Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

שוקל למתוח תקציב לכיוון קונה היברידית הצורה החדשה, או ספורטאז צורה חדשה (בנזין או היברידית). מסיע לרוב 2-3 ילדים מאחור, בוסטר אחד/שניים. נסיעה שנתית: כ-10000 ק"מ. רוב הנסיעה בתוך העיר, למעט סופש.מה מומלץ מבין השתיים?

פורסם

בדוק פיזית באולמות התצוגה שהילדים נכנסים עם הבוסטר למושב האחורי.

לאור הנסועה הנמוכה - כדאי להתמקד בספורטאז 2 ליטר אטמוספרי.

פורסם
לפני 2 דקות, mottis כתב:

בדוק פיזית באולמות התצוגה שהילדים נכנסים עם הבוסטר למושב האחורי.

לאור הנסועה הנמוכה - כדאי להתמקד בספורטאז 2 ליטר אטמוספרי.

אבדוק תודה. זה בנזין נכון?

פורסם

ההעדפה היא למשומש אבל רואה שיש את הדגמים הללו רק שנתיים אחורה...בגדול תקציב ראשוני היה 100 אבל רואה שזה לא ריאלי פה

פורסם

לא ריאלי, רק ספורטג' משומש 2 ליטר ריאלי כמו שכתבו כאן.

 

אפשר גם קונה היברידית משומשת אבל בנסועה המועטה שלך עדיף את הספורטג' הור מרווח, תא מטען גדול יותר ויותר אמין.

 

פורסם

ספורטאז' היברידי יש רק חדש ממה שאני יודע (אלא אם זה מ 2022)
כשבדקתי באולמות התצוגה התפלאתי לראות שתא המטען של הספורטאז' ושל הנירו לא מאוד שונים באורך וברוחב (ההבדל הוא בגובה).
אני בטוח שעם 3 מושבים צרים, אתה יכול להכניס את כל המשפחה בנירו / בספורטאז'.

לגבי הקונה, אני מאוד אוהב את הבלימה הרגנטיבית שלה שאין בנירו.
המושבים בנירו טיפה יותר נוחים בעיני.

פורסם
לפני 23 דקות, YogiBear2k כתב:

ספורטאז' היברידי יש רק חדש ממה שאני יודע (אלא אם זה מ 2022)
כשבדקתי באולמות התצוגה התפלאתי לראות שתא המטען של הספורטאז' ושל הנירו לא מאוד שונים באורך וברוחב (ההבדל הוא בגובה).
אני בטוח שעם 3 מושבים צרים, אתה יכול להכניס את כל המשפחה בנירו / בספורטאז'.

לגבי הקונה, אני מאוד אוהב את הבלימה הרגנטיבית שלה שאין בנירו.
המושבים בנירו טיפה יותר נוחים בעיני.

תודה. נראה שאבדוק ספורטאז בנזין

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...