Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעייה מעצבנת מאוד מאוד!

 

 

לפני 4 חודשים קניתי מגבר JBL CS 50.4 מהדיוטי, לפני חודשיים הוא הפסיק לעבוד,

נתתי אותו לתיקון במסגרת האחריות, הם אמרו שנשרפו שם הטרנזיסטורים,הם סידרו את זה, הרכבתי שוב

המגבר עבד בדיוק 2 דקות ושוב זה קרה, נתתי שוב לתיקון ושוב עבד לאיזה 2 דקות ואז נתתי שוב(פעם 3) לתיקון חיברתי ועבד 5 דקות (היום זה קרה שוב) לא יודע מה לעשות ומה גורם לזה..

 

אני חייב ייעוץ אני כבר חודשיים בלי מגבר באוטו וזה משגע אותי (שומע 2 רמקולים מתוך 4 וסאב)

 

מה אני יכול לעשות, לבדוק ומה יכולה להיות הבעייה ?????

פורסם

קודם כל מציעה לך לבדוק את החיווט שלך , או שאולי אתה מחבר את ה + ל - וכו' .. ?

 

אני אישית את המגבר הזה לא אהבתי ואחת הסיבות שהוא העיף מיד מקומפוננט של דוטק לחבר, המגבר העיף פיקים וכו' .

 

הצעה שלי - תנסה למכור את המגבר, תקנה אחד שזהה לו ברמה (אני לא יציין את שמו) ומקווה שתרגיש

הבדל (לפחות בזה שתהיה לך 2 רמקולים וסאב מחוברים למגבר)

מש"ק זרזור

פורסם

אני חושב שבאמת כדאי לך לבדוק תחיווט *** תחיווט = תחאוווט - כמו שאומר חיים הכט ***

 

אולי קיבלת מוצר פגום מהחברה, תיגש לניופאן ותגיד להם שזה לא הגיוני שהמגבר הזה נשרף כבר כל כך הרבה פעמים ותחרטט להם, תגיד להם שהתקין אותם מתקין מקצועי וזה...

ושחשבת שJBL זה מוצר איכותי ורק עוגמת נפש וטירטורים נגרמו לך בגללו:)

 

שיפצו אותך

פורסם

בכול מקרה, ללא קשר לסיבה המקצועית שגורמת לבעיה לחזור כול פעם מחדש, אתה חייב לפנות עם זה הלאה ולהתלונן שלא קנית מגבר כדי לתקן אותו כל שבוע מחדש, ומה יהיה כשתגמר האחריות??!

 

זה לא הגיוני וזאת לא חברה זולה , זאת חברה שיש לה שם ואני מאמין שאכפת להם שהשם הטוב שלהם ישאר אז תמצא למי לפנות עם זה -אם למתקין שלך ששולח כל פעם לתיקון מחדש לא נימאס אז תעבור לשלב הבא כמו שאמרו לך ליבואן הרישמי- ניופאן, תבקש שיחליפו לך אולי למגבר חדש ולא שיתקנו לך אותו.

פורסם

האלמנטים שלך תקינים ?

אחרי שחיברת שוב את המגבר, הסאב עבד כמו שצריך ?

הרמקולים שלך עבדו כמו שצריך ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

נסעתי אתמול בלילה ופתאום המגבר שוב התחיל לעבוד(הפעם זה לא נשרף) ואז שוב נכבה , הפעם זה נכנס למצב "פרוטקשן"(הגנה)

הורדתי את הGAIN מעט ובנתיים זה עובד כמו שצריך...

פורסם

עיצות שלי לאור התופעה - בדוק עם רב מודד את חוט הרימוט שיוציא 12 וולט , בדוק תקינות פיוזים בדוק חיווט וחיבורים לבדוק שאין חוט שמנותק חלקית ומקצר [בעיקר בדוק שהחיווט של הרמקולים מהמגבר לא רופף ונוגע אחד בשני ומכניס את המגבר להגנה]בנוסף בדוק שהמגבר מותקן פיזית כראוי למושבים ולא רופף. אולי אבל אולי כאשר המגבר שלך ניכנס לתיקון אז יש רכיב אחד שהוא רופף ולא הולחם כראוי וכתוצאה מכך פעם הוא סוגר מעגל ופעם הוא רופף ויוצר נתק או שזה פאק פנימי של המגבר שלך ובמצב כזה אני הייתי במקומך עומד על כך שיחליפו לי את המגבר לאחד חדש אחד לאחד בלי תיקונים ובלי קומבינות מעייפות.[

בהצלחה

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...