת לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

זה לא לוקח קצת את הטעם המוזר שיש במי ברז שיש קצת מתכות וזה? אני מבין שזה לא מסנן באיזה רמת על.. 

כאילו, אני אסביר

 

אם נסעתי לסופ"ש שלם. אני סוגר למטה את הברז של המים. סוג של בטיחות כזה.

מגיע אחרי כ-48 שעות, ואז פותח, המים בצבע קצת לא שקוף כזה, אתה מבין? קצת צהוב כזה. יש איזה ריכוז של משהו, אולי אורגני אולי לא אורגני, זה עוזר בסה"כ.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 3 שעות, hans כתב:

בלי קשר - מערכת מיותרת לגמרי.

 

לא לגמרי. היא אמנם לא אפקטיבית כמו מערכת סינון מקצועית, אבל גם דורשת השקעה התחלתית נמוכה בהרבה, מועדת פחות לנזילות, ולא נוטה לאסוף בקטריות באותה מידה עקב היעדר פיטינגים וצנרת. 

 

לשאלת פות"ש - מה שפריג'י אמר. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לגבי התוקף. 

עד כמה הוא משמעותי? 

קחו 2 אנקדוטות קשורות זו לזו. 

הראשונה- בקבוקי מים מינרלים. אתם יודעים, אלו שמצויין עליהם שהם "מנביעה של מאות שנים, טבעית וכולי וכולי". אבל יש תוקף על הבקבוק...

השנייה- מלח ים טבעי. אלפי שנים של התהוות בטבע ועד למיכל פלסטיק הקטן, שמכיל חומר ש(בין היתר) נועד למנוע לחות (ושימש כמשמר במשך אלפי שנים בזכות היכולת הזו שלו), עם התאריך עליו.

 

הסיבה- התאריך הוא לגבי הפלסטיק, המיכל, לא התוכן. אחרי X זמן חלקיקי פלסטיק מתחילים להתערבב בתוך המים (או המלח).

אני מקפיד על התאריך המוטבע על גבי המוצרים, מעדיף לא לקחת סיכונים. 

יש כאלו שהתאריך הזה עבורם משמש כהמלצה בלבד. 

 

אני הייתי בודק מה התוקף ומחליט בהתאם, אם עבר- קונים חדש וזהו.

 

גולדן, אתה מתאר סה"כ קצת חלודה מהצנרת. כל עוד אין צבע משמעותי (חום. לא צהוב) המצב שלך נשמע מצויין, במיוחד אם גם אין ריחות "מעניינים" (כלור או אחרים). 

כשהמים לא זורמים תקופה החלודה שוקעת ונשטפת בהפעלה הראשונה של הברז. 

 

בלי לדעת יותר לעומק פרטים ומידע, על פניו נשמע שאתה גם לא באמת צריך את הבריטה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אגב לפחות ברמת סינון אבן הבריטה יעילה מאוד. אני משתמש בה לקומקום ומקבל מים צלולים כל הזמן. בלי זה מספיקה הרתחה אחת והכל עכור מאבן.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

קומקום עם בריטה מחזיק 12 חודשים בבמוצע

להבדיל מקומקום בלי בריטה שמחזיק שנה בממוצע

אבל אם אתה מנקה מדי את הקומקום עם מלח לימון וכיו״ב אז לחלופין, הוא יחזיק 365 יום בממוצע.

 

אני עברתי לקומקומים שעולים 25 ש״ח ובלי בריטה, והילדים שותים מהברז ולא צמחו להם קרניים. עדיין.

 

(בכל הקשור לדיון על טעם וריח, אני לא נכנס לזה. יש הזויים במדינה שקונים שישיות מים, יש ויכוחים שלא נכנסים אליהם...)

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ההודעה הזו כתובה בצורה כל כך יבשה שהדקה שלקח לי לקרוא אותה הרגישה כמו 60 שניות שלמות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 43 דקות, hans כתב:

אני עברתי לקומקומים שעולים 25 ש״ח ובלי בריטה, והילדים שותים מהברז ולא צמחו להם קרניים. עדיין.

