Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ספארק 2014. ידני. 120k.

הרבה זמן לא הדלקתי את החימום ברכב.

אתמול הדלקתי ושמתי לב שהחימום לא עובד.

מפוח- עובד.

תריס שמוביל אויר חם- עובד.

מיד חושד ברדיאטור חימום.

 

נוזל קירור אני בודק אחת לחודש בערך.

 

היום בבוקר לפני ההתנעה בדקתי נוזל קירור ואכן חסר. לא מעט. 

ממלא.

נוסע.

יוצא אויר חם. תענוג.

 

בודק לאחר נסיעה- לא רואה נזילות. אין טחינה בשמן. 

הצינור מתכת שיוצא מהמיכל עיבוי לרדיאטור חימום לא חם!!. להבנתי זה אומר שהרדיאטור חימום סתום. אז שאלות:

א. אם הרדיאטור חימום סתום- למה חסר נוזל במערכת? מה הקשר?

ב. מה זה ה"כפתור ברז" הזה שיש על הצינור? מה תפקידו? (בתמונה)

 

בערב אבדוק שוב מפלס נוזל ואעדכן, אבל אשמח להחכים עד אז.

IMG_20251015_081220.jpg

IMG_20251015_082813.jpg

פורסם

צינור מתכת זה צינור לחץ נמוך של המזגן ומה שסימנת זה שסתום מילוי גז למזגן, לא קשור למערכת חימום בכלל.

מזגן ברכב משמש לקירור בלבד. 

 

 

פורסם (נערך)

כשאתה פותח את הברז שמביא נוזל קירור לרדיאטור החימום, אתה מגדיל את הנפח של מערכת הקירור. לכן ירד מפלס הנוזל. כשהמפלס נמוך, החימום לא יעיל. כשהשלמת את מפלס הנוזל, החימום כן נהיה יעיל. לכן רדיאטור החימום לא סתום.

לאן נעלם הנוזל מהפעם הקודמת שהשתמשת בחימום? לא יודע, תמשיך לעקוב אם מפלס הנוזל יורד, אז תחפש נזילות, גם מתחת לשטיחים. אם לא יורד המפלס, הכל טוב, סע לשלום.

 

השסתום שסימנת אכן שייך למערכת המיזוג כמו שבוקי כתב.

עריכה אחרונה על ידי amosbmw

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תפתח את הפקק פלסטיק עם האות L. 

 

תראה בפנים שסתום כמו הווניל של הצמיג רק יותר גדול, זה שסתום מילוי גז למזגן. 

לפני 4 דקות, amosbmw כתב:

כשאתה פותח את הברז שמביא נוזל קירור לרדיאטור החימום

לא ראיתי ברז חימום במכוניות אחרי שנות ה 90, יש זרימה קבועה בכל המערכת והפעלת חימום רק משנה את המיקום של מדף MIX. 

לא שולל כמובן שבספארק יש ברז כזה אבל זה קצת מוזר.

 

 

פורסם

מעניין, בדקתי ולספארק באמת אין שסתום. אבל בהחלט יש לא מעט מכוניות, גם משנות ה2000 וחדשות, שיש להן.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 11 שעות, amosbmw כתב:

כשאתה פותח את הברז שמביא נוזל קירור לרדיאטור החימום, אתה מגדיל את הנפח של מערכת הקירור. לכן ירד מפלס הנוזל. כשהמפלס נמוך, החימום לא יעיל.

רציתי לשאול על איזה ברז אתה מדבר אבל ראיתי שאתה ובוקי כבר סיכמתם את העניין.

לפני 11 שעות, amosbmw כתב:

כשהשלמת את מפלס הנוזל, החימום כן נהיה יעיל. לכן רדיאטור החימום לא סתום.

לאן נעלם הנוזל מהפעם הקודמת שהשתמשת בחימום? לא יודע, תמשיך לעקוב אם מפלס הנוזל יורד, אז תחפש נזילות, גם מתחת לשטיחים. אם לא יורד המפלס, הכל טוב, סע לשלום.

כן, ידוע כל זה, תודה.

היה חסר יותר מדי נוזל כדי שאוכל להתעלם מזה.

אבדוק ואעדכן. הלוואי וזה רק פקק תקול.

לפני 11 שעות, amosbmw כתב:

 

השסתום שסימנת אכן שייך למערכת המיזוג כמו שבוקי כתב.

 

תודה לך ולבוקי על התשובות :)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...