Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FIAT 500 2011 אור בלוח שעונים,לא תמיד עובד


מעבר לפיתרון נפתר ע"י eladns,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

תקלה מוזרה.

האור של הרקע,שנותן תאורה אדומה לספידומטר ולמד הסל"ד,הפסיק לעבוד.

אני נותן כמה כאפות לדש בורד.

לא חוזר

מדיי פעם חוזר לכמה שניות

והופ מפסיק לעבוד.

אשמח לסדר לבד

איך?

לפי יוטיוב והמדיריכים, קל לפרק את לוח השעונים. אבל יש לו מהדק אחד שנכנס עם כמה חוטים. לא ראיתי אופציה לפתוח אותו ולראות אם יש חיבור רופף.

 

אשמח להמלצות

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא מכיר ספציפית ברכב הזה אבל יש לך גלגלת דימר? אם אתה מזיז אותה זה משפיע?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא איזה

זה אוטו פאפוקה

אפילו אין מצב של ביניים בתאורה הראשית

כאילו אין תאורת חניה

יש ON

יש OFF

בייסיק

 

התקשרתי לאוטואיטליה- אין תושבה בטלפון תביא נבדוק. טוב תן כיוון אולי חיבורים? אולי הפס לד או המנורה שם נשרפה?

גורנשיט

 

לא מצליח למצוא תקלה דומה בפורומים בחו"ל. אולי אני לא רושם נכון את התקלה.

אשמח לעזרה גם בזה,אולי משם תבוא הישועה.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

נשמע כמו בעיית חיווט או בעיית הארקה, אם הנורות היו מתות אז זה לא היה חוזר מדי פעם לעבוד... אם אין לך ידע קודם בחשמל כנראה שלא יהיה קל לסדר לבד אלא אם כן תראה משהו ברור לעין, אתה יכול לפרק לפי מדריך ולקוות שתראה משהו, או ללכת לחשמלאי מקצועי כמו ״עופר פולק״, לא הייתי הולך למוסך בשביל זה למען האמת.

  • רעיון טוב! 2

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, eladns כתב:

לא איזה

פתרון אפשרי שמצאתי ברשת לשנות את עוצמת התאורה בלוח (אם כי כנראה רק סביב המהירות):

עם אורות דולקים, ללחוץ על הפלוס והמינוס של הלוח שעונים ביחד עד שיופיע במסך Dimmer, ואז עם הפלוס והמינוס אפשר לשנות את העוצמה.

 

לפני כשעה, eladns כתב:

כאילו אין תאורת חניה

אתה בטוח? זו אמורה להיות נורה משולבת עם תאורת היום. עם סוויץ' פתוח וידית אורות כבויה זה אמור להידלק.

 

לענין התאורה, לא מצאתי כרגע פתרון ספציפי למעט החלפת היחידה (או שליחה לתיקון), אבל נראה שאולי יש כמה סוגים גם. תמונה טובה (כולל הכפתורים) תוכל אולי לעזור לצמצם אפשרויות.

מתמונה שמצאתי ברשת, נראה שיש מספר ברגים בהיקף וגם בגב (שכנראה מחזיקים דברים אחרים בפנים ולא קשורים לפתיחה עצמה. אבל גם תומך במה שאור רשם. יותר סביר שזה ענין של חיווט/חיבור לקוי אם בא והולך. בעיקר אם מדובר בנורות לד.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

לא מכיר ספציפית ברכב הזה אבל יש לך גלגלת דימר? אם אתה מזיז אותה זה משפיע?

יש דימר אלקטרוני בתפריט בלוח שעונים עם כמה קווים שנראים כמו עומצת קליטה בטלפון ומכוונים עם לחצני +/- שליד לוח שעונים. 

 

זה לא משהו שיכול לגרום לבעיה הזו. 

לפני כשעה, Tom_22 כתב:

זו אמורה להיות נורה משולבת עם תאורת היום. 

אכן DRL משמש גם כאור חניה. 

 

 

 

  • פיתרון
פורסם

אין דימר אצלי,לא משנה על מה לחצתי לא עובד. אין את זה גם במניו של לשנות תאריך וכו'.