 

(בכל הקשור לדיון על טעם וריח, אני לא נכנס לזה. יש הזויים במדינה שקונים שישיות מים, יש ויכוחים שלא נכנסים אליהם...)

 

אצלי למי ברז יש טעם לוואי של גומי (אני חושד שבשיפוץ שמו את הברז במקום הלא נכון וכשתיקנו חיברו צינור גינה במקום צינור מים תקני 🤦‍♂️)

הבריטה מוציא את הטעם לגמרי, לא לגמרי ברורה לי ההתנגדות שלך...

פורסם
לפני 8 דקות, flytomars כתב:

אצלי למי ברז יש טעם לוואי של גומי (אני חושד שבשיפוץ שמו את הברז במקום הלא נכון וכשתיקנו חיברו צינור גינה במקום צינור מים תקני 🤦‍♂️)

הבריטה מוציא את הטעם לגמרי, לא לגמרי ברורה לי ההתנגדות שלך...

אצלך. 

אצלו, כנראה שלא. 

אצלי, גם זה אחרת. 

ושונה מדירה לדירה, לפעמים גם בין דירות באותו הבניין. 

סובייקטיבי וחצי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, ברווז כתב:

אצלך. 

אצלו, כנראה שלא. 

אצלי, גם זה אחרת. 

ושונה מדירה לדירה, לפעמים גם בין דירות באותו הבניין. 

סובייקטיבי וחצי. 

 

סבבה, הוא ביטל את הבריטה באופן גורף, אני לא מכריח אותו להשתמש אבל אצלי זה מוצר מעולה ומוצדק 😛

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 18 דקות, flytomars כתב:

סבבה, הוא ביטל את הבריטה באופן גורף

אצלו...

אויש נו. יש משפט שלקוח מעולם הביקורות גיימינג בהתאמה לגיל (בדגש על מולטיפלייר), 

User experience may vary...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מחזיק בריטה בכל מקרה עבור אורחים, אתם צודקים שבארץ אם תשתה מים מהברז לא יקרה כלום אלא אם כן בחדשות אמרו "נא להרתיח מים במקום XYZ" 

לפני 19 דקות, ברווז כתב:

אויש נו. יש משפט שלקוח מעולם הביקורות גיימינג בהתאמה לגיל (בדגש על מולטיפלייר), 

User experience may vary...

YMMV זה מאד נפוץ גם ברדיט. יש מצב שזה בא מגיימינג, אבל אני מכיר את זה רק מרדיט.

לפני שעתיים, ברווז כתב:

גולדן, אתה מתאר סה"כ קצת חלודה מהצנרת. כל עוד אין צבע משמעותי (חום. לא צהוב) המצב שלך נשמע מצויין, במיוחד אם גם אין ריחות "מעניינים" (כלור או אחרים). 

כשהמים לא זורמים תקופה החלודה שוקעת ונשטפת בהפעלה הראשונה של הברז. 

 

 

עדיין דוחה אבל מבין אותך

לפני שעתיים, ברווז כתב:

בלי לדעת יותר לעומק פרטים ומידע, על פניו נשמע שאתה גם לא באמת צריך את הבריטה.

יש מצב, סוג, בישראל זה לא תאילנד (לא יודע איך שם היום) מותר לשתות מהברז

לפני 52 דקות, flytomars כתב:

 

אצלי למי ברז יש טעם לוואי של גומי (אני חושד שבשיפוץ שמו את הברז במקום הלא נכון וכשתיקנו חיברו צינור גינה במקום צינור מים תקני 🤦‍♂️)

הבריטה מוציא את הטעם לגמרי, לא לגמרי ברורה לי ההתנגדות שלך...

תודה על האינפוט, אני נוטה להסכים עם זה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 דקות, גולדן191 כתב:

עדיין דוחה אבל מבין אותך

מסכים... זה לגיטימי וחצי. 

 

לי אישית אין בעייה אחרי שהמים משנים צבע חזרה לשקוף (פלוס מספר שניות של זרימה אחרי כן) לשתות. 

אבל זה סובייקטיבי וחצי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...