Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

(לא סגור איך קוראים לחלק הזה, מצורפות תמונות)

 
מאחורה בצד ימין ליד הגלגל.
 
הוא התנתק קצת, אולי כתוצאה מנגיעה במדרכה (?)
 
הבורג שמחזיק אותו נראה שעדיין יושב טוב.
 
ניסיתי להחזיר למקום בכוח, ללא הצלחה. יש מצב שזה בכלל דבק שיצא שם.
 
כמה קריטי לתקן מיד?
 
אפשר לתקן לבד?
 
תודה
 
 

car1.jpeg

car2.jpeg

car3.jpeg

פורסם

מעין חצאית.

באנגלית הם קוראים לזה ספציפית פשוט "הארכה לפגוש האחורי".

זה חלק פלסטיק שיושב על חלק פלסטיק. הגרוע מכל שיכול לקרות כנראה נע בין סתם לצבור לכלוך שם (ונראה שאולי כבר יש שם קצת) לזה שישתחרר לגמרי מתישהו.

 

האם כשלוחץ עם היד על החלק, הוא חוזר למקום ורק לא נשאר שם, או שלא זז בכלל למצב שהוא צמוד לשטח הפגוש?

אולי אפשר להתייעץ עם פחח נקודתית.

פורסם

בדרך כלל הם מחוברים עם קליפסים שמצד אחד שלהם הם קונוסיים, ומהצד השני מתחברים עם עיגול לחלק השני. בדרך כלל מה שקורה, שהחלק העגול נשבר מהחלק הקונוסי ואז אין באמת הצמדה של 2 החלקים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 שעות, Tom_22 כתב:

האם כשלוחץ עם היד על החלק, הוא חוזר למקום ורק לא נשאר שם, או שלא זז בכלל למצב שהוא צמוד לשטח הפגוש?

 

 

חוזר למקום ורק לא נשאר שם

לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

בדרך כלל הם מחוברים עם קליפסים שמצד אחד שלהם הם קונוסיים, ומהצד השני מתחברים עם עיגול לחלק השני. בדרך כלל מה שקורה, שהחלק העגול נשבר מהחלק הקונוסי ואז אין באמת הצמדה של 2 החלקים.

 

יש אפשרות לסדר את זה לבד?

פורסם
לפני 4 שעות, DeL0rean כתב:

 

חוזר למקום ורק לא נשאר שם

 

יש אפשרות לסדר את זה לבד?

תצטרך לפרק את כל החצאית הזו כדי להחזיר את הקליפס/ים למקום. 

כנראה שיש לך לפחות קליפס אחד שנשבר או שאיבד את הצורה המקורית שלו ולא בטוח שניתן יהיה לעשות בו שימוש חוזר תקין. 

חלילה מבלי לפגוע, מהשאלה, כנראה שעדיף שלא תיגע בזה ותשאיר כך. 

אם זה ממש מציק, תצפה בסרטונים ביוטיוב ותראה אם תוכל להתמודד לבד, זה לא ממש מסובך או שתיגש לפחח לסידור העניין ושם תיקח בחשבון שאם אין לו את הקליפס הנכון הוא עלול לחבר עם בורג פשוט. 

  • אחראי פורום
פורסם

מדובר על קליפסים כאלה. יש המון סוגים אבל בסוף לא קשה למצוא לפי מידה צורה כללית.

הצלחתי להתאים לבמוו ישנה אז לסוזוקי מודרנית כנראה יהיה יותר קל.

 

s-l1600we4756_S2PMS2TW4Y0H_1200x1200.thumb.jpg.e73902147dc5bcf2ad3a2c4a834b0713.jpg

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

למרות שאולי אפשר להתאים משהו, הם נראים קצת אחרת בלינק שנתתי קודם. יש שם גם כמה חלקים ממתכת בחצאית הזאת.

חלק 14 שם, שעולה 30~ ש"ח (!) בחברה נראה ככה:

image.png.daffc32f4ed1e49b984411ff8fec0ba8.pngimage.png.007646111a0f8e16a9121d19987f6b1b.png

 

ואני שואל, כמה נורא זה יהיה להדביק את החלק למקום עם קצת סופר 7/בוסטיק? 🤔

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...