אוטו פשוט

אבללללל

ויש אבל

יובל, מהמכוון חולון 03-5507254

התקשרתי אליו

הסברתי לו את הבעיה.

אמר לי אני אחקור ואחזור אלייך.

 

חזר

 

שאל אם אני יכול להגיע

אמרתי לו שלא כי אני עובד בים המלח, להפסיד יומית +500 עד 1000 שקל תיקון לדבר כזה לא מתאים לי. מקסימום אסע בלי לדעת על כמה קמ"ש אני בלילה {לא נוסע בלילה כמעט והפיאט אם נוסעת מעל 70 קמ"ש נגיד תודה}

אמר לי אם איכפת לי מהנראות של הרכב.

עניתי שלא

אמר לי תקשיב

מעל ה100 קמ"ש יש נקודה שחורה מוזרה,אתה מזהה?

חיובי!

יופי, זה פוטו צל. לפעמים הוא מזייף כי מעט אור מהשעונים משפיע עליו עם הזמן הציפוי שם יורד.

בדרך לא דרך תגיע לשם {רוצה לפרק? רוצה לעשות חור מגעיל ?} ושים סיליקון שחור.

 

בוצע

 

עובד פצצה

תודה רבה לאיש תותח.

מאחל לו פרנסה בשפע

מדובר במקצוען

לא מצאתי לזה שום תיעוד ברשת

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

יפה, תודה על הפרוט ושאפו ל"המחוון" על שיתוף ללא תשלום של מידע ששווה לו כסף. 

 

תפקיד החיישן הזה הוא לאפשר לנסוע באור יום עם אורות דלוקים וגם לראות משהו בלוח שעונים 

 

איך זה עובד?

נהג מדליק אורות, יחד עם הדלקת אורות תאורת החלק המרכזי בלוח שעונים נחלשת בשביל לא לסנוור את הנהג בלילה. 

 

במצב שהיא נחלשת לא רואים אותה באור יום. אז החיישן מבטל את העמום תאורה הזה באור יום. זאת אומרת באור יום התאורה בלוח שעונים לא נחלשת. 

 

זה החלק הפנימי של הלוח שעונים.

בחלק החיצוני - שעון סל"ד ומהירות - התאורה לא דולקת בכלל באור יום גם כשהאורות דלוקים, לפי החיישן הזה. וזה כנראה מה שהיה אצלך, החיישן היה מכבה את התאורה רנדומלית. 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

מוזר שאין מידע כזה ברשת

בוקי תנסה לבדוק ותראה שאין.

הסיכוי להגיע לכזה מידע הוא אפסי.

גם אם הייתי מפרק הכל ועובר על ההלחמות והלדים= הכל תקין.

 

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

נסיתי לחפש באנגלית וברוסית, אין משהו קונקרטי, ראיתי איזכור באחד הפורומים ושם אמרו שהחיישן נמצא אולי בתוך לוח שעונים אבל אף אחד לא ציין את המיקום המדוייק שלו מעל ספרה 100. 

 

 

אגב במצב תקין זה פיצ'ר מצויין שחסר לי מאוד במכוניות בהן אין את זה. 

 

 

 

 

 

 

פורסם

זה באמת שיעשע אותי שהתאורה של לוח השעונים נדלקת גם כשהאור כבוי בכניסה למנהרות.
עכשיו אני יודע איפה החיישן

לא באמת הבנתי מה עשית לו (קדחת בפלסטיק?) לוח השעונים מתפרק יחסית בקלות

בזמנו שקלתי דדרוג שלו ללוח דיגיטאלי סתם בשביל הכיף
לוחות אנלוגים מפירוק יש כמעט בחינם אם תחליט להחליף את כל הלוח

באמת כל הכבוד למי שנתן את המידע ועזר לך

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 25.9.2025 בשעה 15:14, Buki כתב:

יש דימר אלקטרוני בתפריט בלוח שעונים עם כמה קווים שנראים כמו עומצת קליטה בטלפון ומכוונים עם לחצני +/- שליד לוח שעונים.

זה עובד רק כשהאורות דלוקים. כשהאורות כבויים תפריט Dimmer לא מופיע. 

 

  • אהבתי 1

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...